Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



АВТОРСЬКІ ПРАВА ТА ІНТЕЛЕКТУАЛЬНА ВЛАСНІСТЬ

5) перелік найменувань фонограм, відеограм встановленого зраз-
ка із зазначенням творів, зафіксованих на цих примірниках;

6) копію державного посвідчення на право розповсюдження та
демонстрування аудіовізуальних творів-фильмів;

7) копію договору передачі (відчуження) майнових прав авторів
та (або) суб'єктів суміжних прав;

8) копію ліцензії на здійснення господарської діяльності з впро-
вадження голографічних захисних елементів.

Дані про заявника, який вперше звернувся за одержанням
контрольних марок і відносно якого прийнято рішення про видачу
йому марок, вносяться до Єдиного державного реєстру одержувачів
контрольних марок.

За кожну контрольну марку заявник сплачує суму в розмірі 1%
неоподаткованого мінімуму доходів громадян. Контрольні марки
видаються заявнику в тій кількості, вартість яких сплачено, але не
більше ніж зазначено у рішенні про їх видачу. Видача марок здій-
снюється безпосередньо заявникам або їх представникам за умови
подання ними відповідних документів, що підтверджують їх повно-
важення, та пред'явлення документа, який засвідчує особу заявника
або представника.

Маркування примірників аудіовізуальних творів здійснюють ім-
портери, експортери та відтворювачі цих примірників перед їх роз-
повсюдженням.

Окрім того, на диски для лазерних систем зчитування та (або)
матриці, з яких вони виробляються, виробники дисків повинні на-
носити спеціальні ідентифікаційні коди (СІД-коди). СІД-код при-
значений для визначення (ідентифікації) виробника дисків та (або)
матриць і вироблених ним дисків (матриць).

Роздрібна торгівля примірниками аудіовізуальних творів, фо-
нограм, відеограм, комп'ютерних програм, баз даних має здійсню-
ватись у місцях спеціальної роздрібної торгівлі лише за наявності
контрольних марок на зазначених примірниках. Місцями спеціалі-
зованої роздрібної торгівлі є стаціонарні підприємства торгівлі (ма-
газини), спеціалізовані відділи, секції підприємств з універсальним

Тема 5. Економіка та управління об'єктами прав інтелектуальної власності

асортиментом продовольчих і непродовольчих товарів, а також ста-
ціонарні дрібнороздрібні пункти продажу (кіоски).

На кожній упаковці примірника повинні розміщуватись такі дані:

■ для аудіовізуального твору _ назва ТЕОру, ім'я та прізвище
режисера-постановника, автора сценарію, головних виконав-
ців, художника-постановника, оператора-постановника, про-
дюсера, державний реєстраційний номер прокатного посвід-
чення, тривалість демонстрування, штриховий код;

■ для фонограм - назва музичного твору, ім'я та прізвище авто-
ра (авторів) музики, тексту, лібрето, виконавця (виконавців),
виробника фонограми із зазначенням його адреси, тривалість
звучання, штриховий код;

■ для відеограм - ім'я та прізвище виробника відеограми із за-
значенням його адреси, штриховий код, у разі наявності - на-
зва твору, ім'я та прізвище автора, виконавця (виконавців).

Місце продажу, прокату примірників має бути оснащене відпо-
відною апаратурою для перевірки якості їх запису, зокрема, аудіо- та
відеомагнітофонами, комп'ютерами, телевізорами.

Покупець у разі виявлення примірника неналежної якості чи
фальсифікації примірника має право за своїм вибором вимагати від
суб'єктів господарювання, які здійснюють продаж цих товарів:

■ безоплатного усунення недоліків примірника;

■ заміни примірника на аналогічний примірник належної якості;

■ зменшення купівельної ціни примірника;

■ заміни примірника на інщий товар з перерахуванням купі-
вельної ціни;

■ розірвання договору та відшкодування завданих збитків.
Продавець зобов'язаний прийняти примірник неналежної якості

у покупця і задовольнити його вимогу на підставі письмової заяви.

Роздрібна торгівля примірниками аудіовізуальних творів, фоно-
грам, відеограм забороняється:

■ у разі, коли зазначені приМірНИКи є контрафактними або на
них розміщено фальсифікований знак для товарів і послуг;





Читайте також:

  1. IV. Обов'язки і права керівника та заступника керівника подорожі
  2. А/. Фізичні особи як суб’єкти цивільного права.
  3. АВТОРСЬКІ ПРАВА ТА ІНТЕЛЕКТУАЛЬНА ВЛАСНІСТЬ
  4. АВТОРСЬКІ ПРАВА ТА ІНТЕЛЕКТУАЛЬНА ВЛАСНІСТЬ
  5. АВТОРСЬКІ ПРАВА ТА ІНТЕЛЕКТУАЛЬНА ВЛАСНІСТЬ
  6. АВТОРСЬКІ ПРАВА ТА ІНТЕЛЕКТУАЛЬНА ВЛАСНІСТЬ
  7. АВТОРСЬКІ ПРАВА ТА ІНТЕЛЕКТУАЛЬНА ВЛАСНІСТЬ
  8. АВТОРСЬКІ ПРАВА ТА ІНТЕЛЕКТУАЛЬНА ВЛАСНІСТЬ
  9. АВТОРСЬКІ ПРАВА ТА ІНТЕЛЕКТУАЛЬНА ВЛАСНІСТЬ
  10. АВТОРСЬКІ ПРАВА ТА ІНТЕЛЕКТУАЛЬНА ВЛАСНІСТЬ
  11. АВТОРСЬКІ ПРАВА ТА ІНТЕЛЕКТУАЛЬНА ВЛАСНІСТЬ
  12. АВТОРСЬКІ ПРАВА ТА ІНТЕЛЕКТУАЛЬНА ВЛАСНІСТЬ




Переглядів: 759

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Структура ринку аудіо- та відеопродукції в Україні в 2003 р. | АВТОРСЬКІ ПРАВА ТА ІНТЕЛЕКТУАЛЬНА ВЛАСНІСТЬ

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.003 сек.