Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Фондові біржі виступають і як суб’єкти і як об’єкт регулювання.

Сфери діяльності бірж, що потребують регулювання:

¨ членство біржі;

¨ структура ринку;

¨ котирування цін;

¨ часи роботи біржі;

¨ повідомлення про угоди;

¨ прозорість цін;

¨ операції інсайдерів.

Регулюючі функції фондових бірж:

¨ встановлення правил лістинга та делістинга;

¨ встановлення вимог і процедур прийому у члени біржі;

¨ встановлення правил торгівлі;

¨ забезпечення інформування ринку про біржові угоди;

¨ контроль і накладення санкцій на членів біржі, що порушують правила.

Проте сьогодні ще тривають дискусії щодо ефективності методу саморегулювання. До переваг, або позитивних сторін, саморегулювання можна віднести:

¨ по-перше, розробку стандартів діяльності самими учасниками ринку, що дозволить враховувати реалії і деталі, користуватись досвідом своїх членів;

¨ по-друге, така модель регулювання обійдеться державі значно дешевше, ніж створення бюрократичного апарату;

¨ по-третє, учасники ринку цінних паперів нерідко набагато зацікавленіші в нормальному регулюванні, ніж державні органи, тому і контроль комерційних структур часто вимогливіший, ніж з боку держави;

¨ по-четверте, за допомогою правових норм впроваджувати етичні вимоги складніше;

¨ по-п’яте, можливість більш швидкого реагування на наслідки впровадження певних норм і правил.

З іншого боку, існує думка, що така форма регулювання, як СРО, не виправдовує себе через такі обставини:

¨ СРО можуть зловживати своїми повноваженнями по саморегулюванню і перешкоджати проникненню на ринок своїх конкурентів;

¨ регулювання СРО дублює державне регулювання, оскільки уряд може контролювати ті самі питання, які регулюються СРО, що призводить до зайвих витрат;

¨ СРО можуть виявляти небажання застосовувати санкції проти своїх членів і колег.

У таблиці 4-2 наведено дані про діяльність державних організацій, що регулюють головні ринки цінних паперів світового рівня.

 


Таблиця 4-2.


Читайте також:

  1. III. Процедура встановлення категорій об’єктам туристичної інфраструктури
  2. А/. Фізичні особи як суб’єкти цивільного права.
  3. Аварії на пожежно-вибухонебезпечних об’єктах
  4. Аварії на радіаційно небезпечних об’єктах.
  5. Аварії на радіаційно-небезпечних об’єктах
  6. Аварії на хімічно небезпечних об’єктах.
  7. Аварії на хімічно-небезпечних об’єктах та характеристика зон хімічного зараження.
  8. Автоматичне і ручне створення об’єктів.
  9. Автоматичне регулювання.
  10. Адміністративний захист об’єктів інтелектуальної власності від недобросовісної конкуренції
  11. Адміністративні (прямі) методи регулювання.
  12. Адміністративно-правовий захист об’єктів інтелектуальної власності




Переглядів: 383

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Азія, Океанія | Органи державного регулювання ринку цінних паперів у деяких країнах

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.005 сек.