МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Курс лекцій з зоології безхребетних 10 сторінка
· Можливості професійного і службового просування (за яких умов, на яку посаду, коли);
· Зауваження і побажання державному службовцю, який атестується;
· Висновок про відповідність займаній посаді.
Державний службовець ознайомлюється із службовою характеристикою до атестації під час співбесіди з безпосереднім керівником. В ході співбесіди повінні обговорюватись позитивні й негативні результати роботи державного службовця, його слабкі місця, визначатися шляхи подолання недоліків. Державному службовцю надається можливість задавати питання та коментувати зауваження й висновки щодо його роботи. У разі незгоди з відомостями, викладеними у службовій характеристиці, державний службовець може подати до комісії відповідну заяву, обґрунтування, додаткові відомості щодо своєї службової діяльності.
Під час кожної атестації до комісії подаються щорічні оцінки виконання держаним службовцем покладених на нього завдань та обов’язків за період, що минув після попередньої атестації, а також атестаційний лист попередньої атестації.
Атестаційний лист має наступний вигляд.
АТЕСТАЦІЙНИЙ ЛИСТ
І Загальні дані
Прізвище, ім’я, по батькові __________________________________________
Дата народження ___________________________________________________
Посада, яку займає працівник, і стаж роботи на ній (на момент атестації державного службовця)______________________________________________
Освіта (освітньо-кваліфікаційний рівень, найменування навчального закладу і рік закінчення, спеціальність)________________________________________
Науковий ступінь, вчене звання_______________________________________
Підвищення кваліфікації (коли і що закінчив)___________________________
Загальний трудовий стаж, у тому числі на державній службі_______________
Категорія посади______________________ ранг ________________________
Посада в кадровому резерві___________________________________________
ІІ Результати атестації
За підсумками голосування атестаційної комісії:
Відповідає займаній посаді (за _______, проти_______)
Відповідає займаній посаді за умови___________________(за ____, проти___)
Не відповідає займаній посаді (за _______, проти_______)
Рішення атестаційної комісії__________________________________________
__________________________________________(за _______, проти_______)
Голова атестаційної комісії _____________________ ____________________
(підпис) (розшифрування)
Члени комісії
___________________________ _____________________
___________________________ ______________________
___________________________ ______________________
(підпис) (розшифрування)
Дата атестації «_____» ______________ 20___року
З результатами атестації ознайомлений_________________________________
(підпис працівника, який атестується)
Атестація, а також співбесіда перед атестацією мають проходити в умовах доброзичливості та неупередженості.
За результатами атестації кожного державного службовця атестаційна комісія приймає одне з рішень, а також вносить на розгляд керівника державного органу рекомендації, зокрема вони можуть стосуватися удосконалення навичок використання комп’ютерної техніки та інформаційних технологій, удосконалення володіння однією з іноземних мов тощо. У разі погодження працівника здобути такі знання або навички комісія приймає рішення про відповідність займаній посаді за певних умов (неповна службова відповідність) і рекомендує керівникові призначити повторне атестування через конкретний період, але не пізніше ніж через рік. У разі відмови працівника виконувати дані йому зауваження та рекомендації, комісія, як правило, приймає рішення про його невідповідність займаній посаді.
Результати атестації державного службовця (рішення і рекомендації) фіксуються у протоколі засідання комісії та заносяться до атестаційного листа. Після проведення атестації державний службовець ознайомлюється із змістом атестаційного листа під розпис. У разі відмови від підпису складається відповідний лист.
Після завершення її результати узагальнюються та аналізуються головою атестаційної комісії і кадровою службою державного органу. Остаточне рішення за наслідками атестації приймає керівник державного органу і видає відповідний наказ (розпорядження). В наказі (розпорядженні) доцільно відзначити заходи щодо поліпшення роботи з кадрами на відповідний період. У додатках до вказаного наказу (розпорядження) зазначаються всі державні службовці, що проходили атестацію з відповідним рішенням щодо них:
- Про визнання такими, що відповідають займаній посаді, у тому числі щодо тих працівників, які зараховуються до кадрового резерву, кому дозволяється пройти стажування на відповідній посаді, встановлюються надбавки або змінюються їх розмір, присвоюються ранги державного службовця (з дотриманням порядку, встановленого законодавством);
- Про визнання такими, що відповідають займаній посаді за певних умов і порядку їх виконання;
- Про невідповідність займаній посаді з визначенням осіб, які переводяться за їх згодою на іншу посаду, а також кого буде звільнено з посади.
Якщо державний службовець визнаний за результатами атестації таким, що не відповідає займаній посаді, він звільняється з роботи на підставі, передбаченій Кодексом законів про працю України.
Про результати атестації Головдержслужбі надається інформація до закінчення поточного року. Інформація складається з цифрових даних за визначеною формою та довідки (зразки!!!). У довідці вказується: чи мали місце в органі при проведенні атестації випадки незгоди з відомостями, викладеними у службовій характеристиці, оскарження дій атестаційної комісії та рішень керівника органу, прийнятих за результатами атестації, а також пропозиції щодо удосконалення Положення про проведення атестацій державних службовців.
5.5. Особливості документального оформлення підготовки, перепідготовки та підвищення кваліфікації кадрів в органах державного управління та місцевого самоврядування.
З метою забезпечення органів державної влади та місцевого самоврядування, які спроможні виконувати завдання розбудови демократичної, правової, соціальної держави, забезпечувати розвиток громадянського суспільства, проведення адміністративної реформи, необхідно підготувати високваліфіковані кадри управління, а також розширити підготовку науковців у сфері державного управління та місцевого самоврядування. Зміна парадигми державного управління та місцевого самоврядування, повинна суттєвим чином вплинути і на якість кадрів, що працюють в цих органах, що потребує, безумовно, нового підходу до змісту підготовки, перепідготовки та підвищення кваліфікації державних службовців для заміщення посад в органах державної влади та органах місцевого самоврядування, а також формування кадрового резерву на ці посади. Виходячи з цього, розроблено «Комплексну програму підготовки державних службовців», яка була затверджена Указом Президента 09.11.2000р. за №1212/2000. Комплексна програма підготовки державних службовців та заходи на її виконання визначають цілі та завдання органів державної влади та органів місцевого самоврядування у справі розвитку професійного кадрового потенціалу державного управління та місцевого самоврядування шляхом якісного вдосконалення функціонування загальнонаціональної системи підготовки, перепідготовки та підвищення кваліфікації фахівців для професійної діяльності у цих органах.
Сучасні потреби державотворення, процеси професіоналізації державного управління, зміни вимог до влади на місцях викликають необхідність вирішення низки проблем, серед яких однією з головних є проблема навчання державних службовців. У зв’язку з цим в Україні створена система навчальних закладів, їх регіональних філій, що займаються підготовкою кадрів для державної служби. Порядок прийому до вищих навчальних закладів на навчання за освітньо-професійними програмами підготовки магістрів в освітній галузі «Державне управління» здійснюється відповідно до нормативних документів Кабінету міністрів України, зокрема Постанови КМУ від 16 травня 1996 року № 533, від 8.02.97 р. № 167, від 01.09.97 р. № 949 та ін.
Відповідно до цих постанов та затверджених ними інструкцій оформляються наступні документи для отримання претендентом магістерського ступеня в освітній галузі «Державне управління».
Перш за все між органом державної влади та претендентом на навчання укладається Угода-направлення наступного змісту.
УГОДА-НАПРАВЛЕННЯ
До вищого навчального закладу, що здійснює підготовку магістрів в освітній галузі «Державне управління»
Від «____»_________________200_р. №______
(повне найменування органу державної влади або органу місцевого самоврядування)
В особі ___________________________________________________________
(посада, прізвище та ініціали керівника органу)
Та _______________________________________________________________
(прізвище ім.»я по батькові, посада ,місце роботи особи, яка направляється на навчання)
Уклали цю Угоду про підготовку магістра в освітній галузі «Державне управління»
1. Орган державної влади або орган місцевого самоврядування зобов’язується: зарахувати на період навчання до кадрового резерву __________________________________________________________________
(прізвище та ініціали особи, яка направляється на навчання)
На посаду_________________________________________________________
(назва та категорія посади)
З урахуванням того, що оплата праці буде нижче від тієї, яку він (вона) отримував (отримувала) до вступу у вищий навчальний заклад;
створити умови для стажування слухача згідно з навчальним планом;
надати слухачеві після закінчення навчання роботу на посаді та з оплатою не нижче від тієї, яка була визначена йому при зарахуванні до кадрового резерву згідно з цією Угодою.
2. Особа, яка направляється на навчання, зобов’язується:
оволодіти всіма видами теоретичної та практичної підготовки, передбаченої професійно-кваліфікаційною характеристикою магістра в освітній галузі «Державне управління»;
погодити з органом державної влади або органом місцевого самоврядування тему магістерської роботи;
прибути для закінчення вищого навчального закладу на роботу до відповідного органу в установлений термін і відпрацювати в ньому не менш як три роки. У разі відрахування з вищого навчального закладу, неявки на службу або відмови приступити до неї без поважних причин відшкодувати державі (в особі органу, що направив на навчання) витрати, пов’язані з набуттям кваліфікації магістра в освітній галузі «Державне управління», в установленому законом порядку.
3. Прикінцеві положення
Зміни і доповнення до цієї Угоди вносяться шляхом підписання додаткових угод.
Ця Угода припиняє дію:
Після закінчення терміну, на який вона складена;
За згодою сторін (оформляється протоколом);
У разі невиконання сторонами своїх зобов’язань (в установленому порядку).
Ця угода набирає чинності з дня підписання її обома сторонами і дії до «____»____________200_ р. (визначається відповідно до нормативного терміну навчання).
Ця Угода складається удвох примірниках, перший з яких зберігається в органі державної влади або органі місцевого самоврядування, другий - у слухача.
4. Адреси сторін:
Орган державної влади або орган місцевого самоврядування:
__________________________________________________________________особа, яка направляється на навчання:__________________ _______________
(місце постійного проживання)
Паспорт ___________________________________________________________
(серія, номер, ким і коли виданий)
Керівник органу державної влади
Або органу місцевого самоврядування
(ініціали та прізвище)
Дата підпис
Головний бухгалтер_______________
____________ ______________
Дата підпис
М.П. Особа, яка направляється на навчання
(ініціали та прізвище)
Дата підпис
Угодами-направленнями можуть також додатково визначатися умови та зобов’язання державних органів щодо надання ними матеріальної допомоги за рахунок власних коштів слухачам, направленим на навчання, а також встановлення для них доплати до державної стипендії. Оскільки випускник зобов’язаний відпрацювати у державному органі або за його згодою та погодженням з Головдержслужбою в іншому органі виконавчої влади або іншому органі місцевого самоврядування не менше трьох років, то керівництво навчального закладу за погодженням з відповідним державним органом не пізніше ніж за півроку до закінчення випускником навчання пропонує йому вакантну посаду відповідно до укладеної угоди-направлення або переліку вакантних посад. При цьому навчальним закладом оформляється картка працевлаштування випускника за наступною формою у трьох примірниках на кожну особу. Перший примірник зберігається у навчальному закладі, другий надсилається за місцем направлення, третій – Головдержслужбі.
КАРТКА ПРАЦЕВЛАШТУВАННЯ
Випускника-магістра в освітній галузі «Державне управління»
(найменування вищого навчального закладу, його підпорядкованість, адреса, телефон, факс)
1.Прізвище____________________________________________________
Ім’я__________________________________________________________
По батькові_____________________________________________________
Рік народження__________________________________________________
2. Освітньо-кваліфікаційний рівень_________________________________
3.Напрям підготовки за професійним спрямуванням (спеціальність)_____
Спеціалізація ___________________________________________________
4. Орган державної влади або орган місцевого самоврядування (за Угодою-направленням)___________________________________________________
(повне найменування, адреса, телефон, факс)
5. Посада (за Угодою-направленням)________________________________
Місячний оклад___________________________________________________
6.Попереднє місце роботи____________________________________________
(повне найменування, адреса, телефон, факс)
7.Посада (до вступу на навчання)______________________________________
Місячний оклад_____________________________________________________
8.Сімейний стан ___________________________________________
9. Місце постійного проживання ________________________________
(адреса, телефон)
10. Додаткові відомості _____________________________________________
Випускник______________________ Дата заповнення ____________
Підпис
Відповідальний працівник вищого навчального закладу (посада)__________________________________________________________
М.П. __________________ _______________ __________________
Дата підпис ініціали та прізвище
Керівництво державного органу за місцем направлення випускників не пізніше ніж за три м’ясці до закінчення ним навчання на підставі одержаної картки працевлаштування надсилає підтвердження навчальному закладу та Головдержслужбі про виконання умов працевлаштування випускників.
Вручення випускникові диплома про закінчення навчання у вищому навчальному закладі за освітньо-професійною програмою підготовки магістрів в освітній галузі «Державне управління», направлення на роботу за наступною формою та видача належних йому коштів здійснюються протягом семи днів після закінчення ним навчання.
Оформлене навчальним закладом за погодженням з відповідним державним органом направлення на роботу є підставою для укладення трудового договору цім органом з випускником.
НАПРАВЛЕННЯ НА РОБОТУ
Випускника-магістранта в освітній галузі «Державне управління»
«_____»____________200_ з. № ____________
(прізвище, ім’я, по батькові випускника)
Який (яка) закінчив (закінчила) в 200- р.________________________________
(повне найменування вищого
__________________________________________________________________
Навчального закладу, його підпорядкованість, адреса, телефон, факс )
Та пройшов (пройшла) підготовку за освітньо-кваліфікаційним рівнем магістр в освітній галузі «Державне управління» за спеціальністю _________
За спеціалізацією ___________________________________________________
Направляється в розпорядження ______________________________________
(найменування органу державної влади або
Органу місцевого самоврядування, адреса, телефон, факс)
Згідно з карткою працевлаштування від________________________________
Для роботі на посаді_________________________________________________
З місячним окладом_________________________________________________
Дата прибуття до місця призначення «____»___________________200_ р.
Керівник вищого навчального закладу_________________________________
(посада)
__________________ _________________________ ________________
Дата підпис ініціали та прізвище
М.П.
У місячний термін від дати прибуття випускника на роботу, зазначеної у направленні, орган виконавчої влади або орган місцевого самоврядування за місцем направлення випускника надсилає вищому навчальному закладу та Головдержслужбі повідомлення про працевлаштування випускника за наступною формою.
ПОВІДОМЛЕННЯ ПРО ПРАЦЕВЛАШТУВАННЯ
Випускника-магістра в освітній галузі «Державне управління»
«______»_____________200_ р. №___________
(підлягає поверненню до вищого навчального закладу в п’ятиденний
термін з дня укладення випускником трудового договору)
(найменування органу державної влади або органу місцевого самоврядування, адреса, телефон, факс)
повідомляє, що випускника-магістра в освітній галузі «Державне управління»_______________________________________________________
(прізвище, ім’я по батькові)
Призначено на посаду _________________________________________
З місячним окладом ___________________________________________
Забезпечено житлом___________________________________________
(вид житла)
Керівник органу державної влади
або органу місцевого самоврядування _____________________________
(посада)
________________________ _____________ _______________________
(дата) (підпис) (ініціали та прізвище)
М.П.
5.6. Документальне оформлення подовження терміну перебування на державній службі
Відповідно до Закону України «Про державну службу» граничний вік перебування на державній службі становить 60 років для чоловіків і 55 років для жінок. Після досягнення граничного віку перебування на державній службі державним службовцем продовження роботи в органах влади можливе лише з дозволу Начальника Головдержслужби. Порядок погодження продовження терміну перебування на державній службі регулюється Постановою Кабінету Міністрів України від 26.12.2003 р. № 2020. Цим документом передбачено, що для продовження перебування на державній службі службовця, який досяг граничного віку перебування на державній службі, керівник державного органу, де працює державний службовець, звертається до Начальника Головдержслужби з відповідним поданням, яке має бути погодженим з керівником органу вищого рівня в порядку підпорядкування.
Подання щодо продовження терміну перебування на державній службі державного службовця надсилається не пізніше ніж за місяць до досягнення державним службовцем граничного віку перебування на державній службі або до закінчення попереднього продовження.
Підставою для продовження терміну перебування на державній службі державного службовця є вагомий внесок державного службовця у діяльність державного органу або його структурного підрозділу протягом тривалого часу, але не менше одного року, участь у підготовці важливих нормативно-правових актів, підготовці та впровадження державних та регіональних програм, позитивні результати атестацій, щорічна оцінка діяльності державного службовця, а також нагородження державними нагородами, Почесними грамотами вищих органів влади країни, а також іншими заохочувальними відзнаками країни та відомства.
Подання оформлюється за наступною формою:
Подання
Щодо погодження продовження
Терміну перебування на державній службі
Прізвище, ім’я, по батькові________________________________________
Дата народження________________________________________________
Назва органу, в якому працює державний службовець_________________
Посада повна назва займаної посади_________________________________
Ранг категорія та присвоєний ранг відповідно зо запису в трудовій книжці._
Освіта ___________________________________________________________
(найменування навчального закладу та рік його закінчення)
Освітньо-кваліфікаційний рівень та його відповідність займаній посаді_____
Науковий ступінь і вчене звання______________________________________
Стаж роботи
Загальний стаж роботи__________________________________________
Стаж державної служби__________________________________________
Стаж роботи у відповідному держаному органі_________________________
Стаж роботи на цій посаді____________________________________________
Нагороди, почесні звання___________________________________________
Рівень виконання посадових обов’язків, ділові та професійні якості________
Результати атестацій та щорічної оцінки виконання державними службовцями покладених на них обов’язків і завдань (стисло)_____________
Підстави для продовження терміну перебування на державній службі:
Вагомий внесок державного службовця у діяльність державного органу або його структурного підрозділу протягом тривалого часу, але не менше одного року;
Провідна роль державного службовця або його участь у розробленні, впровадженні нормативно-правових актів, підготовці і виконанні державних, регіональних та галузевих програм;
Причини невикористання кадрового резерву.
Термін, на який необхідно продовжити перебування на державній службі___ Інформація щодо попереднього погодження продовження терміну перебування на державній службі___________________________________
(дата, номер попереднього листа-погодження)
Керівник державного органу, в якому
Працює державний службовець
____________________________ ___________________________
(підпис) (ініціали, прізвище)
До подання додаються:
- Лист-погодження керівника органу вищого рівня щодо продовження терміну перебування на державній службі;
- Лист-погодження керівника центрального органу виконавчої влади. Голови Ради міністрів Автономної Республіки Крим, голови відповідної місцевої державної адміністрації щодо продовження терміну перебування на державній службі для осіб, які призначаються на посади та звільняються з посад за погодженням з цими органами;
- Копії атестаційного листа за результатами останньої атестації та бланку останньої щорічної оцінки виконання покладених обов’язків і завдань;
- Копія трудової книжки, завірена в установленому порядку;
- Копія списку осіб, зарахованих до кадрового резерву для державної служби на відповідну посаду (за встановленою формою);
- Копія документа, що посвідчує нагородження особи державними нагородами. Почесною грамотою або заохочувальною відзнакою Кабінету Міністрів України, Нагрудним знаком «Державна служба України «За сумлінну працю» або Почесною грамотою Головдержслужби, відомчими заохочувальними відзнаками.
Подання з усіма документами розглядається Начальником Головдержслужби в місячний термін з дня їх надходження. У разі необхідності на запит Головдержслужби до подання додаються інші документи та пояснення додаються
5.7. Особливості ведення особових справ державних службовців в органах влади
Відповідно до нормативно-правової бази України формування та ведення особової справи державного службовця здійснюється кадровою службою органу державної влади та місцевого самоврядування. Особова справа формується на кожного державного службовця і розпочинається з дати розгляду питання про призначення на посаду державного службовця. Однією з особливостей формування справи державного службовця є перевірка наявності на даного державного службовця особової справи в поточному архіві. Якщо вона є, то подані документи додаються до особової справи, про що робиться відмітки в описі документів, які знаходяться в особовій справі.
Особова справа формується з наступних документів:
1. Особова картка (форма П-2ДС) з відповідними додатками та фотокарткою розміром 4х6 сантиметрів;
2. Копії документів про освіту, науковий ступінь, вчене звання, підвищення кваліфікації;
3. Відомості про доходи, зобов’язання фінансового характеру та майновий стан державного службовця чи особи, що претендує на зайняття посади державного службовця і членів його сім’ї;
4. Підписані претендентом попередження про встановлені законодавством України обмеження, пов’язані з прийняттям на державну службу та її проходженням , а також документ про ознайомлення із Загальними правилами поведінки державного службовця;
5. Довідка про наявність встановленої форми допуску до державної таємниці (для відповідних посад);
6. Біографічна довідка, подання про призначення на посаду, картка погодження (у разі потреби);
7. Погодження, передбачені законодавством для призначення на посади керівників відповідних органів;
8. Довідка про перебування у кадровому резерві (для осіб, зарахованих до кадрового резерву);
9. Направлення на роботу (для магістрів державного управління і випускників вищих навчальних закладів);
10. заява про участь у конкурсі, протокол (витяг з протоколу) конкурсної комісії (для осіб, які призначаються на конкурсній основі);
11. заява про проходження стажування на відповідній посаді, індивідуальний план стажування та доповідна записка про стажування з висновками керівника структурного підрозділу (для осіб, які проходили стажування);
12. заява щодо призначення на відповідну посаду. Читайте також:
|
||||||||
|