МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Переднє словоІсторія культури України вивчає культурні надбання українців, як титульної нації, та інших народів, що проживали і проживають на території нинішньої України. Об'єктом дослідження є пам'ятки духовної та матеріальної культури, створені впродовж століть і зафіксовані в тих чи інших формах. Пам’ятки розглядаються по історичній вертикалі як цілісне явище, а також за регіональними ознаками. Враховуються взаємозв'язки з культурними досягненнями сусідніх народів, оскільки жодний етнос, нація не можуть розвиватися в ізоляції, поза загальним історичним процесом. Національна культура — це осмислення місця нації у загальному процесі розвитку людства, а для українського народу — історичне досягнення, яке утверджує його як самодостатню структуру у співдружності етнічних спільнот і визначає належне місце і роль в історичному контексті, без міфологізації, на діалектичних засадах. Демократизація суспільства, його трансформація гостро поставили проблему вивчення та осягнення своєї історичної спадщини, в якій культурні набутки займають чільне місце. Сьогодні питання розвитку культури не тільки культурологічне, а й політичне, адже це один із вагомих чинників утвердження державності і, відповідно, визнання світовою спільнотою молодої держави — України, яка починає свій шлях. Сучасна українська суспільна думка розглядає культуру як нагальну потребу і дієвий аспект самоусвідомлення і самоутвердження себе як народу, нації, що має глибокі історичні корені, і як такого, що зробив великий внесок у загальний розвиток історично-культурного процесу Європи. Адже культура — це національний світ буття, який надає значущості всім подіям розвитку історії. До цього часу матеріали з історії культури України розпорошені по багатьох першоджерелах, що утруднює роботу з ними, тому автор зосередив увагу на ключових питаннях розвитку культурних процесів українського народу, щоб дати можливість читачеві, і, в першу чергу, молоді, глибше та ґрунтовніше осягнути історію культури України. На вивчення курсу «Історія української культури» відведено 18 лекційних, 18 семінарських годин для всіх спеціальностей, за винятком «Економіка підприємства», «Облік і аудит», «Фінанси», де кількість семінарських годин подвоюється і складає 36. Для студентів заочної та дистанційної форми навчання ця кількість годин є однаковою і становить: - 6 годин лекцій, 4 – семінарських занять. На самостійне опрацювання відведено, відповідно, 36, 90 і 62 години. Оцінювання здійснюється за модульним контролем, написанням контрольних робіт на Факультет заочного та дистанційного навчання та на іспитах. Курс поділено на три модулі, відповідно, на яких студент отримує 40, 40 і 20 балів. Підсумкові бали і оцінки виводять згідно з положенням про рейтингову систему оцінювання знань студентів.
РОБОЧА ПРОГРАМА ДИСЦИПЛІНИ «ІСТОРІЯ УКРАЇНСЬКОЇ КУЛЬТУРИ»
Напрям підготовки Всі напрями (крім ЕКП, ОА, ФН)
Денна форма навчання Заочна форма навчання Курс 1-2 1-2 Семестр 1-4 1-4 Всього годин 72/2 кредити 72/2 кредити В тому числі: Лекцій 18 6 Семінарів 18 4 Самостійної роботи 36 62 Контрольна робота - 1 Семестровий контроль іспит іспит
1. Мета і завдання дисципліни Грунтовно вивчити історію розвитку української культури з найдавніших часів до сьогодення. З’ясувати основні етапи, закономірності та особливості історії української культури. Показати загальносвітове значення української культури, її місце в духовній скарбниці людства. Вивчити основні важливі пам’ятки культури українського народу. Знати провідних діячів української культури. Навчити студента робити аналіз на майбутнє у розвитку української культури. Базовою дисципліною для вивчення курсу є історія України.
2. Зміст дисципліни 2.1. Структура модулів дисципліни «Історія української культури»
2.2.Зміст семінарських занять
2.3. Зміст самостійної роботи
Читайте також:
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|