МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||
Неозначено-особове речення(Der unbestimmt-persönliche Satz) Неозначений займенник man не відмінюється й українською мовою не перекладається. Він є підметом у неозначено-особових реченнях. Після даного займенника дієслово вживається у 3 особі однини і українською мовою перекладається як третя особа множини: Man klopft. Man sagt. 1. Ersetzen Sie das Subjekt durch das Pronomen „man“. 1. Hier sehen wir Delegierte aus allen Ländern. 2. Wir können uns im Sommer an der Meeresküste erholen. 3. Wir können diese Stelle im Buch auf verschiedene Weise deuten. 4. Sie wollen ihm helfen. 5. Wo kann ich dieses Buch kaufen. 6. Er fragt mich nach meiner Arbeit nicht. 7. Die Sportler gehen ins Stadion. 8. In der Bibliothek bekommen die Studenten Bücher. 9. Wir schreiben einen Aufsatz. 10. Sie spielen Fußball nicht gern. 2. Bilden Sie Sätze mit dem Pronomen „man“. 1. bei dem guten Wetter, wandern, durch den Wald. 2. bei schlechtem Wetter, zu Haue, sitzen, lesen, und. 3. in den Sommermonaten, erholen, gern, am Meer, sich. 4. am 31. Dezember, das Neujahr, feiern. 5. Am Abend, spazieren gehen, oft, zu Fuß. 6. viel Obst, und, essen, Gemüse, im Sommer. 7. hier, nicht, rauchen. 3. Setzen Sie „man“ oder „es“ ein. 1. Auf dem Lande war ––– sehr lustig. 2. In der Stunde spricht ––– nur Deutsch. 3. Bald klingelt –––, darum geht ––– in den Hörsaal. 4. ––– ist spät, wir gehen nach Hause. 5. An diesem Abend tanzt und singt ––– viel. 6. Wie geht ––– Ihrem Bruder. 7. Im Roman geht ––– um die Erreignisse während des Krieges. 8. ––– darf zum Unterricht nicht verspäten. 9. ––– ist kalt, ––– zieht im Zimmer. 10. ––– regnet schon nicht, ––– darf nach Hause gehen.
Модальні дієслова (Die Modalverben) Модальні дієслова передають ставлення того, хто говорить, до дії вираженої неозначеною формою діслова. До модальних дієслів належать: können – могти, бути спроможним, вміти; dürfen – могти, мати дозвіл, право; wollen – хотіти; mögen – бажати; müssen – мусити; sollen – бути зобов’язаним.
! Sechs Wörtchen nehmen mich in Anspruch jeden Tag: ich will, ich kann, ich muss, ich soll, ich darf, ich mag. Читайте також:
|
||||||||||||||||||||||||||||||||
|