МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Нізацію робіт, контроль за станом охорони праці.Як можна бачити з наведених вище прикладів, метою яких було Показати лише суть системного аналізу при проектуванні системи або Розробці технологічного процесу, – існує велика кількість потенцій1 Них небезпек. Звичайно цей аналіз навіть в разі наведених простих Прикладів повинен бути більш повним і детальним, оскільки метою Його є пошук потенційних небезпек та якомога точніша їх оцінка для Того, щоб виключити їх або звести до певного рівня, при якому Можливе виконання виробничих завдань. Коротко кажучи, системний Аналіз визначає коригуючі заходи, які повинні бути вжиті у виробни1 Чому процесі ще до виконання роботи чи вирішення основної задачі. Концепція системного аналізу вимагає враховувати усі ймовірні Небезпеки як складові тієї чи іншої небезпечної ситуації до факту Виникнення джерела небезпеки у системі «людина – виробниче сере1 Довище». Та наявність джерела небезпеки ще не означає того, що Людині обов’язково повинна бути спричинена якась шкода. Існування Джерела небезпеки свідчить передусім про можливість утворення Небезпечної ситуації, за якої буде спричинена шкода. Для того, щоб Створилась реальна небезпечна ситуація, необхідна причина або Умова, своєрідний «пусковий механізм», при якому потенційна небез1 Пека переходить в реальну. Логічним процесом розвитку небезпеки, Реалізації потенційної загрози є тріада «джерело небезпеки – причина (умова) – небезпечна ситуація». Небезпека, як правило, проявляється у визначеній просторовій області, яка отримала назву небезпечна зона. На рис. 1.3 наведено Графічні варіанти взаємного розташування зони перебування людини Та небезпечної зони. Варіант І ілюструє найбільш небезпечну ситуацію, коли людина, Яка не має засобів захисту або не використовує їх, знаходиться у небез1 Печній зоні. При вapiaнті ІІ небезпека існує лише у місці суміщення Рис. 1.3. Графічні варіанти взаємного розташування небезпечної зони 1, Зони перебування людини 2 та засобів захисту 3. Зон 1 та 2. Оскільки людина в такому місці знаходиться, як правило, Короткочасно (спостереження, огляд, невеликий ремонт тощо), то під Небезпечним впливом вона може опинитись лише в цей період. У варі1 Анті IІІ небезпека виникає тільки у випадку порушення засобів захисту Повну безпеку, вірніше сказати, прийнятний рівень ймовірності про1 Яву небезпеки, гарантує лише ІV варіант. Наприклад, дистанційне Керування технологічним процесом. Читайте також:
|
||||||||
|