Людська поведінка та дія, що відповідає сприйняттю ситуації
Результат, що відповідає людській поведінці та діям
Коли результати діяльності стають незадовільними, компанія перед собою ставить завдання поліпшити ситуацію. Втім, перед обличчям нової проблеми працівники, перебуваючи у полоні своєї «закритості» і негнучкості, продовжують застосовувати звичні рішення, які їм відомі, а не вимагають нового рішення.
§ Не проблема створює нові проблеми, а саме рішення, що застосовується.
Щоб знову домогтися задовільного результату, мають пізнаватися і використовуватися нова поведінка людини і нові дії (практичне навчання), що будуть можливі тільки при новому сприйнятті нової ситуації.
Зміна Результату,
що відповідає змінам у діяльності працівників
Зміна сприйняття ситуації працівниками
Зміна людської поведінки, що відповідає зміні сприйняття ситуації та новим можливостям у діяльності