МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Стилі сучасної української літературної мови1.Аванесьянц Э.М., Кахацкая Н.В., Мифтахова Т.М. Английский язык для старших курсов медицинских училищ и колледжей. М.: АНМИ, 1999. 2.Бонк Н.А. и др. Учебник английского языка в 2 частях. - М.: 2002. 3.Грузинская И.А., Черкасская Е.Б., Романович А.Ю. Просто о главном. Грамматика английского языка. М.: ЮНВЕС, 2000. 4.Дроздова Т.Ю., Маилова В.Г. Student’s Grammar Guide: учебное пособие. СПБ, «Химера», 2000. 5.Войтенко В.М., Войтенко А.М. – Разговорный английский язык. Учебное пособие. – М.:ТОО «Новинка», 1995.– 424с. 6.Кирсанов Л.А. Книга для чтения на англ. Языке для студентов 1-2 курсов мед. вузов. Уч. пособие.– М., Высшая шк., 1997. 7.Козырева Л.Г., Шадская Т.В. Английский язык для медицинских колледжей и училищ. Учебное пособие– Ростов н/Д.: изд-во «Феникс», 2002.– 320с. 8.Кравцова Л.И. Английский язык для средних профессиональных учебных заведений: Учебник/Л.И.Кравцова.– М.: Высшая школа, 2004.– 463с.: ил. 9.Маслова А.М., Вайнштейн З.Н., Плебейская Л.С. Учебник английского языка для медицинских вузов./ А.М.Маслова, З.И.Вайнштейн, Л.С.Плебейская.– 4-е изд., испр.– М.: Лист Нью, 2003.– 320с. 10.Муравейская М.С., Орлова Л.К. Англ. язык для медиков: Учебное пособие для студентов, аспирантов, врачей и научных сотрудников.– 6-е изд., испр. и доп.– М.: Флинта: Наука, 2002.– 384с.
11.Мухина В.В., Английский язык для медицинских училищ: Учеб. пособие/ В.В.Мухина, Н.С.Мухина, П.Н.Стрипников.– М.: Высш. шк., 2003.– 141с. 12.Парахина А.В., Тылкина С.А. Учебник англ. языка. Для средних специальных учебных заведений.– 2-ое издание исправ. и доп.– М., Высш. шк., 1987.– 384с. 13.Протопопова Л.И. Учебник английского языка для медиков.– М., Высш. шк., 1978. 14.Тылкина С.А., Темчина Н.А. Пособие по английскому языку для мед. училищ.– М., АНМИ, 1997.– 110с. 15.Чичерова Л.Г. Читай и говори. Сборник рассказов о здоровье человека.– СПб: КАРО, 2001,– 176с.
Оглавление
SYSTEMS OF THE BODY..................................................................... 6 IMMUNITY............................................................................................ 11 BLOOD................................................................................................... 17 INFECTION........................................................................................... 22 STRUCTURE OF TEETH...................................................................... 26 PATHOLOGY........................................................................................ 32 DRUGS................................................................................................... 37 HEART................................................................................................... 43 ABDOMEN............................................................................................ 47 RESPIRATION...................................................................................... 53 DIGESTION........................................................................................... 57 MICROBIOLOGY................................................................................. 61 PLAN OF THE RETELLING................................................................ 65 СПИСОК ИСПОЛЬЗОВАННОЙ ЛИТЕРАТУРЫ............................ 66 ОГЛАВЛЕНИЕ..................................................................................... 68
Розділ 1. Культура фахового мовлення Тема 1.1. Державотворча роль мови. Функції мови. Стилі і типи мовлення Мова — носій культури, засіб нагромадження суспільно-історичного, культурного надбання народу — творця мови. Оволодіваючи мовою, людина опановує і культуру народу. Мова — «...генофонд культури» (О.Гончар), «...жива схованка людського духу» (77.Мирний). Вона духовно єднає покоління, дає змогу сягнути культурних скарбів минулих століть. Стилі сучасної української літературної мови Стиль- це різновид літературної мови (функціональна підсистема), що обслуговує певну сферу суспільної діяльності мовців і відповідно до цього має свої особливості щодо добору та використання мовних засобів. Мовний стиль- це сукупність мовних засобів вираження, зумовлених змістом і метою висловлювання. У сучасній українській літературній мові виділяють такі функціоналі стилі з властивими їм підстилями:
Читайте також:
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|