МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Пам’ятка для складання Статуту організаціїУ статуті організації відповідно до вимог Закону України «Про молодіжні та дитячі організації» обов’язково повинні міститися такі положення: 1) Назва об’єднання громадян (відмінна від існуючих), його статус (сільське, районне, міське тощо) та юридична адреса. 2) Мета та завдання. 3) Умови і порядок членства в об’єднанні громадян, вибуття з нього. 4) Права і обов’язки членів (учасників) об’єднання. 5) Порядок утворення і діяльності статутних органів об’єднання та їх повноваження (хто керує організацією, як правило, вищий орган — загальні збори, постійно діючий орган — рада, голова, президент тощо). 6) Джерела надходження і порядок використання коштів та іншого майна об’єднання, порядок звітності, контролю, здійснення господарської та іншої комерційної діяльності, необхідної для виконання статутних завдань. 7) Порядок внесення змін і доповнень до Статуту об’єднання. 8) Порядок припинення діяльності об’єднання і вирішення майнових питань, пов’язаних з його ліквідацією. У Статуті можуть бути передбачені й інші положення, що стосуються особливостей створення і діяльності об’єднання громадян. Статут об’єднання громадян не повинен суперечити чинному законодавству України.
УРОК № 14
Тема.Принципи правового статусу громадян України. Мета: визначити основні принципи правового статусу громадян України; формувати вміння учнів працювати з текстами нормативно-правових актів, аналізувати їх, робити висновки; виховувати повагу до людей, їхнього життя, свобод. Основні поняття: рівність прав, єдність прав та обов’язків. Тип уроку:комбінований.
Структура уроку I. Організаційний момент II. Актуалізація опорних знань і вмінь учнів III. Вивчення нового матеріалу 1. Основи правового статусу громадян. Рівність громадян. 2. Єдність прав та обов’язків. 3. Обмеження прав людини. IV. Закріплення нових знань і вмінь учнів V. Підсумки уроку VI. Домашнє завдання
ХІД УРОКУ I. ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ МОМЕНТ II. АКТУАЛІЗАЦІЯ ОПОРНИХ ЗНАНЬ І ВМІНЬ УЧНІВ Перевіряю знання учнями класифікації прав людини за одним із трьох варіантів. ВАРІАНТ І Індивідуальне завдання. (Виконується біля дошки.) Розподіліть назви прав людини на стовпчики, що відповідають групам прав людини.
ВАРІАНТ II Завдання. Один із учнів розподіляє за групами права людини, які називають інші учні з місця. ВАРІАНТ III Завдання. Кожен з п’яти учнів записує права людини, що належать одній з груп. Читайте також:
|
||||||||
|