Функції та обов'язки службовців та працівників готелю щодо надання послуг гостям
Види послуг, що надаються в готелях.
Додаткові послуги.
Організація побутового обслуговування
Організація прибиральних робіт
Підготовка покоївки до роботи.
Нормативи проведення прибиральних заходів
Роботи, пов'язані з оборотом постільної білизни
Санітарно - гігієнічні засоби
Поняття обслуговування у готелі
Обслуговування у готелі — це система заходів, що забезпечують високий рівень комфорту та задовольняють найрізноманітніші побутові, господарські і культурні запити гостей. З кожним роком ці запити і вимоги до послуг підвищуються. Причому, чим вища культура і якість обслуговування гостей, тим вищий імідж готелю, тим привабливіший він для клієнтів і тим успішніша його діяльність.
Висока якість обслуговування туристів забезпечується колективними зусиллями працівників усіх служб готелю, постійним і ефективним контролем з боку адміністрації, проведенням роботи з удосконалювання форм і методів обслуговування, вивчення і впровадження передового досвіду, нової техніки і технологій, розширення асортименту та вдосконалення якості наданих послуг.
Послуги проживаючим може надавати персонал готелю (сервісне і номерне обслуговування) і персонал інших підприємств (підприємства торгівлі, перукарня, медпункт тощо), розташованих у готелі.