МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
ПЕРЕДМОВА
Успіх ринкових реформ значною мірою залежить від стану фінансів держави. Вони — невід'ємна частина ринкових відносин і одночасно важливий інструмент реалізації державної політики. За таких умов важливо виявити економічну природу фінансів, їх місце в системі товарно-грошових відносин, особливості функціонування та способи найбільш повного їх використання для ефективного розвитку суспільного виробництва. Тому вивчення засад функціонування фінансів у різних сферах суспільної діяльності є невід'ємним етапом у процесі підготовки високопрофесійних фахівців, здатних дослідити економічні процеси, зрозуміти суть і тенденції розвитку фінансових відносин, розробити напрями фінансової стабілізації в державі. Метою вивчення дисципліни є здобування спеціальних знань у галузі державних та міжнародних фінансів, а також фінансів господарських одиниць для вирішення питань теорії й практики розбудови фінансової політики держави. Завдання курсу "Фінанси" полягає у теоретичній і практичній підготовці студентів, яка дає змогу зрозуміти закономірності у сфері фінансових відносин держави, господарства й населення, а також особливості застосування цих закономірностей у практиці фінансової діяльності; з'ясувати роль фінансів у економічній перебудові суспільства на шляху розвитку ринкової інфраструктури; визначити сукупності заходів, що забезпечують використання фінансів як одного з дійових важелів економічної політики держави. У результаті вивчення дисципліни фахівець повинен знати: — суть та основні складові фінансової системи України; — особливості функціонування державних централізованих позабюджетних фондів; — основні положення бюджетної, кредитної та податкової політики держави; — фінансовий механізм зовнішньоекономічних відносин. Підготовлений фахівець повинен уміти: — формувати та розподіляти фонди грошових коштів, що залишаються у розпорядженні підприємств; — знаходити оптимальні фінансові рішення, спрямовані на реалізацію комплексних цільових завдань виробничо-економічного стимулювання високопродуктивної праці та заохочування підприємницької діяльності. Навчальний посібник написано згідно з типовою навчальною програмою дисципліни "Фінанси", яка є складовою навчальних планів підготовки бакалаврів за напрямом "Економіка і підприємництво". Мета видання — сприяти більш поглибленому засвоєнню теоретичних засад фінансових відносин, що виникають на різних рівнях економічної системи між державою, юридичними та фізичними особами. У ньому чітко і послідовно подано матеріал в обсязі, орієнтованому на економічні спеціальності вищих навчальних закладів України. У кожному розділі виділено ключові терміни, наведено перелік контрольних запитань та тестів, які призначені для самостійної роботи студента і перевірки засвоєного ним навчального матеріалу. Висловлюємо щиру подяку вельмишановним рецензентам — докторам економічних наук, професорам М. А. Козоріз та Г. І. Башнянину за корисні зауваження і поради щодо змісту та методики викладу матеріалу навчального посібника.
Тема 1 Читайте також:
|
||||||||
|