Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Охарактеризуйте вимоги до організації праці на робочому місці.

До гл. 2.3

Охарактеризуйте загальні положення щодо мікроклімату ви1

Робничих приміщень.

Охарактеризуйте дію мікроклімату на працівника.

Охарактеризуйте принципи санітарно1гігієнічного нормування

Параметрів мікроклімату на робочих місцях.

Охарактеризуйте заходи та засоби нормалізації мікроклімату.

До гл. 2.4

Охарактеризуйте забруднюючі речовини, їх дію на людину та

Нормування.

Охарактеризуйте методи регулювання якості повітряного сере1

Довища у виробничих приміщеннях.

Охарактеризуйте порядок проектування вентиляції.

Охарактеризуйте природну та штучну вентиляцію і кондиціо1

Нування повітря.

До гл. 2.5

Охарактеризуйте загальні уявлення про світло та основні світло1

Технічні поняття.

Охарактеризуйте природне освітлення виробничих приміщень.

Охарактеризуйте штучне освітлення виробничих приміщень.

До гл. 2.6

Охарактеризуйте основні характеристики та класи шумів.

Охарактеризуйте дію шуму на людину.

Охарактеризуйте нормування та вимірювання параметрів шуму.

Охарактеризуйте методи захисту від шуму.

Охарактеризуйте захист від ультра1 та інфразвуку.

До гл. 2.7

Охарактеризуйте основні визначення, параметри та категорії

Вібрації.

Охарактеризуйте вплив вібрації на людину.

Охарактеризуйте методи гігієнічної оцінки та принципи норму1

Вання параметрів виробничої вібрації.

Охарактеризуйте методи захисту від вібрації.

До гл. 2.8

Охарактеризуйте основні параметри електромагнітних полів.

Охарактеризуйте дію на людину електромагнітних випроміню1

Вать радіочастотного діапазону.

Охарактеризуйте принципи нормування параметрів електромаг1

Нітних випромінювань.

Охарактеризуйте методи захисту від електромагнітних випромі1

Нювань.

До гл. 2.9

Охарактеризуйте випромінювання, що відносяться до оптично1

Го діапазону.

Охарактеризуйте інфрачервоні випромінювання: параметри,

Вплив на людину, нормування та методи захисту.

Охарактеризуйте ультрафіолетові випромінювання: параметри,

Вплив на людину, нормування та методи захисту.

Охарактеризуйте лазерні випромінювання: параметри, біологіч1

На дія, нормування та вимоги безпеки під час роботі з ОКГ.

До гл. 2.10

Охарактеризуйте загальні положення та параметри іонізуючих

Випромінювань.

Охарактеризуйте біологічну дію іонізуючих випромінювань.

Охарактеризуйте нормування параметрів іонізуючих випромі1

Нювань.

Охарактеризуйте методи захисту від іонізуючих випромінювань.

ОРІЄНТОВНИЙ ПЕРЕЛІК ЛАБОРАТОРНИХ РОБІТ,


Читайте також:

  1. II. Вимоги безпеки перед початком роботи
  2. II. Вимоги безпеки праці перед початком роботи
  3. II. Вимоги до складання паспорта бюджетної програми
  4. III. Вимоги безпеки під час виконання роботи
  5. III. Вимоги безпеки під час виконання роботи
  6. III. Вимоги до учасників, складу груп і керівників туристських подорожей
  7. IV. Вимоги безпеки під час роботи на навчально-дослідній ділянці
  8. IV. ВИМОГИ ПРОФЕСIЇ ДО IНДИВIДУАЛЬНО-ПСИХОЛОГIЧНИХ ОСОБЛИВОСТЕЙ ФАХIВЦЯ
  9. IV. Закономірності структурно-функціональної організації спинного мозку
  10. PR-відділ організації: переваги і недоліки
  11. V Практично всі психічні процеси роблять свій внесок в специфіку організації свідомості та самосвідомості.
  12. V. Вимоги безпеки в аварійних ситуаціях




Переглядів: 430

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Джуються роботи з джерелами ІВ. Такі приміщення розташовуються в | ЗНАННЯ І УМІННЯ

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.004 сек.