Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Вантажопідіймальні крани з машинним приводом повинні бути

обладнані приладами та пристроями безпеки:

• кінцевими вимикачами механізму підіймання вантажозахоплюю1

Чого органу, механізму зміни вильоту стріли в крайніх робочих поло1

Женнях, механізму пересування вантажопідіймальних кранів або ван1

тажних візків;

• пристроями автоматичного зняття напруги з крана при виході на

його галерею— крани мостового типу;

• електричним блокуванням, що не дозволяє почати пересування

крана при відчинених дверях кабіни;

• обмежниками вантажопідіймальності;

• захистом від падіння вантажу та стріли при обриві фази елек1

тричної мережі, що живить кран;

• покажчиком вантажопідіймальності залежно від вильоту стріли;

• блискавкоприймачем та приладом автоматичного вмикання

Сирени при зазначеній в паспорті швидкості вітру – баштові крани,

Висота яких більше 15 м, козлові – прогоном більше 16 м, портальні та

кабельні крани;

• координатним захистом та захистом від небезпечної напруги —

стрілові самохідні крани крім гусеничних;

• захисним заземленням усіх металоконструкцій, які не входять в

Електричне коло — крани, що живляться від зовнішньої мережі.

Стальні дротяні канати, що застосовуються як вантажні, стрілові,

Несучі та тягові, повинні бути перед встановленням на вантажопідій1

мальну машину перевірені розрахунком:

Р/S > K,

Де Р — зусилля на розрив каната, що приймається за сертифікатом заводу1ви1

робника, кН;

S — найбільший натяг гілки каната без урахування динамічних навантажень,

кН;

K — коефіцієнт запасу міцності, який залежно від призначення та режиму

роботи каната коливається від 3 до 9 (К = 9 для канатів вантажопідйомних

Машин, що призначені для підіймання людей).

Стропи зі стальних канатів розраховуються за вказаною вище фор1

Мулою з урахуванням кількості гілок каната та кута нахилу їх до вер1

Тикалі. Натяг, що виникає у кожній гілці каната, нахиленій до верти1

калі під кутом a, визначається за формулою:

,

Cos

n

Q

m

n

Q

S = ⋅ =

á􀀀

де Q — маса вантажу, підвішеного на гаку, т;

n — кількість гілок каната;

m — коефіцієнт, що дорівнює: 9,81 при á = 0о; 11,32 при á = 30о; 13,87 при á = 45о.

При розрахунку стропів, призначених для піднімання вантажів із

Обв’язуванням або зачіплюванням гаками, кільцями або сергами, кое1

Фіцієнт запасу міцності канатів повинен прийматися не менше шести.

Бракування стальних вантажних канатів та канатів1стропів викону1

Ється за кількістю обірваних дротин на довжині одного кроку звиван1

Ня каната.

Крок звивання каната (рис. 3.1) визначають таким чином. На

Поверхні якого1небудь жмута наносять мітку а, від якої відраховують


Читайте також:

  1. Аналітичні реакції та вимоги, яким вони повинні відповідати.
  2. Баштові крани вантажопідіймальністю до 1 т; стрілові крани з постій1
  3. Будова гальмових систем автомобілів з пневматичним приводом
  4. ВЕкрани з тонуванням
  5. Відповідно, за першооснову джерел погашення кредиту, безумовно, повинні прийматися стабільні доходи клієнта — заробітна плата, надходження від акцій та інше.
  6. Всі умови — істотні, звичайні і випадкові — після укладання договору стають однаково обов’язковими і сторони повинні додержуватися їх.
  7. Громадські будівлі та споруди промислових підприємств повинні
  8. До початку монтажу газових вводів повинні бути загерметизовані вводи в підвальні приміщення всіх інженерних комунікацій.
  9. Лістинги програм захисту інформації, що містять банківську таємницю, повинні зберігатися банком на захищених серверах або електронних носіях.
  10. МЕХАНІЗМИ ПЕРЕСУВАННЯ З ЦЕНТРАЛЬНИМ ПРИВОДОМ І ШВИДКОХІДНИМ ТРАНСМІСІЙНИМ ВАЛОМ
  11. Мостові крани




Переглядів: 702

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Монтажу, пуску в експлуатацію та організації безпечної експлуатації | Уздовж центральної осі каната стільки жмутів, скільки їх є у перерізі

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.007 сек.