Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Різні види ринків та особливості формування цін

До розгляду цієї теми не акцентувалась особлива увага на тому, що ринок будь-якої країни є структурованим, хоча з самого початку розрізняли ринок продуктів і ринок виробничих ресурсів. Нині нас цікавитиме саме це питання: структурування, тобто поділ ринку країни на певні частини. Питання є важливим, оскільки його з’ясування не лише збагатить наші уявлення про ринкові відносини, а й дасть можливість визначити особливості формування цін на кожному з ринків.

Після вивчення теми ви дізнаєтеся:

  • який зміст укладають у поняття “ринок товарів (продуктів)”, “ринок природних ресурсів”, “ринок праці”, “ринок грошей та капіталів”, “ринок цінних паперів”;
  • як формуються ціни товарів, що купуються (продаються) на цих ринках.

 

В основу структурування ринку покладено існування різних об’єктів купівлі-продажу. Національний ринок за об’єктами купівлі-продажу поділяється на такі ринки: товарів (продуктів), природних ресурсів, праці, капіталів, грошей, цінних паперів. Зобразимо це схематично.

 

Схема 15


Читайте також:

  1. I. Особливості аферентних і еферентних шляхів вегетативного і соматичного відділів нервової системи
  2. VI.3.3. Особливості концепції Йоганна Гайнріха Песталоцці
  3. VI.3.4. Особливості концепції Йоганна Фрідриха Гербарта
  4. А. Особливості диференціації навчального процесу в школах США
  5. Автомати­зовані інформаційні систе­ми для техніч­ного аналізу товар­них, фондових та валют­них ринків.
  6. Агітація за і проти та деякі особливості її техніки.
  7. Аграрне виробництво і його особливості
  8. Аграрне право як галузь права, його історичні витоки та особливості.
  9. АДАПТОВАНА ДО РИНКУ СИСТЕМА ФОРМУВАННЯ (НАБОРУ) ОКРЕМИХ КАТЕГОРІЙ ПЕРСОНАЛУ. ВІДБІР ТА НАЙМАННЯ НА РОБОТУ ПРАЦІВНИКІВ ФІРМИ
  10. Алгоритм формування комплексу маркетингових комунікацій
  11. Алгоритм формування потенціалу Ф2
  12. Алгоритм формування статутного фонду банку




Переглядів: 668

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
 | Структура національного ринку

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.013 сек.