Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Курс лекцій з зоології безхребетних 9 сторінка

 

3). Ще нижче, посередині рядка пишеться слово ЗАЯВА

 

4). Через один рядок з абзацу з великої літери починається текст заяви, в якому чітко викладається прохання коротким його обґрунтуванням

 

5). Під текстом з нового рядка пишуть перелік додатків із зазначенням кількості сторінок

 

6). Ліворуч ставиться дата, праворуч – підпис особи, котра писала заяву (підписувати слід чітко і розбірливо)

 

Варто пам'ятати: під час написання тексту заяви спостерігаються варіанти в таких деталях оформлення: прізвища керівника установи або закладу, до якого звертаються із заявою, може вказуватися або не вказуватися; серед даних про освіту особи, котра звертається із заявою, номер і серія паспорта ставляться лише тоді, коли у заяві йдеться про виплату грошей; перелік документів, що додаються, може починатися словами: ДО ЗАЯВИ ДОДАЮ (тоді назви даних документів ставляться у знахідному відмінку: довідку, автобіографію), може починатися словами: ДО ЗАЯВИ ДОДАЮТЬСЯ ТАКІ ДОРКУМЕНТИ: (далі назви документів у називному відмінку) або словом ДОДАТОК: 1___________, 2____________, 3_______________.

 

У тексті заяви, коли є кілька паралельних способів висловлення, вибирати потрібно найточнішу граматичну форму.

 

Характеристика – документ, в якому дається оцінка ділових і моральних якостей працівника.

 

Характеристика має такі реквізити: назва документа; прізвище, ім'я, по батькові; рік народження; освіта; текст; підпис керівної особи; печатка організації, яка видала характеристику; дата складання.

 

У тексті характеристики необхідно зазначати, з якого часу працює особа, як ставиться до виконання своїх службових і громадських обов'язків, які має нагороди, стягнення, як підвищує свій фаховий рівень, який авторитет має у колективі тощо.

 

У кожній правильно написаній характеристиці можна виділити чотири логічно пов'язані між собою частини. Перша – анкетні дані. Вони йдуть за назвою документа, в них зазначають прізвище, ім'я, по батькові, посаду, вчений ступінь і звання, освіту. Їх прийнято розміщувати у стовпчик праворуч. Друга – дані про трудову діяльність (фах, тривалість роботи на цьому підприємстві або в організації, просування п службі, рівень професійної майстерності). Третя – власне характеристика, в якій розглядаються ставлення до виконання своїх посадових обов'язків, підвищення професійного і наукового рівня, стосунки у трудовому колективі. Тут же подаються відомості про урядові нагороди або заохочення. Четверта – призначення характеристики.

 

Характеристика видається працівникові на руки або з його відому пересилається до підприємства, установи (організації, які надіслали запит на неї)

 

Текст викладається від третьої особи. Підписи на цьому документі засвідчуються круглою гербовою печаткою.

 

Розписка - Письмовий документ, що підтверджує якусь дію, що відбулась, найчастіше одержання грошей, або матеріальних цінностей від установи, організації або приватної особи. Складається довільно. Одержану суму грошей вказують цифрами, а в дужках - прописом. іноді вказуючи свідків, у присутності яких вина написана. У такому випадку останні завіряють документ своїми підписами.

 

Перепустка - це посвідчення особи, що дає право на вхід до організації, має типову форму, друкується типографським способом, або має форму картки з відповідним рівнем захисту від підробки.

 

Резюме – документ, в якому подаються відомості про громадянина, який шукає роботу, окрім загальних відомостей про себе, переліку посад, які особа займала та видів робіт, які вона виконувала, особливо в останні роки, вказуються захоплення людини, професійні навички, знання іноземних мов тощо.

 

Питання для перевірки знань:

 

1. Зміст та класифікація документів з особового складу

 

2. Документація, яка супроводжує прийом, звільнення, та переведення на іншу посаду (ділянку)

 

3. Документи з контрактної системи наймання працівників

 

4. Визначення трудового контракту. Розділи, що є складовими контракту

 

5. Накази з особового складу та їх особливості

 

6. Характеристика, її основний зміст та порядок оформлення

 

7. Трудові книжки, особливості їх заповнення, зберігання та видачі працівникові в результаті звільнення.

 

8. Особові картки.

 

9. Особові справи, склад документів, що входять до особової справи.

 

10. Особливості документального оформлення працівників до місцевих державних адміністрацій.

 

11. Особливості документального оформлення відряджень працівників місцевих державних адміністрацій.

 

12. Особливості документального оформлення відпусток працівників місцевих державних адміністрацій.

 

13. Складання особистих документів: заяви, резюме, автобіографії

 

14. Складання таких документів як розписки.

 

15. Особисті доручення, особливості їх складання.

 

16. Заяви, їх сутність та види заяв, особливості складання.

 

5. ОСОБЛИВОСТІ ДОКУМЕНТАЛЬНОГО ОФОРМЛЕННЯ РОБОТИ З ПЕРСОНАЛОМ В ОРГАНАХ ДЕРЖАВНОЇ ВЛАДИ ТА МІСЦЕВОГО САМОВРЯДУВАННЯ

 

 

5.1.Державна служба та її особливості в Україні

 

5.2. Документальне оформлення участі у конкурсі державних службовців

 

5.3. Документальне оформлення та робота з кадровим резервом

 

для зайняття посад державних службовців

 

5.4. Документальне оформлення підготовки та проведення атестації державних службовців

 

5.5.Особливості документального оформлення підготовки, перепідготовки та підвищення кваліфікації кадрів в органах державного управління та місцевого самоврядування.

 

5.6. Документальне оформлення подовження терміну перебування на державній службі

 

5.7 Особливості ведення особових справ державних службовців в органах влади

 

 

5.1.Державна служба та її особливості в Україні

 

Відповідно до загальної декларації прав людини, яка прийнята генеральною Асамблеєю ООН 10 грудня 1948 року, кожна людина має право брати участь в управління своєю країною безпосередньо або через вільно обраних представників, вона має право рівного доступу до державної служби в своїй країні.

 

Державна служба в Україні – це професійна діяльність осіб, які займають посади в державних органах та їх апараті щодо практичного виконання завдань і функцій держави та одержують заробітну плату за рахунок державних коштів. Ці особи є державними службовцями і мають відповідні службові повноваження.

 

Посада – це визначена структурою і штатним розписом первинна структурна одиниця державного органу та його апарату, на яку покладено встановлене нормативними актами коло службових повноважень. Посадовими особами вважаються керівники та заступники керівників державних органів та їх апарату, інші державні службовці, на яких законами або іншими нормативними актами покладено здійснення організаційно-розпорядчих та консультативно-дорадчих функцій.

 

Прийняття на державну службу, просування по ній службовців, пов’язаних із службою, проводиться відповідно до категорій посад службовців, а також згідно з рангами, які їм присвоюються.

 

Основними критеріями класифікації посад державних службовців є організаційно-правовий рівень органу, який приймає їх на роботу, обсяг і характер компетенції на конкретній посаді, роль і місце посади в структурі державного органу.

 

В Україні встановлено сім категорій посад службовців та п’ятнадцять рангів, які присвоюються відповідно до займаної посади, рівня професійної кваліфікації та результатів роботи. При прийнятті на державну службу службовцю присвоюється ранг у межах відповідної категорії посад. Особам, які вперше зараховані на державну службу, присвоюється, як правило, найнижчий ранг, передбачений для відповідних категорій посад. Для присвоєння чергового рангу в межах відповідної категорії посади державний службовець повинен успішно відпрацювати на займаній посаді два роки. За виконання особливо відповідальних завдань державному службовцю може бути присвоєно черговий ранг достроково в межах відповідної категорії посад.

 

Для присвоєння чергового рангу оформлюється подання державного службовця для присвоєння рангу, яке підписується начальником управління (окремого відділу, служби), завіряється гербовою печаткою та подається до кадрового органу державних службовців (посадових осіб), яким надано право розгляду документів для підготовки проектів наказів про присвоєння рангів.

 

Державний службовець може бути позбавлений рангу лише за вироком суду. Присвоєння, зміна, позбавлення рангу за вироком суду оформляється наказами відповідних посадових осіб. У трудовій книжці державного службовця робиться запис про присвоєння, зміну і позбавлення відповідного рангу.

 

 

5.2. Документальне оформлення участі у конкурсі державних службовців

 

Прийняття на державну службу на посади третьої-сьомої категорій здійснюється на конкурсній основі. Порядок проведення конкурсу для вступу на державну службу регулюється Положенням, затвердженим Кабінетом Міністрів України (від 4.10.92 р., № 782).

 

Рішення про проведення конкурсу та його умови приймається керівником орган, в якому оголошується конкурс. Для проведення конкурсу наказом керівника утворюється конкурсна комісія, яку очолює, як правило заступник керівника. Інформація про конкурс на заміщення вакантних посад та умови конкурсу підлягають публікації в пресі та поширенню через інші засоби масової інформації не пізніше як за місяць до проведення конкурсу та доводяться до відома працівників органу, в якому оголошується конкурс.

 

Особи, які бажають взяти участь у конкурсі, подають на ім’я керівника заяву, до якої додаються особовий листок обліку кадрів, автобіографія, копії документів про освіту, декларація про доходи, зобов’язання фінансового характеру, в тому числі за кордоном, щодо себе та членів сім’ї за формою, затвердженою Мінфіном. Декларація про доходи має наступний вигляд.

 

Форма № 001-ДС

 

Декларація

 

Про доходи, зобов’язання фінансового характеру та майновий стан

 

Державного службовця та особи, яка претендує на заняття посади державного службовця щодо себе та членів своєї сім’ї *

 

*Розділи І,ІІ,ІІІ заповнюють державні всіх категорій, а

 

Розділи ІУ,У,УІ – лише державні службовці першої та другої категорії

 

Розділ І.Загальні відомості

 

1._____________________________________________________________

 

(прізвище, ім’я по батькові)

 

2.Місце проживання: ____________________________________________

 

(Поштова адреса)

 

3.Займана посада і категорія державного службовця__________________

 

4.Посада і категорія державного службовця, на яку претендує особа, що подає декларацію___________________________________________________

 

5.Члени сім’ї:**________________________________________________

 

(Прізвище, ініціали і ступінь родинного зв’язку)

 

**Для цієї Декларації до членів сім’ї відносяться:

 

Чоловік (дружина), батьки та неодружені діти, що проживають з ними.

 

Розділ ІІ. Доходи, одержані (нараховані) з джерел в Україні та за її межами за 20___р.

Перелік доходів

Розмір доходу (грн.)

 

Державного службовця

Членів сім’ї

 

1.

 

1.1.

 

1.2.

 

1.3.

 

1.4.

 

1.5.

 

1.6.

 

1.7.

Загальна сума сукупного доходу, в т.ч.

 

Дивіденди, проценти, роялті

 

Матеріальна допомога

 

Страхове відшкодування

 

Доход від наукової, викладацької, творчої діяльності, авторська винагорода (гонорар)

 

Дохід від підприємницької і незалежної професійної діяльності

 

Дохід від відчуження цінних паперів та корпоративних прав

 

Заробітна плата

 

 

Розділ ІІІ. Зобов’язання фінансового характеру, в тому числі за кордоном за 20___р.

Перелік зобов’язань щодо сплати внесків (платежів)

Державного службовця

Членів сім’ї

 

Всього сплачено (грн..)

В тому числі за кордоном (грн..)

Всього сплачено (грн..)

В тому числі

 

за кордоном (грн..)

 

1.

 

2.

 

3.

 

4.

 

5.

За договорам добровіль-ного страхування

 

За договорами на додатко-ве пенсійне забезпечення

 

За договорами позики

 

За договорами найму (оренди)

 

На утримання майна, заз-наченого у розділах ІУ, У

 

 

Розділ ІУ. Відомості про нерухоме майно, що знаходиться у приватній власності

Перелік об’єктів

Державного службовця

Членів сім’ї

 

Загальна площа (м²)

Загальна площа (м²)

 

1.

 

2.

 

3.

 

4.

 

5.

Земельні ділянки

 

Житловий будинок

 

Квартира

 

Садовий (дачний) будинок

 

Гараж

 

Розділ У. Відомості про транспортні засоби, що знаходяться в приватній власності

 

 

Перелік об’єктів

Державного службовця

Членів сім’ї

 

Марка/

 

модель

Об’єм двигуна (см³)

Марка/

 

модель

Об’єм двигуна (см³)

 

1.

 

2.

 

3.

 

4.

 

5.

Автомобілі легкові

 

Автомобілі вантажні, спеціальні і автобуси

 

Мотоцикли

 

Трактори

 

Водні транспортні засоби

 

 

Розділ УІ. Відомості про вклади у банках, цінні папери та інші активи

Перелік об’єктів

Державного службовця

Членів сім’ї

 

Всього (грн...)

В тому числі за кордоном (грн...)

Всього (грн...)

В тому числі

 

за кордоном (грн...)

 

1.

 

2.

 

3.

Номінальна вартість придбаних цінних паперів

 

Розмір внесків (паїв) до статутних (пайових) фондів підприємств, установ, організацій

 

Сума грошових коштів на рахунках у банках та інших фінансово-кредитних установах

 

 

Про відповідність за подання неповних чи неправдивих відомостей про доходи та зобов’язання фінансового характеру (с.9 Закону України «Про боротьбу з корупцією» та ст..30 п7 Закону України «Про державну службу») попереджений.

 

______________________ _______________

 

(підпис) (дата)

 

Особи, які працюють в органі, де оголошено конкурс, чи зараховані до кадрового резерву цього органу і бажають взяти участь у конкурсі, зазначених документів до заяви не додають.

 

За рішенням комісії до участі у конкурсі допускаються особи, які відповідають умовам конкурсу. Особи, які досягли граничного віку перебування на державній службі, участі у конкурсі не беруть. Рішення комісії про недопущення до конкурсу надсилається заявникові і може бути оскаржено керівнику протягом трьох днів з дня одержання відмови комісії.

 

Учасникам конкурсу надається інформація щодо особливостей умов праці за відповідною посадою. Їм може бути запропоновано викласти свої міркування чи підготувати реферат на тему, пов’язану з майбутньою роботою. Учасники конкурсу завчасно повідомляються про час і місце засідання комісії. Комісія проводить співбесіду з кожним учасником конкурсу.

 

На підставі вивчення поданих документів, рефератів, співбесід комісія приймає рішення стосовно кожного учасника конкурсу шляхом голосування.

 

Засідання комісії вважається правомочним, якщо на ньому присутні не менше 2/3 її складу. Рішення комісії приймається простою більшістю голосів членів комісії, присутніх на засідання. Голосування проводиться на закритому засіданні. Засідання комісії оформляється протоколом, який підписується всіма присутніми на засіданні членами комісії і надається керівникові не пізніше як через два дні після голосування. Кожен член комісії може додати до протоколу свою окрему думку.

 

Рішення про укладення трудового договору приймає керівник на підставі рішення комісії про переможця конкурсу. Відповідно до рекомендацій Головдержслужби, наказ про призначення на посади осіб, які пройшли конкурсний відбір, має бути такого змісту:

 

Вищестояща організація, якій підпорядкована установа, організація

 

Назва організації установи

 

Н А К А З

 

Дата № місце видання

 

Призначити (прізвище, ім.»я по батькові) з (число, місяць, рік) на посаду (назва посади) з окладом ___________грн. на місяць з присвоєнням йому _________ рангу державного службовця, як такого, що пройшов за конкурсом

 

Керівник організації, установи (підпис) розшифровка підпису

 

Інші учасники конкурсу можуть бути зараховані до кадрового резерву чи прийняті на стажування. Громадяни України, які вперше зараховуються на державну службу, приймають Присягу. Вона має наступний зміст:

 

Державний службовець підписує текст Присяги, який зберігається за місцем роботи. Про прийняття Присяги робиться запис у трудовій книжці.

 

При прийнятті на державну службу може встановлюватися випробування терміном до шести місяців.

 

 

5.3. Документальне оформлення та робота з кадровим резервом

для зайняття посад державних службовців

 

У державних органах створюється кадровий резерв для зайняття посад державних службовців, а також просування по службі. Кадровий резерв формується із: спеціалістів місцевого та регіонального самоврядування, воробничої, соціально-культурної, наукової та інших сфер, а також випускників навчальних закладів відповідного профілю; державних службовців, які підвищили кваліфікацію або пройшли стажування та рекомендовані для просування на більш високі посади.

 

До кадрового резерву зараховуються професійно підготовлені працівники, які успішно справляються з виконанням службових обов’язків, виявляють ініціативу, мають організаторські здібності і необхідний досвід роботи. На кожну посаду державного службовця кадровий резерв формується з такого розрахунку: на посаду керівника – не менше двох осіб, на посади спеціалістів складаються списки осіб, зарахованих до кадрового резерву, з урахуванням фактичної потреби.

 

Форма списку, зарахованих до кадрового резерву має наступний вигляд.

 

ЗАТВЕРДЖУЮ

 

Сільський, селищний, міський голова,

 

голова районної, районної у місті,

 

обласної ради

 

«______»_____________________200__ року

 

СПИСОК

 

Осіб, зарахованих до кадрового резерву

 

(найменування органу місцевого самоврядування)

 

з/п

Посада, на яку формується резерв

Особа, яка працює на посаді

Особа, яка зарахована до кадрового резерву

 

Прізвище, ім’я по батькові

Рік народження

Освіта, коли і що закінчив, спеціальність

Стаж роботи на посаді

ранг

Прізвище, ім’я по батькові

Рік народження

Освіта, коли і що закінчив, спеціальність

Коли зараховано до кадрового резерву

Посада, яку займає, місце роботи

Стаж роботи на посаді

ранг

 

 

 

Начальник підрозділу,

 

Що займається

 

Кадровими питаннями _______________ _________________________

 

(підпис) (ініціали та прізвище)

 

Список осіб, зарахованих до кадрового резерву, переглядається щороку у грудні. У разі необхідності до списку протягом року можуть бути внесені зміни у порядку, встановленому для зарахування до кадрового резерву. (Постанова КМУ від 28.02.01, №199 та постанова КМУ від 24.10.01 року № 1386).

 

Зарахування до кадрового резерву затверджується наказом чи розпорядженням керівника державного органу за погодженням з іншими органами, якщо для призначення на посади, на які формується кадровий резерв, передбачається погодження кандидатур з цими органами.

 

Пропозиції щодо резерву на посади, призначення на які здійснюється органами вищого рівня, розглядаються спеціальними комісіями, утвореними при цих органах. Очолює комісію керівник органу або його перший заступник. Склад комісії затверджується рішенням відповідного органу.

 

Після зарахування до кадрового резерву на посади, робота на яких передбачає доступ до державної таємниці, розглядається питання щодо оформлення в установленому порядку допуску до державної таємниці особам, які його не мають.

 

З працівниками, зарахованими до кадрового резерву, проводиться робота згідно із затвердженими керівниками державних органів чи їх структурних підрозділів особистими річними планами, де передбачається:

 

· вивчення і аналіз виконання законів України, актів Президента України і Кабінету Міністрів України;

 

· систематичне навчання шляхом самоосвіти;

 

· періодичне навчання і підвищення кваліфікації у відповідних навчальних закладах (у тому числі і зарубіжних);

 

· участь у роботі семінарів, нарад, конференцій з проблем та питань діяльності державних органів і структурних підрозділів;

 

· стажування терміном до двох місяців у державному органі, до кадрового резерву якого зараховано працівника;

 

· виконання обов’язків державного службовця, на посаду якого зараховано працівника до кадрового резерву;

 

· залучення до розгляду відповідних питань, проведення перевірок, службових розслідувань;

 

· участь у підготовці проектів актів законодавства, інших нормативних документів.

 

Керівник державного органу несе відповідальність за ефективну підготовку і використання кадрового резерву. У разі заміщення вакантної посади керівник державного органу в поданні про призначення кандидата на цю посаду повинен зазначити, протягом якого періоду він перебував у кадровому резерві, яким чином виявив себе, а якщо не перебував – подати обґрунтовані пояснення причини невикористання кадрового резерву.

 

Державним службовцям створюються умови для навчання і підвищення кваліфікації у відповідних навчальних закладах (на факультетах) та шляхом самоосвіти.

 

Державні службовці підвищують свою кваліфікацію постійно, у тому числі через навчання у відповідних навчальних закладах, як правило, не рідше одного разу на п’ять років. Результати навчання і підвищення кваліфікації є однією з підстав для просування по службі.

 

Примірний порядок формування кадрового резерву розробляється і затверджується Кабінетом Міністрів України. На його основі відповідною радою розробляється Порядок формування та ведення кадрового резерву конкретного органу державної влади, організації, установи.

 

 

5.4. Документальне оформлення підготовки та проведення атестації державних службовців

 

З метою оцінки ділових та професійних якостей, а також кваліфікації посадових осіб місцевого самоврядування, посадові особи місцевого самоврядування один раз на 4 роки підлягають атестації.

 

Атестації не підлягають сільські, селищні, міські голови, голови районних у містах, районних і обласних рад, секретарі сільських, селищних, міських рад, працівники патронатної служби, особи, які перебувають на посаді менше одного року, молоді спеціалісти, вагітні жінки чи жінки, які працюють менше одного року після виходу на роботу з відпустки по вагітності і пологах чи догляду за дитиною, особи, прийняті на посаду на визначений строк.

 

В ході підготовчої та організаційної роботи до проведення атестації державних службовців кадрові служби готують пропозиції щодо складу атестаційних комісій, термінів і графіків проведення атестації; визначають кількість та складають списки державних службовців, які підлягають атестації; роз’ясняють цілі і порядок проведення атестації; проводять підготовку необхідних для атестації документів: атестаційний лист попередньої атестації та бланк атестаційного листа чергової атестації за зразком, що затверджений постановою КМУ від 28.12.2000 р. за № 1922. Щорічні оцінки виконання державним службовцем покладених на нього завдань та обов’язків за період, що минув після попередньої атестації, будуть подаватися до атестаційної комісії при проведенні наступних атестацій тобто після запровадження таких оцінок.

 

Атестаційна комісія створюється за рішенням голови відповідної ради. Головою атестаційної комісії призначається секретар або заступник голови відповідної ради. У сільських, селищних радах з нечисленними виконавчими органами (до 5 осіб) атестацію може проводити міський селищний голова. До складу комісії включаються керівники структурних підрозділів, де працюють державні службовці, представники кадрової та юридичної служб. Керівник може залучати до роботи в комісії незалежних експертів. Залежно від кількості державних службовців, які підлягають атестації, наявності територіальних і підпорядкованих органів, специфіки державного органу утворюються одна чи кілька атестаційних комісій з непарною чисельністю членів комісії (як правило, від 5 до 11 осіб).

 

Термін і графік проведення атестації затверджуються наказом керівника і доводяться до відома державних службовців, які атестуються, не пізніше ніж за місяць до проведення атестації. У графіках, як правило, зазначаються назва підрозділу, де працює державний службовець, його прізвище, ім’я, по батькові, посада, дата та час проведення атестації.

 

Кількісний та персональний склад атестаційних комісій, терміни, місце проведення атестації, графік її проведення затверджуються наказом (розпорядженням) керівника державного органу. Цим наказом також можуть надаватись відповідні доручення і встановлюватися дати подання необхідних документів до атестаційних комісій.

 

Атестація державних службовців – керівників структурних підрозділів та осіб, які ввійшли до складу комісії, передує атестації інших працівників цих підрозділів.

 

На кожного працівника, який підлягає атестації, складається службова характеристика, що підписується його безпосереднім керівником, затверджується керівником вищого рівня і подається до комісії не пізніше ніж за тиждень до проведення атестації. (дати зразок!!!).

 

Службова характеристика на керівника державного органу підписується керівником державного органу вищого рівня.

 

Службова характеристика повинна містити наступне;

 

· Загальні відомості (прізвище, ім’я по батькові, посада, стаж роботи на посаді);

 

· Професійні знання, рівень володіння державною мовою, досвід роботи за фахом;

 

· аналіз виконання державним службовцем посадових обов’язків, дотримання правил поведінки державного службовця, відомості про обсяг, якість, своєчасність і самостійність виконання роботи;

 

· ділові якості (професійна компетентність, відповідальність, ініціативність, самостійність в роботі, оперативність у прийняття рішень і здатність до контролю за їх реалізацією, вміння акумулювати необхідну інформацію та виділяти найголовніше, працювати з нормативно-правовими актами, іншими документами);

 

· Особисті якості (працездатність, комунікабельність, вміння керувати підлеглими, вміння встановлювати взаємовідносини з колегами, творчий підхід до справи, принциповість, послідовність в роботі самокритичність);

 

· Результативність роботи;

 

· Підвищення кваліфікації (види професійного навчання, що проходив державний службовець або причини, з яких навчання не проводилось, використання одержаних знань у роботі, здатність до самоосвіти, ставлення до професійного навчання підлеглих тощо);


Читайте також:

  1. Види лекцій
  2. Викладення лекційного матеріалу
  3. Всі люди є рівними перед Богом. 1 сторінка
  4. Всі люди є рівними перед Богом. 2 сторінка
  5. Всі люди є рівними перед Богом. 3 сторінка
  6. Всі люди є рівними перед Богом. 4 сторінка
  7. Всі люди є рівними перед Богом. 5 сторінка
  8. Всі люди є рівними перед Богом. 6 сторінка
  9. Всі люди є рівними перед Богом. 7 сторінка
  10. Всі люди є рівними перед Богом. 8 сторінка
  11. Всі люди є рівними перед Богом. 9 сторінка
  12. Вступ................................................................................................................ 7 1 сторінка




Переглядів: 303

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Курс лекцій з зоології безхребетних 8 сторінка | Курс лекцій з зоології безхребетних 10 сторінка

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.059 сек.