Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Тема 6. В.О. Сухомлинський — видатний український педагог новатор

1. В. О. Сухомлинський — прекрасний педагог. Добротворець. Життєвий і творчий шлях педагога.

2. Ідеї В. О. Сухомлинського і їх здійснення.

3. В. О. Сухомлинський — майстер унікального експерименту.

4. В. О. Сухомлинський про розумове виховання.

Література: 23, 25, 79, 80, 99, 121, 143, 144, 145, 146.

Кожен повинен світити.

В. Сухомлинський.

Мудрі думки В. О. Сухомлинського про вчителя:

Учитель — перший і головний світоч в інтелектуальному житті школяра; він пробуджує в дитини жадобу знань, повагу до науки, культури, освіти.

Праця вчителя ні з чим не зрівнянна ... Ткач уже через годину бачить плоди своєї праці; сталевар через декілька годин радіє вогненному потоку металу; орач, сіятель, хлібороб через кілька місяців милуються колоссям і зерном, вирощеним у полі... Учителю потрібно трудитися роки й роки, щоб побачити предмет своєї творчості; буває, що проходять десятиріччя і ледве починає виділятися те, що замислив; ніхто частіше від учителя не буває незадоволеним; ні в якій праці помилки і невдачі не приводять до таких важких наслідків, як в учительській...

... Учителю потрібно володіти величезним талантом любові до людини, безмежною любов'ю до своєї праці і перш за все до дітей, щоб на довгі роки зберегти бадьорість духу, ясність розуму, свіжість вражень, сприйнятливість почуттів — без цих якостей праця педагога перетвориться в муку.

Якщо в школах є насторожені, наїжачені, недовірливі і злі діти, то лише тому, що вчителі не взнали їх, не знайшли підходу до них, не зуміли стати їх товаришами. Виховання без дружби з дитиною, без духовної спільності з нею можна порівняти з блуканнями в сутінках.


Читайте також:

  1. А) Теоретичне обґрунтування педагогіки
  2. Аксіологічний підхід до вивчення педагогічних явищ.
  3. Англійська педагогіка XVII ст. Педагогічна концепція Дж.Локка
  4. Аспекти фізичного виховання, його засоби в українській етнопедагогіиі
  5. Б. Англо-український глосарій типових конструкцій з військового перекладу 1 страница
  6. Б. Англо-український глосарій типових конструкцій з військового перекладу 2 страница
  7. Б. Англо-український глосарій типових конструкцій з військового перекладу 3 страница
  8. Багато уваги приділяється підготовці засідань педагогічних рад.
  9. Бар’єри, які заважають ефективності педагогічного спілкування.
  10. Боротьба українських козаків проти турецько-татарської агресії. П.Сагайдачний - видатний військовий та політичний діяч України.
  11. В історико-педагогічному дослідженні
  12. В. О. Сухомлинський — прекрасний педагог, добротворець




Переглядів: 1192

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Педагогічні аспекти літературно-художньої спадщини А. С. Макаренка | В. О. Сухомлинський — прекрасний педагог, добротворець

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.002 сек.