Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Ознаки державної реєстрації

· здійснюється компетентними органами виконавчої влади або органами місцевого самоврядування;

· включає в себе ряд логічно-послідовних реєстраційних дій;

· засвідчує факт створення або факт припинення діяльності юридичної особи – суб’єкта підприємництва, або фізичної особи – підприємця;

· виступає, з одного боку, як засіб реалізації права на підприємницьку діяльність, а з другого боку дозволяє державі здійснювати відповідні контрольні функції.

Державна реєстрація суб’єктів господарювання здійснюється безпосередньо державним реєстратором.

Державний реєстратор– посадова особа, яка відповідно до положень Закону від імені держави здійснює державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців.

Детально компетенція державного реєстратора передбачена ст. 6 Закону.

Згідно зі ст. 5. Закону, державна реєстрація юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців проводиться державним реєстратором залежно від місцезнаходження юридичної особи або за місцем проживання фізичної особи-підприємця, виключно:

· у виконавчому комітеті міської ради міста обласного значення;

· або у районній, районній у містах Києві та Севастополі державній адміністрації.

Тобто якщо фізична або юридична особа, що має намір зареєструвати суб’єкт господарювання, проживає або знаходиться в будь-якому селі, селищі, районному центрі, місті (крім обласних центрів та міст обласного значення) будь-якої області, а також районах міст Києва та Севастополя то їй необхідно звернутися до відповідної районної державної адміністрації.

Приклад 1. Якщо фізична особа проживає в с. Шипувате Великобурлуцького району Харківської області, то їй з метою державної реєстрації суб’єкта господарювання необхідно звернутися до Великобурлуцької районної державної адміністрації.

Приклад 2. Якщо юридична особа перебуває в Печерському районі міста Києва, то їй з метою державної реєстрації суб’єкта господарювання необхідно звернутися до Печерської районної державної адміністрації.

У тому разі, якщо фізична або юридична особа, що має намір зареєструвати суб’єкт господарювання проживає або знаходиться в будь-якому районі будь-якого обласного центру України чи міста обласного значення, то їй необхідно звернутися до відповідного виконавчого комітету міської ради міста обласного значення.

Приклад 3. Якщо фізична особа проживає в Комінтернівському районі міста Харкова, то їй з метою державної реєстрації суб’єкта господарювання необхідно звернутися до виконавчого комітету Харківської міської ради.

Приклад 4.Якщо юридична особа знаходиться в Київському районі міста Донецька, то їй з метою державної реєстрації суб’єкта господарювання необхідно звернутися до виконавчого комітету Донецької міської ради.


Читайте також:

  1. V. Поняття та ознаки (характеристики) злочинності
  2. Автономна Республіка Крим, регіональні та місцеві органи державної влади.
  3. Адміністративне правопорушення як підстава юридичної відповідальності: ознаки і елементи.
  4. Адміністративне правопорушення, його ознаки та склад
  5. Адміністративний проступок: поняття, ознаки, види.
  6. Адміністративні правовідносини: поняття, ознаки,
  7. Адміністративно-командна система, її ознаки та механізм функціонування.
  8. Адміністративно-правове регулювання державної реєстрації актів цивільного стану, державної виконавчої служби, нотаріату та адвокатури.
  9. Адміністративно-правове регулювання проходження державної служби
  10. Аксіоми. Теореми. Ознаки.
  11. Акти застосування юридичних норм: поняття, ознаки, види.
  12. Аналіз однієї ознаки




Переглядів: 977

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Легітимація суб’єкта підприємницької діяльності | Порядок проведення державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.002 сек.