використання. Тому даний проект потребував узгодження з норма- ми Цивільного кодексу України та іншими законами України.
При доопрацюванні проекту зауваження депутатів Верховної Ради та представників НАН України були враховані. Новою редак- цією, прийнятою Верховною Радою України 20 листопада 2003 р., За- коном № 1295-1У встановлюється правовий режим об'єктів інтелек- туальної власності, що відповідає інтересам як авторів, так і наукових установ - виконавців досліджень. Так, держава має набувати май- нових прав на об'єкти інтелектуальної власності, створені у процесі виконання робіт, які фінансуються із залученням коштів державних цільових фондів, якщо це передбачено договорами з виконавцями, які фінансуються із залученням коштів державного бюджету та дер- жавних цільових фондів, якщо це передбачено договорами з автора- ми об'єктів інтелектуальної власності, за умови, що держава бере на себе фінансування створення й уведення до цивільного обороту таких об'єктів, а також на інших підставах, визначених законами України.
Від імені держави стороною таких договорів мають виступати органи державної влади, інші державні установи, визначені законо- давством розпорядниками бюджетних коштів та коштів державних цільових фондів (далі - замовники). Слід зазначити, що згідно із Бюджетним кодексом України до державних замовників входить та- кож НАН України та інші державні академії наук.
Обов'язковими умовами договорів, які укладаються між замов- никами та виконавцями робіт, а також між виконавцями робіт та авторами об'єктів інтелектуальної власності, є визначення сторони, яка набуватиме майнових прав на об'єкти інтелектуальної власно- сті та здійснюватиме заходи із забезпечення правової охорони цих об'єктів, а також сплачуватиме винагороду авторам згідно із законо- давством України.
2.2. Реєстрація авторських прав на твір
Авторські права на твори поділяються на такі види:
1)майнові права автора;
2)особисті немайнові права автора (слід зазначити, що особисті не- майнові права автора не можуть бути передані іншим особам).