МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
МОДУЛЬ 1 «ГРОШІ ТА ГРОШОВІ СИСТЕМИ»
· Пёрышкин А.В., Гутник Е.М. Физика. 9 класс. Учебник для общеобразовательных учреждений. – М.: Дрофа, 2004-2008 гг. · Лукашик В.И. Сборник задач по физике для 7 – 9 классов общеобразовательных учреждений / В.И. Лукашик, Е.В.Иванова. – М.: Просвещение, 2007. · Рымкевич А.П., Рымкевич П.А. Сборник задач по физике .- М.: Просвещение, 1983 г. · Генденштейн Л.Э., Гельфгат И.М., Кирик Л.И. "Задачи по физике, 8 класс", - М., "Илекса", Харьков "Гимназия", 2002. · Лукашик В.И. "Физическая олимпиада", - М., "Просвещение", 1987.
МІНІСТЕРСТВО ОСВІТИ І НАУКИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ УКРАЇНИ ПОЛТАВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТЕХНІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ ІМЕНІ ЮРІЯ КОНДРАТЮКА КАФЕДРА ФІНАНСІВ І БАНКІВСЬКОЇ СПРАВИ
НАВЧАЛЬНО-МЕТОДИЧНИЙ ПОСІБНИК З ДИСЦИПЛІНИ «ГРОШІ ТА КРЕДИТ» Для студентів спеціальності «Фінанси і кредит»
Полтава – 2012
Г89 Гроші та кредит: Навчально-методичний посібник для студентів спеціальності «Фінанси і кредит» / уклад. С.Б. Манжос, О.М. Дахно – Полтава, 2012.- 64 с.
УДК 339.727.3(073) Рекомендовано до видання науково-методичною радою Полтавського національного технічного університету, протокол № __ від _________2012 р.
Укладачі: С.Б. Манжос, доцент; О.М. Дахно ст. викладач
Відповідальний за випуск: В.О. Онищенко, доктор економічних наук, професор, завідувач кафедри фінансів та банківської справи
Рецензент: професор, к.е.н. Чевганова В.Я.
Авторська редакція
ЗМІСТ Вступ…………………………………………………………………………………. 1. Методичні вказівки до проведення лекційних та практичних занять та самостійної роботи студентів………………………………………………………... 1.1.Тема 1. Сутність та функції грошей………. 1.2.Тема 2. Грошовий оборот та грошова маса …………………………………… 1.3.Тема 3. Грошовий ринок…………....................................................................... 1.4.Тема 4. Грошові системи………………………………………………………. 1.5.Тема 5. Інфляція та грошові реформи ………………………………................ 1.6.Тема 6. Валютний ринок та валютні системи………………………............... 1.7.Тема 7. Кількісна теорія грошей та сучасний монетаризм………………… 1.8.Тема 8. Необхідність і сутність кредиту.……………………………………. 1.9.Тема 9. Види, функції та роль кредиту………………………………………. 1.10.Тема 10. Фінансові посередники грошового ринку………………………… 1.11.Тема 11. Центральні банки…………………………………………………… 1.12.Тема 12. Комерційні банки…………………………………………………… 1.13.Тема 13. Міжнародні валютно-кредитні установи та форми їх співробітництва з Україною…………………………………………………………. 2. Тренінгові завдання……………………………………………………………… 3.Список основної та додаткової літератури………………………………………………………………………………
Вступ Курс «Гроші та кредит» входить до складу дисциплін циклу підготовки фахівців зі спеціальності «Фінанси і кредит» освітньо-кваліфікаційного рівня бакалавр. Ринкові відносини та їх становлення потребує нового підходу до теорії грошового обігу, розгляду питань кількості грошей та законів грошового обігу, детального дослідження проблем регулювання грошово-кредитних відносин і сутності кредиту в умовах конкуренції, ринкового ціноутворення та формування ринкової грошової системи держави. Метою викладення дисципліни є формування системи знань з теорії і практики використання грошей і кредиту, інших фінансово-кредитних інструментів, засвоєння закономірностей функціонування грошового ринку та грошових систем ( у т.ч. валютної) у процесах розподілу і споживання, а також їх впливу на процеси відтворення в умовах ринкової економіки; опанування методів аналізу й оцінки державної монетарної і фінансово-кредитної політики, розвитку банківської системи; засвоєння основних економічних категорій щодо основ грошово-кредитних відносин, формування теоретичної та методологічної бази необхідної для оволодіння практикою використання грошово-кредитних інструментів та аналізу грошово-кредитної політики держави в умовах ринкових відносин. Курс є самостійним розділом економічної науки, що вивчає особливості акумулювання грошей, суть кредитних відносин та інститутів, що їх організовують. Його специфіка полягає у розгляді цих питань з погляду закону грошового обігу, взаємозв'язків грошової, кредитної та валютної систем з економічною кон'юнктурою, а також впливу спеціальних фінансово-кредитних інститутів на процес суспільного відтворення. Предметом вивчення навчальної дисципліни є гроші, їх сутність і функції у ринковій економіці, грошовий ринок та грошові системи, сутність роль і види кредиту, валюта і валютні відносини та їх місце і роль в економічній системі Національного банку України та комерційних банків. Завдання курсу полягає у тому, що майбутній фахівець повинен не просто засвоїти відповідний обсяг знань із теорії курсу «Гроші та кредит», знати основні категорії, закономірності та механізми функціонування грошово-кредитної системи держави, розуміти положення відповідних нормативних документів і законів України з цих питань, а й бачити за їх змістом реальні економічні процеси і тенденції розвитку, вміти їх аналізувати, прогнозувати майбутні зміни. У результаті вивчення дисципліни «Гроші та кредит» студенти повинні знати особливості становлення та основні етапи розвитку грошей та кредиту у процесі розвитку суспільного виробництва та обміну; основні властивості грошей та кредиту, що характеризують їх як самостійні економічні категорії; основні прояви ролі грошей та кредиту у розвитку ринкової економіки; мету, зміст, завдання монетарної політики держави та державного регулювання грошового обороту в країнах з ринковою економікою; законодавчі нормативно-правові акти, які регулюють грошово-кредитні відносини. Дисципліна «Грошово-кредитні системи зарубіжних країн» тісно пов'язана з іншими дисциплінами економічної науки, зокрема «Економічна теорія», «Макроекономіка», «Мікроекономіка», «Історія економічних вчень», «Інвестування», «Банківські операції», «Фінанси», «Статистика», «Валютні операції», «Ринок фінансових послуг», «Фінансовий ринок» «Центральний банк та грошово-кредитна політика» та інші.
МОДУЛЬ 1 «ГРОШІ ТА ГРОШОВІ СИСТЕМИ» Читайте також:
|
||||||||
|