МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Організація і контроль виконання управлінських рішеньНасамперед керівник повинен розділити загальну програму дій на окремі ділянки (групові завдання) конкретним виконавцям (планування реалізації рішення). Власне процес організації виконання рішення включає три взаємозалежних етапи: доведення завдань до свідомості виконавців; підготовку виконавців до виконання завдання (організація виконання); мотивація виконавців на його сумлінне виконання. Для кращого сприйняття завдання спочатку слід роз'яснити загальний замисел вирішення проблеми. Глибоке й однозначне його розуміння — вихідна умова засвоєння індивідуального завдання. Далі варто показати місце кожного завдання у загальній роботі, взаємозв'язки з іншими завданнями. Нарешті, роз'яснюється мета, тобто результат, що передбачається, засоби, що надаються у розпорядження виконавця, вказуються терміни завершення, критерії оцінки результатів. Для доведення завдань до виконавця застосовуються різні форми і методи: наради, збори, бесіди, інструктування, показ зразків виконання, вивчення документів та ін. Загальне правило при інструктуванні: повідомляти необхідніше, без чого не можна почати роботу. Інші відомості повідомляти в міру наближення термінів виконання відповідних видів робіт шляхом проведення додаткового інструктування. Показ зразків виконання як метод доведення завдання використовується тоді, коли словесні пояснення недостатньо ефективні. Форми реалізації даного методу різні: - спостереження за роботою досвідченого фахівця; - кінофільм, ділові ігри, відеозапис гри; - тренування; - вправа (з метою відпрацьовування відповідних навичок, умінь). Помилки у визначенні характеру, обсягу або змісту завдання знижують ефективність рішення в цілому. Щоб уникнути цього, варто дотримуватися певних правил. 1. Забезпечення відповідності кожного завдання діловим і психологічним особливостям і можливостям виконавця. Необхідно враховувати професійну майстерність виконавця, особливості темпераменту та ін. особистісні характеристики. 2. Розподіл завдань повинен стимулювати колективістські почуття. 3. Взаємна довіра виконавців спільного завдання. 4. Взаємна підтримка і взаємна допомога. Рішення — це цілісний задум, розподіл його на частини для різних виконавців сполучений з можливими втратами й деформацією загального замислу. Тому при розподілі завдання повинна бути дана чітка орієнтація підлеглих на кінцевий результат, що досягається усім колективом. 5. Мобілізація колективу — різновид діяльності з організації виконання рішень. Суть: за допомогою цілеспрямованої системи виховних і організаційних заходів разом із громадськими організаціями й активом формується морально-психологічний настрій колективу й кожного на сумлінне виконання завдання (ухваленого рішення). Необхідність контролю за реалізацією ухвалених рішень досить очевидна. Практика свідчить, що нерідко навіть якісно розроблені рішення виявляються невиконаними через відсутність добре налагодженої системи контролю. Процес контролю характеризують три складові: змістовна (що виконується у процесі контролю), організаційна (ким, у якій послідовності здійснюється), технологічна (як виконується). Мета контролю — забезпечення єдності рішення і виконання, попередження можливих помилок і недоробок, своєчасне виявлення відхилень від заданої програми, поставлених завдань і встановлених термінів. Зміст контролю проявляється у функціях, що ним виконуються: діагностика стану справ, орієнтування, стимулювання, коректування дій, поширення передового досвіду, здійснення авторського нагляду, а також педагогічна й правоохоронна мета. Коригувальна функція полягає в уточненні самого рішення при змінах обстановки. Правильно організований контроль орієнтує колектив на якісну роботу, мотивує роботу, дозволяє виявити резерви, поліпшити систему прийняття рішень, сприяє підвищенню ефективності управління й діяльності колективу в цілому. Читайте також:
|
||||||||
|