Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Guiding Questions.

1. Has the national and local TV in your country improved or got worse?

2. How much TV channels can you TV set receive?

3. Have you got a satellite dish? Is it expensive to install it?

4. Is cable TV available in the area where you live? Do you have to pay much to use it?

5. What can you say about the quality of channels?

6. Are you more interested in entertaining or informative function of TV?

7. Have you ever used TV as an educational aim?

8. What is the role of TV in your life?

 

XI. Imagine that you were offered to run a youth channel on TV. Decide on the following:

2. What would you call your channel?

3. Are you going to make it different from the other channels?

4. What programmes do you want to have on your channel?

5. When will the programmes begin and finish?

6. What programmes are you going to show in prime time?

7. Will there be any commercials?

8. What kind of films would you show on your channel?

 

XII. Make a presentation about the channel you are going to run.

GRAMMAR EXERCISES.


Читайте також:

  1. Answer the following questions.
  2. Answer the questions.
  3. Answer the questions.
  4. Answer the questions.
  5. Answer the questions.
  6. Answer the questions. Don't forget how to use the Past Simple Tense.
  7. Comprehension check. Answer the questions.
  8. Discuss the basic situations: a) you show your city to English-speaking visitors; b) you take them on a sightseeing route; c) you answer the guest’s questions.
  9. Discuss the basic situations: a) you show your city to English-speaking visitors; b) you take them on a sightseeing route; c) you answer the guest’s questions.




Переглядів: 515

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
The Influence of TV on Children | THE SEQUENCE OF TENSES

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.002 сек.