МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Зміст роботиЗавдання 1. Дайте відповідь на питання. 1. Що називається прийменником, іменником, числівником, дієсловом? 2. Поясніть правила вживання прийменника по в діловому стилі. 3. Які закінчення має кличний відмінок? 4. Як відмінюються займенники різних розрядів?
Завдання 2. Використовуючи кличний відмінок, утворіть звертання з кожним із поданих імен. Лариса Петрівна, Іван Петрович, Микола Васильович, Марія Яківна, Зоя, Коваль, Платон, Жанна Захарівна, Оля, Ольга, Олег. Завдання 3. Поєднайте звертання з одним із слів з попереднього завдання. Друг, шановний, дорогий, дорога, добродій, добродійка, милий, мила, моя, мій, люба, любий, пан, панна, пані. Завдання 4. Виправте помилки у реченнях. /. Пошили чобітки для дітей, які їм дуже подобаються. 2. Почувся гуркіт, і з-за лісу появився літак, прямуючи до аеродрому. 3. Люди на ньому хмарки. 4. Т. Г. Шевченко, він усе життя служив народові своїм натхненним словом. 5. Прийшли батьки старших учнів, яких зустріла вчителька. Завдання 5. Запишіть правильно прийменникові словоформи. 3\під брів, з\за рогу, по\серед вулиці, з\поміж братів, по/під горою, по\за Дніпром, услід\за возом, з\початку року, у\кінці села, на\зустріч весні, на\зустріч з братом. Завдання 6. Поставте іменники чоловічого роду II відміни в родовому відмінку. Острів, ваучер, телефон, технікум, керівник, сантиметр, директор, вексель, гіпс, вівторок, дощ, Крим. Завдання 7.Виконайте тести. 7.1. Вкажіть, у якому рядку всі слова є іменниками. 1. Рух, бігати, читати, завдання, радість. 2. Звертання, синява, сміливість, радість, читання. 3. Дія, молодий, природа, життя, рухатися. 4. Змагання, дорога, дорогий, відді, відділяти. 5. Залізо, віск, проміння, променіти, восковий.
7.2. У якому рядку до складу всіх словосполучень входять якісні прикметники ? 1. Широкий степ, далека дорога, дорога людина, гарний вчинок, велика будівля. 2. Літній день, вечірні сутінки, морський вокзал, молочна каша, дерев'яна лава. 3. Денне світло, пригірський район, столярна майстерня, волоський горіх, ясний день. 4. Сердитий хлопець, весела дівчинка, зимовий ранок, каштанове волосся, вишневий садок. 5. Сливовий пиріг, сталевий прут, найкраща відповідь, холодний душ, батьківське слово.
7.3. З'ясуйте, у якому рядку всі прикметники належать до м 'якої групи. 1. Повні, готові, зелені, дрібні, здорові. 2. Верхні, середні, зелені, безкраї, Маріїні. 3. Авангардні, братові, богатирські, ближні, умовні. 4. Радісні, бадьорі, веселі, запашні, житні. 5. Середні, художні, вчорашні, колишні, торішні.
7.4. Зробіть морфологічний аналіз виділеного слова. На цій землі, яку терзали битви, В яку неволя в'їлась до основ, Приречені свій рідний край любити, В єдину зброю віримо — в любов. (П. Осадчук) Домашнє завдання.Складіть невеличку розповідь, використовуючи дієслова доконаного виду, дайте їй назву. Зібрався, виконати, посадити, заспокоїти, оцінити, попросити, розклеїти, виписати, протягти, скрутити. Методичне забезпечення: 1. Глущик С. В., Дияк О. В., Шевчук С. В. Сучасні ділові шери: Навчальний посібник — К.: А.С.К., 2003. — 400 с. 2. Зубков М. Сучасна українська ділова мова. 2-ге вид., іоповнене. - X.: Торсінг, 2002.— 448 с. 3. Пентилюк М.І. Культура мови і стилістика: Пробний підруч. для гімназій гуманіт. профілю. — К.: Вежа, 1994.— 240 с. 4. Український правопис /HAH України, Ін-т мовознавства ім. О. О. Потебні; Інститут української мови. Стереотип, вид. — К.: Наук, думка, 2002. - 240 с.
Читайте також:
|
||||||||
|