Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Фондові біржі виступають і як суб’єкти і як об’єкт регулювання.

Сфери діяльності бірж, що потребують регулювання:

¨ членство біржі;

¨ структура ринку;

¨ котирування цін;

¨ часи роботи біржі;

¨ повідомлення про угоди;

¨ прозорість цін;

¨ операції інсайдерів.

Регулюючі функції фондових бірж:

¨ встановлення правил лістинга та делістинга;

¨ встановлення вимог і процедур прийому у члени біржі;

¨ встановлення правил торгівлі;

¨ забезпечення інформування ринку про біржові угоди;

¨ контроль і накладення санкцій на членів біржі, що порушують правила.

Проте сьогодні ще тривають дискусії щодо ефективності методу саморегулювання. До переваг, або позитивних сторін, саморегулювання можна віднести:

¨ по-перше, розробку стандартів діяльності самими учасниками ринку, що дозволить враховувати реалії і деталі, користуватись досвідом своїх членів;

¨ по-друге, така модель регулювання обійдеться державі значно дешевше, ніж створення бюрократичного апарату;

¨ по-третє, учасники ринку цінних паперів нерідко набагато зацікавленіші в нормальному регулюванні, ніж державні органи, тому і контроль комерційних структур часто вимогливіший, ніж з боку держави;

¨ по-четверте, за допомогою правових норм впроваджувати етичні вимоги складніше;

¨ по-п’яте, можливість більш швидкого реагування на наслідки впровадження певних норм і правил.

З іншого боку, існує думка, що така форма регулювання, як СРО, не виправдовує себе через такі обставини:

¨ СРО можуть зловживати своїми повноваженнями по саморегулюванню і перешкоджати проникненню на ринок своїх конкурентів;

¨ регулювання СРО дублює державне регулювання, оскільки уряд може контролювати ті самі питання, які регулюються СРО, що призводить до зайвих витрат;

¨ СРО можуть виявляти небажання застосовувати санкції проти своїх членів і колег.

У таблиці 4-2 наведено дані про діяльність державних організацій, що регулюють головні ринки цінних паперів світового рівня.

 


Таблиця 4-2.


Читайте також:

  1. III. Процедура встановлення категорій об’єктам туристичної інфраструктури
  2. А/. Фізичні особи як суб’єкти цивільного права.
  3. Аварії на пожежно-вибухонебезпечних об’єктах
  4. Аварії на радіаційно небезпечних об’єктах.
  5. Аварії на радіаційно-небезпечних об’єктах
  6. Аварії на хімічно небезпечних об’єктах.
  7. Аварії на хімічно-небезпечних об’єктах та характеристика зон хімічного зараження.
  8. Автоматичне і ручне створення об’єктів.
  9. Автоматичне регулювання.
  10. Адміністративний захист об’єктів інтелектуальної власності від недобросовісної конкуренції
  11. Адміністративні (прямі) методи регулювання.
  12. Адміністративно-правовий захист об’єктів інтелектуальної власності




Переглядів: 427

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Азія, Океанія | Органи державного регулювання ринку цінних паперів у деяких країнах

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.002 сек.