Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Висновки

• У філософсько-релігієзнавчому вимірі свобода совісті є внутріш­нім надбанням особи, сферою її суверенної приватної власності. Змісті поняття «свобода совісті» розкривається через поняття «духовний су­веренітет», «вибір», «воля».

• Поняття «свобода релігії» передбачає свободу вибору релігії, сво­боду відправлення релігійного культу, атакож суспільно-політичні мож­ливості й правові гарантії вільного релігійного самовизначення особи й вільного функціонування релігійних інституцій. Свобода релігії забезпечується також «свободою віросповідання», «свободою церкви», «свободою в релігії», «релігійноютолерантністю».

• Духовне самовизначення конкретної особи повноціннелишетоді, коли воно не спричинене зовнішніми силовими спонукальними діями, тобто коли воно підвладне лише поклику совісті.

• Публічний вияв сободи совісті передбачає: право особи на сво боду мати, змінювати релігійні вірування за власним вибором або ж дотримуватися нерелігійних переконань; рівність усіх релігій та їх прихиль ників, а також невіруючих перед законом; можливість індивідуально

або разом з іншими, публічно чи приватно сповідувати свою релігію, брати участь у богослужіннях, обрядах, ритуалах; право на поширення своїх релігійних чи нерелігійних переконань; невтручання держави у справи церкви, а церкви — у справи держави.

• В історії взаємовідносин держави і церкви виокремлюють шість моделей —теократія; цезаропапізм; державна церква; відокремлен­ня церкви від держави; відокремлення церкви і держави; поєднання моделі державної церкви і моделі повного відокремлення церкви і держави.

• Право на свободу совісті визнано нині всім цивілізованим люд­ством і закріплено в таких фундаментальних міжнародних актах, як За­гальна декларація прав людини, Європейська конвенція з прав люди­ни, Декларація про ліквідацію всіх форм нетерпимості та дискриміна­ції на підставі релігії чи переконань, Підсумковий документ Віденської зустрічі представників держав — учасниць Наради з безпеки та спів­робітництва в Європі тощо.

• Сучасна українська модель державно-церковних відносин є ви­важеною та послідовно демократичною. Вона відображає правове за­безпечення в Україні свободи совісті як віруючих, так і невіруючих і повною мірою узгоджується з основними міжнародними правовими ак­тами, учасником яких є Україна.


Читайте також:

  1. А. Підготуйте і запишіть висновки-рекомендації для автора, який перекладає текст з російської мови на українську.
  2. Висновки
  3. ВИСНОВКИ
  4. Висновки
  5. Висновки
  6. Висновки
  7. Висновки
  8. Висновки
  9. Висновки
  10. Висновки
  11. Висновки




Переглядів: 735

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Свобода совісті та її правове регулювання в Україні | Теми рефератів

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.014 сек.