МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Стилі сучасної української літературної мови1.Аванесьянц Э.М., Кахацкая Н.В., Мифтахова Т.М. Английский язык для старших курсов медицинских училищ и колледжей. М.: АНМИ, 1999. 2.Бонк Н.А. и др. Учебник английского языка в 2 частях. - М.: 2002. 3.Грузинская И.А., Черкасская Е.Б., Романович А.Ю. Просто о главном. Грамматика английского языка. М.: ЮНВЕС, 2000. 4.Дроздова Т.Ю., Маилова В.Г. Student’s Grammar Guide: учебное пособие. СПБ, «Химера», 2000. 5.Войтенко В.М., Войтенко А.М. – Разговорный английский язык. Учебное пособие. – М.:ТОО «Новинка», 1995.– 424с. 6.Кирсанов Л.А. Книга для чтения на англ. Языке для студентов 1-2 курсов мед. вузов. Уч. пособие.– М., Высшая шк., 1997. 7.Козырева Л.Г., Шадская Т.В. Английский язык для медицинских колледжей и училищ. Учебное пособие– Ростов н/Д.: изд-во «Феникс», 2002.– 320с. 8.Кравцова Л.И. Английский язык для средних профессиональных учебных заведений: Учебник/Л.И.Кравцова.– М.: Высшая школа, 2004.– 463с.: ил. 9.Маслова А.М., Вайнштейн З.Н., Плебейская Л.С. Учебник английского языка для медицинских вузов./ А.М.Маслова, З.И.Вайнштейн, Л.С.Плебейская.– 4-е изд., испр.– М.: Лист Нью, 2003.– 320с. 10.Муравейская М.С., Орлова Л.К. Англ. язык для медиков: Учебное пособие для студентов, аспирантов, врачей и научных сотрудников.– 6-е изд., испр. и доп.– М.: Флинта: Наука, 2002.– 384с.
11.Мухина В.В., Английский язык для медицинских училищ: Учеб. пособие/ В.В.Мухина, Н.С.Мухина, П.Н.Стрипников.– М.: Высш. шк., 2003.– 141с. 12.Парахина А.В., Тылкина С.А. Учебник англ. языка. Для средних специальных учебных заведений.– 2-ое издание исправ. и доп.– М., Высш. шк., 1987.– 384с. 13.Протопопова Л.И. Учебник английского языка для медиков.– М., Высш. шк., 1978. 14.Тылкина С.А., Темчина Н.А. Пособие по английскому языку для мед. училищ.– М., АНМИ, 1997.– 110с. 15.Чичерова Л.Г. Читай и говори. Сборник рассказов о здоровье человека.– СПб: КАРО, 2001,– 176с.
Оглавление
SYSTEMS OF THE BODY..................................................................... 6 IMMUNITY............................................................................................ 11 BLOOD................................................................................................... 17 INFECTION........................................................................................... 22 STRUCTURE OF TEETH...................................................................... 26 PATHOLOGY........................................................................................ 32 DRUGS................................................................................................... 37 HEART................................................................................................... 43 ABDOMEN............................................................................................ 47 RESPIRATION...................................................................................... 53 DIGESTION........................................................................................... 57 MICROBIOLOGY................................................................................. 61 PLAN OF THE RETELLING................................................................ 65 СПИСОК ИСПОЛЬЗОВАННОЙ ЛИТЕРАТУРЫ............................ 66 ОГЛАВЛЕНИЕ..................................................................................... 68
Розділ 1. Культура фахового мовлення Тема 1.1. Державотворча роль мови. Функції мови. Стилі і типи мовлення Мова — носій культури, засіб нагромадження суспільно-історичного, культурного надбання народу — творця мови. Оволодіваючи мовою, людина опановує і культуру народу. Мова — «...генофонд культури» (О.Гончар), «...жива схованка людського духу» (77.Мирний). Вона духовно єднає покоління, дає змогу сягнути культурних скарбів минулих століть. Стилі сучасної української літературної мови Стиль- це різновид літературної мови (функціональна підсистема), що обслуговує певну сферу суспільної діяльності мовців і відповідно до цього має свої особливості щодо добору та використання мовних засобів. Мовний стиль- це сукупність мовних засобів вираження, зумовлених змістом і метою висловлювання. У сучасній українській літературній мові виділяють такі функціоналі стилі з властивими їм підстилями:
Читайте також:
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|