МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Курс лекцій з зоології безхребетних 11 сторінка
Особові картки (форма П-2ДС) заповнюють всі органи , установи (організації), на працівників яких поширюється Закон України «Про державну службу». Особова картка заповнюється українською мовою, в називному відмінку (крім окремо зазначеного).
форма П-2ДС
ОСОБОВА КАРТКА № _________
І. Загальні відомості[12]
1.Прізвище________________________________________________________
Ім’я_____________________________________________________________
По батькові_______________________________________________________
2. Громадянство України____________________________________________
3.Місце народження________________________________________________
4.Дата народження________________________________________________
5.Освіта__________________________________________________________
(вища, середня) Назва навчального закладу та його місце знаходження Рік вступу Рік закінчення або вибуття Спеціальність Кваліфікація диплома № диплома, дата видачі
6. Науковий ступінь, вчене звання_______________________________ назва Рік присвоєння № диплома, дата видачі диплома
7.Якими мовами володієте і якою мірою________________________________
(читаєте та перекладаєте зі словником,
читаєте і можете розмовляти,
володієте вільно)
8.Наукові праці та винаходи__________________________________________
9.Сімейний стан____________________________________________________
(перелічити членів сім»ї із зазначенням дати народження)
____________________________________________________________________________________________________________________________________
10. Паспорт: серія ______________________№__________________________
Ким виданий___________________________________дата видачі__________
11.Домашня адреса, телефон_________________________________________
Особистий підпис______________
12.Дата прийняття Присяги__________________________________________
13. Прийняття на державну службу:
а) на підставі конкурсу. Протокол № _____________ від «____»__________р.
б) до патронатної служби ___________________________________________
(посада керівника)
в) з резерву «_____»______________________________ р.
(дата включення в резерв)
г) інше__________________________________________________________
(згідно з встановленим законодавством)
14.Загальний стаж роботи державного службовця________________________
15. Безперервний стаж роботи________________________________________
16. Стаж державної служби___________________________________________
«_____»_________________р.
ІІ. Продовження терміну перебування на державній службі
На термін _____ років з _______до _________. Підстава __________________
На термін _____ років з _______до _________. Підстава __________________
На термін _____ років з _______до _________. Підстава __________________
ІІІ. Просування по службі в державному органі Дата Назва структурного підрозділу Назва посади Категорія, оклад, ранг Спосіб просування по службі
(конкурс, стажування, резерв) Підстави Підпис власника особової картки
ІУ. Відпустки Вид відпустки За який період дата Підстава
Початку відпустки Закінчення відпустки
У.Дисциплінарна відповідальність Причина Вид стягнення, захід дисциплінарного впливу Підстава скасування Дата Підстава
УІ. Заохочення, нагороди, почесні звання Вид заохочення
(нагороди, почесні звання) Підстава Дата
УІІ. Зарахування до кадрового резерву Орган, до якого зараховано в кадровий резерв Посада, на яку пропонується резерв Дата зарахування в резерв Підстава
УІІІ. Підвищення кваліфікації Найменування навчального закладу Період навчання Програма чи тематика підвищення кваліфікації Номер і дата видачі диплома, посвідчення
початок кінець
ІХ. Відомості про військовий облік
Група обліку
Категорія обліку
Склад
Придатність до військової служби
Назва райвійськкомату за місцем проживання
Військове звання
Військово-облікова спеціальність №
Перебуває на спец обліку №
Додаткові відомості:[13]
а) Відповідно до статей 12, 16 Закону України «Про державну службу»
б) Про наявність пільг_______________________________________________
Дата і причина звільнення____________________________________________
Трудову книжку отримав «_____»_____________________________р.
Підпис власника трудової книжки______________________________
Підпис працівника кадрової служби_____________________________
Біографічна довідка має наступну форму:
БІОГРАФІЧНА ДОВІДКА
(прізвище, ім’я, по батькові)
Подається на _______________________________________________________
(найменування посади)
Працює____________________________________________________________
(посада, підрозділ, орган, в якому працює, з якого часу)
Громадянство______________________________________________________
Число, місяць і рік народження________________________________________
Місце народження__________________________________________________
(держава, область, місто, район, село)
Освіта ____________________________________________________________
(освітньо-кваліфікаційний рівень, повне найменування навчального закладу)
дата закінчення, спеціальність та кваліфікація)
Науковий ступінь, вчене звання_______________________________________
Володіння мовами__________________________________________________
(якими якою мірою)
Нагороди, почесні звання____________________________________________
Дата прийняття Присяги державного службовця_________________________
Ранг державного службовця _________________________________________
(дата присвоєння)
Загальний стаж роботи______________________________________________
Стаж державної служби_____________________________________________
Депутат ради______________________________________________________
(найменування ради)
Стягнення _______________________________________________________
(які, ким і за що накладені)
Трудова діяльність_______________________ до ______________по цей час
(посада керівника кадрового підрозділу (підпис) (ініціали, прізвище)
М.П.
КАРТКА ПОГОДЖЕННЯ
Щодо призначення на посаду
__________________________________________________________________ (найменування посади працівника органу влади)
Прізвище, ім’я, по батькові________________________________________
Дата народження________________________________________________ Прізвище, ім’я, по батькові та посада особи. Яка проводила співбесіду висновок Підпис, дата
При початковому формування особової справи в опис включаються документи відповідно до їх розміщення у справі із зазначенням повної назви документа, організації, яка його видала, номера і дати документа, а також дати включення його до особової справи і кількості аркушів. Опис документів особової справи робиться на наступною формою:
ОПИС
Документів особової справи
Справи №_________
(прізвище, ім’я, по батькові) № Найменування документів Кількість аркушів Примітки
Працівник кадрової служби повинен перевірити правильність заповнення матеріалів особової справи, відповідність зазначених у них відомостей з оригіналами документів (паспорта, військового квитка, документа про освіту тощо).
Сформована особова справа реєструється у книзі руху особових справ протягом тижня з дня призначення працівника на посаду.
Після призначення працівника на посаду державного службовця до особової справи додаються:
1. Документ про призначення (постанова, наказ або розпорядження) на посаду. який повинен містити найменування органу, дату, номер і назву документа.
2. Копії указів, постанов, наказів, розпоряджень органів вищого рівня про призначення, обрання на посаду. Якщо на посаду призначаються керівні працівники, призначення яких згідно з чинним законодавством знаходиться у компетенції керівника вищестоящої організації, то видається відповідний документ. У разі призначення працівника на посаду за погодженням з органом вищого рівня або за погодженням з головами місцевих державних адміністрацій, до особової справи додається висновок органу, з яким погоджувалося призначення.
3. Текст Присяги, скріплений підписом державного службовця (для осіб, уперше прийнятих на державну службу).
4. копії документів про надані пільги.
5. копія паспорта.
6. копія військового квитка (для військовозобов’язаних).
7. опис документів особової справи.
8. У разі звільнення працівника до особової справи додається документ про звільнення.
Працівник кадрової служби, отримуючи матеріали для внесення їх до особової справи повинен перевірити дотримання правил їх заповнення, відповідність зазначених в них відомостей (особливо прізвищ, імен, по батькові) оригіналам документів.
Особова справа в міру проходження державної служби державним службовцем поповнюється відповідними матеріалами, уточнюється. Протягом роботи державного службовця до особової справи вносяться наступні документи?
1. заяви про переведення на відповідну посаду, продовження терміну перебування на державній службі, звільнення з посади тощо;
2. наказ про переміщення на іншу посаду або звільнення з посади;
3. наказ, розпорядження про присвоєння рангу державного службовця, заохочення, службове розслідування, накладання та зняття стягнень;
4. документи про підвищення кваліфікації;
5. атестаційні матеріали (характеристика, атестаційний лист);
6. інші документи, які містять відомості про проходження державної служби.
Особові справи державних службовців є документами для службового користування, зберігаються в опечатаних металевих шафах або сейфах. Роботу щодо ведення, зберігання особових справ забезпечує кадрова служба або працівник, на якого покладено виконання кадрових питань.
Кожна особова справа підшивається у спеціально призначену для цього пронумеровану папку. На першій сторінці зверху зазначається повна назва органу. Порядковий номер справи визначається відповідно до реєстраційного номера у книзі обліку руху особових справ державних службовців.
Після припинення державним службовцем роботи його особова справа залишається в кадровій службі і передається до архіву в порядку визначеному відповідною інструкцією. При цьому в особовій картці робляться відповідні відмітки про звільнення працівника, зазначається причини звільнення, дата та номер наказу про звільнення. Папки для зберігання архівних справ нумеруються і зберігаються окремо від діючих справ. У разі повернення державного службовця на державну службу рекомендується використовувати сформовану раніше особову справу.
Питання для перевірки знань:
1. Сутність державної служби в Україні та особливості документального оформлення роботи з персоналом в органах державної влади та місцевого самоврядування.
2. Процес організації та документальне оформлення участі у конкурсі державних службовців
3. Кадровий резерв та його документальне оформлення
4. Документальне оформлення підготовки та проведення атестації державних службовців
5. Яким чином документально оформляються підготовка, перепідготовка та підвищення кваліфікації кадрів в органах державного управління та місцевого самоврядування.
6. Особливості документального оформлення подовження терміну перебування на державній службі.
7. Особливості ведення особових справ державних службовців в органах влади.
6. ДОКУМЕНТУВАННЯ ДІЯЛЬНОСТІ КОЛЕГІАЛЬНИХ ОРГАНІВ ДЕРЖАВНОГО УПРАВЛІННЯ І МІСЦЕВОГО САМОВРЯДУВАННЯ
6.1.Планування роботи місцевих органів влади.
6.2.Порядок підготовки, проведення та документального оформлення апаратних нарад, засідань, зборів, конференцій, колегій.
6.3. Документування діяльності виборчих комісій та комісій з референдумів.
6.1.Планування роботи в органах влади
Документування діяльності колегіальних органів – засідань, зборів, конференцій, колегій полягає в складанні плану робіт, порядку денного, списку запрошених, розсилці повідомлень, реєстрації учасників, складанні протоколу і документальному оформленні прийнятих рішень.
Свою діяльність колегіальні органи здійснюють у відповідності з планом роботи. План роботи включає в себе всі питання, запропоновані керівниками структурних підрозділів, внесені членами колегіального органі управління. Проект прану роботи складається за такою формою:
Проект плану узгоджується з керівником колегіального органу. При розгляді проекту плану деякі питання виключаються, інші можуть бути перенесені на інші терміни розгляду: пізніше чи раніше.
Керівник колегіального органу може змінити формулювання питання, вносити зміни і остаточно корегувати план. Проект плану після узгодження розмножують і роздають для ознайомлення всім зацікавленим організаціям, структурним підрозділам, посадовим особам.
На засіданні колегіального органу представлений проект обговорюється, приймається за основу. Про внесення змін та доповнень, що виникли при обговоренні плану роботи, остаточно вирішується членами колегії. Після затвердження колегіальним органом план роботи стає обов’язковим для всіх
ЗАТВЕРДЖЕНО
Глинською міською радою
протокол № 2
5 січня 2003 р.
План роботи
Глиньської міської ради на 2003 рік.
№ з/п Дата прове-дення Зміст роботи Відповідальні за підготовку Примітки
Січень 1. Підсумки проведення новорічних ярмарків Нач. управління торгівлі
2.Підсумки проведення дитячих новорічних свят та новорічних канікул школярів Нач.управління освіти і науки
Нач. управління культури
3.Звіт комунальних служб щодо теплопостачання у м. Глинську Нач. управляння житлового господарства Запрошені: керівники підприємств
4.
Лютий 1.
Голова ради підпис А.С.Степанов
Секретар підпис І.І. Штрех
закладів, організацій і осіб, зацікавлених у вирішенні питань, які в нього включені.
Для координації діяльності колегіальних органів складаються квартальні та тижневі плани основних заходів місцевої державної адміністрації. Квартальні плани роботи включають перелік питань для розгляду на апаратних нарадах голови та заступників голови місцевої державної адміністрації, а також питань, що розглядаються в порядку контролю у першого заступника та заступників голови місцевої державної адміністрації.
Письмові пропозиції до планів роботи на квартал подаються першим заступником та заступниками голови місцевої державної адміністрації з урахуванням пропозицій керівників головних управлінь, управлінь, відділів та інших служб місцевої державної адміністрації, головами районних у містах державних адміністрацій за 15 днів до закінчення кварталу до організаційного відділу. Пропозиції до плану календаря основних заходів місцевої державної адміністрації на тиждень подаються у письмовому вигляді щочетверга до 12 години організаційному відділу для узагальнення.
Контроль за поточними планами здійснюють перший заступник голови місцевої державної адміністрації згідно з розподілом обов’язків.
Головні управління, управління, відділи, інші служби місцевої державної адміністрації організують свою роботу відповідно до плану, що затверджується їх керівником.
Затверджений на місяці або квартал план роботи колегіального органу управління є основою для складання порядку денного.
Порядок денний складається з урахуванням всіх питань, які необхідно вирішити на засіданні колегіального органу. Поряд з питаннями, що плануються до обговорення, вказується час, який, на думку організаторів, необхідно витратити на їх вирішення. Як правило, дотримуються такого співвідношення: доповідь – час визначається важливістю питання та проханням доповідача, питання доповідачу і відповіді на них 5 хв; обговорення питання – 10-15 хв.; з регламентом відступу 2-3 хв., читання проекту рішення – 10 хв.
Порядок денний за три дні до засідання колегіального органу розсилають всім запрошеним. До порядку денного додається перелік осіб, що беруть участь у засіданні.
Розгляд питань у порядку денному починається з найбільш важливих і важких. Дотримання регламенту свідчить про ділову і чітку роботу колегіального органу, про ретельну підготовку і вміле проведення засідань.
Повідомлення про засідання і матеріали до нього розсилаються членам колегіального органу і запрошеним не пізніше ніж за три дні. Повідомлення включають наступні реквізити: дату, місце проведення засідання, його порядок денний та час проведення.
Перед початком засідання проводиться реєстрація запрошених за спеціально підготовленим списком з вказаними прізвищами, ініціалами, посадами і місцем роботи.
Відкривши засідання, голова ставить питання щодо зауважень та пропозицій відносно порядку денного, після чого порядок денний затверджується. Затвердивши порядок денний, учасники засідання вносять пропозиції до регламенту роботи (наприклад, доповідачу 10 хв.; виступи в обговоренні – 5 хв.; довідки, повторні виступи – до 3-х хв.)
В ході проведення кожного засідання колегіального органу обов’язково ведеться протокол.
Протокол, документ, що фіксує хід обговорення питань і прийняття рішень на зборах, нарадах, конференціях і засіданнях колегіальних органів. Формуляр протоколу має наступні реквізити: підпорядкованість закладу та його найменування, назва виду документа (протокол), дата та номер документа (індекс); вказується місце проведення засідання, назва колегіального органу або конкретної наради, присутні та відсутні, порядок денний, текст, підписи відповідальних осіб (протокол підписує голова колегіального органу і секретар, який складав протокол засідання).
Хід засідання колегіального органу фіксує секретар. Нумерація протоколів ведеться з початку кожного календарного року або діловодного року (наприклад, для навчальних закладів це 1 вересня - 30 червня). Правильне оформлення протоколу має важливе значення, оскільки юридичної сили набувають рішення, які прийняті на засіданні і внесені в протокол.
Текст протоколу складається з двох частин: вступної і основної. У вступній частині вказуються прізвища та ініціали присутніх членів колегіального органу, запрошених – при невеликій кількості присутніх (до 10-15 осіб). Якщо запрошених багато, то складається список, який є додатком до протоколу. Відповідно у вступній частині вказується загальна кількість присутніх. Вступна частина включає порядок денний з переліком питань , що розглядаються на засіданні.
Основна частина протоколу будується з таких розділів: СЛУХАЛИ, ВИСТУПИЛИ, ПОСТАНОВИЛИ (ВИРІШИЛИ). Слова “слухали”, “виступили”, “постановили(вирішили)” друкують прописними буквами і після них ставлять двокрапку. Наступний рядок починають ініціалами і прізвищем доповідача, за ним ставлять тире і викладають зміст доповіді.
В розділі ВИСТУПИЛИ вказують ініціали, прізвище виступаючих і викладають основний зміст виступу, в розділі ПОСТАНОВИЛИ – зміст прийнятих рішень, терміни, особи, що відповідальні за виконання рішення.
Після відповідної підготовки (внесення всіх виступів, їх узгодження з доповідачем та виступаючими, узгодження формулювань постановляючої частини, прийнятих рішень) протокол передруковується, його підписують голова засідання колегіального органу і секретар. (детальніше про особливості складання протоколу – у розділі 3, п.3.4.).
Копії протоколів, виписки з них рішень, прийнятих на засіданнях колегіальних органів, оформлюються так, як і інші розпорядчі документи. Оформлення здійснюють або протокольний відділ, або група наказів, або канцелярія чи секретар, в залежності від того, хто у відповідності з функціональними обов’язками відповідає за цю роботу.
Розмноження протоколів та додатків виконується на друкарських машинках або комп’ютерах, способом оперативного розмножування (на ксероксі, ротапринтах) і типографським способом.
Копії протоколів, виписки з них розсилають за раніше складеним списком, який додають до оригіналу. Екземпляри, що розсилаються, підписуються, підтверджуються завіреним підписом відповідальної посадової особи і печаткою.
Контроль за виконанням рішень, прийнятих на засіданні колегіального органу, лягає на відповідальну посадову особу (керівника закладу або його заступників, керівника структурного підрозділу) з обов’язковим виказуванням прізвища. Не дозволяється покладати контроль на структурний підрозділ, орган управління, бо це призводить до знеособлення і безконтрольності, а відповідно, і виконання, прийнятого рішення. У ряді випадків рішення колегіального органу набувають юридичної сили після видання відповідного наказу, розпорядження тощо тобто розпорядчого документа, який видається керівником на правах єдиноначальності. .
Загальний контроль за виконанням розпорядчих документів в закладах покладається на групу інспекції по контролю, секретаря структурного підрозділу.
6.2. Порядок підготовки, проведення та документального оформлення апаратних нарад, засідань, зборів, конференцій, колегій.
Апаратна нарада – це нарада голови та заступників голови місцевої державної адміністрації, керівників основних структурних підрозділів, які входять до складу апарату виконавчого органі місцевої влади.
Апаратна нарада проводиться головою місцевої державної адміністрації або за його дорученням одним із заступників голови місцевої державної адміністрації, як правило щоп’ятниці о 9-й годині.
Організаційно-технічне забезпечення підготовки та проведення апаратних нарад здійснює організаційний відділ.
Порядок денний апаратної наради формується на підставі примірного переліку питань, що складається на квартал та затверджується головою місцевої державної адміністрації.
За рішенням голови місцевої державної адміністрації або особи, яка його заміщає, на розгляд апаратної наради можуть виноситись питання, не передбачені примірним переліком.
До кожного питання порядку денного апаратної наради відповідними службами готується довідковий матеріал, проект протокольних доручень та, при необхідності, проект розпорядження місцевої державної адміністрації, список запрошених осіб для розгляду питання.
Відповідальність за якість та своєчасність підготовки матеріалів покладається на першого заступника та заступника голови місцевої державної адміністрації згідно з розподілом обов’язків.
Підготовлені матеріали, погоджені в установленому порядку, подаються до організаційного відділу за чотири дні до засідання для узагальнення і підготовки необхідного комплекту документів.
Коло службових осіб, які запрошуються на апаратну нараду з питань порядку денного, визначається першим заступником та заступником голови місцевої державної адміністрації, відповідальними за підготовку питань.
Учасники апаратної наради запрошуються на засідання організаційним відділом місцевої державної адміністрації.
Доручення, напрацьовані під час апаратної наради, оформляються протокольно організаційним відділом і подаються на затвердження головуючому на засіданні.
Порядок підготовки та проведення нарад з окремих питань, організація роботи постійних або тимчасових робочих органів визначається положеннями про них.
Наради з окремих питань проводяться головою, першим заступником, заступниками голови місцевої державної адміністрації у відповідності з планами роботи, а також з оперативної необхідності.
Коло службових осіб, запрошених на наради, визначається відповідним керівником, з ініціативи якого вони проводяться.
Запрошення на наради (крім апаратних) або за іншою службовою необхідністю голів районних у містах державних адміністрацій здійснюється за погодженням з головою міської державної адміністрації.
Повідомлення про запрошення на наради здійснюється відповідним секретаріатом завчасно, як правило, не пізніше, ніж за один день до їх проведення. Рішення, прийняті на нарадах, оформляються протоколами із зазначенням виконавців та термінів виконання. Питання, що потребують фінансового забезпечення, узгоджуються з фінансовим управлінням. Ведення протоколів і контроль за їх виконанням покладається на відповідні секретаріати.
6.3. Документування діяльності виборчих комісій та комісій з референдумів.
З метою забезпечення належної організації роботи виборчих комісій та комісій з референдумів, відповідно до пункту 1 частини другої статті 15, статті 18 Закону України “Про вибори Президента України”, пункту 1 частини другої статті 22, статті 25, частини першої, другої четвертої статті 86 Закону України “Про вибори народних депутатів України”, статті 14, 48 Закону України “Про вибори депутатів Верховної Ради Автономної Республіки Крим”, статті 21, частини першої, другої, третьої статті 56 Закону України “Про вибори депутатів місцевих рад та сільських, селищних, міських голів”, пункту 4 статті 26, частини першої, другої статті 31 Закону України “Про всеукраїнський та місцеві референдуми”, Закону України “Про звернення громадян”, частини другої статті 1, статей 11, 12, пунктів 7, 9статті 13, пунктів 6, 15 статті 14. Пунктів 6,8 статті 15 та частини першої статті 17 Закону України “Про Центральну виборчу комісію”, з урахуванням постанови Кабінеті міністрів України від 14 квітня 1997 року № 348 “Про затвердження Інструкцій з діловодства за зверненнями громадян в органи державної влади і місцевого самоврядування, об’єднань громадян, на підприємствах, в установах, організаціях незалежно від форм власності, в засобах масової інформації”, Центральна виборча комісія розробила та прийняла “Порядок ведення діловодства виборчих комісій та комісій з референдумів”, зобов’язавши виборчі комісії по виборах Президента України, народних депутатів України, комісії з всеукраїнського референдуму після їх утворення забезпечити неухильне дотримання затвердженого Порядку. Читайте також:
|
||||||||
|