МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Класифікація позначеньПозначення Лексичний аналіз Лексеми Лексичний устрій тексту програм
На лексичному рівні інкапсуляції текст програми складається з наступних конструкцій: - пробільні символи; - коментарі; - лексеми. Пробільні символи - це символи, які використовуються для відділення лексем і поліпшення читання програми. До пробільних належать такі символи: пробіл, табуляція, новий рядок. Коментарі - це послідовності символів, які не належать тексту програми (мові) і виконують опис пояснень у програмі. Наприклад, коментар у мові С – /*це коментар у мові С*/ чи – // це коментар у мові С.
Лексеми - це простіші програмні конструкції, що складають словниковий запас мови. Також лексеми – це капсули, що інкапсулюють символи алфавіту.
Капсула-лексема представляється розміченим ланцюжком наступного виду: ......S1*l1[l2...ln]*Sj..., де Si, Sj, lk Î V,а, Si, Sj - пробільні символи чи символи інших лексем; lk, де k = 1, ..., n - символи капсули-лексеми, при цьому l1 - перший символ, а ln - останній символ лексеми.
ASCII - American Standard Codes Information Interchange
Примітка. 0 - 32-символи, що не відображуються
Програма транслятора, яка аналізує лексеми, перевіряючи правильність їх написання, виконує лексичний аналіз (lexical analisys), і називається лексичним аналізатором (lexical analiser), або сканером (scanner). Крім аналізу сканер виконує кодування лексем, і вилучає пробільні символи та символи, що належать до коментарів, внесених у програму. Текст програми, що складається з кодів лексем, використовується у процесі синтаксичного аналізу, що виконується слідом за лексичним аналізом, який також здійснює відповідна програма трансляторa.
Всі лексеми в тексті програми є позначеннями. Це означає, що лексеми позначають інші конструкції мови, які будуються і використовуються в процесах трансляції і виконання програми. У загальному випадку, конструкції, які позначають лексеми, називаються значеннями. Всі позначення діляться на напередвизначені та такі, що визначаються.
Напередвизначені позначення – це такі, котрі задані стандартним оточенням мови, отже їх необхідно знати. Поділяються на зарезервовані, стандартні ті зображення.
Зарезервовані позначення- це такі позначення, у яких зв'язок зі значеннями встановлюється стандартним оточенням, наприклад, if, virtual, const, static.
Стандартні позначення - це такі, у яких зв'язок зі значенням також установлюється стандартним оточенням, однак у граматиці мови передбачені правила для перевизначення цих позначень, наприклад, позначення integer, +, -. Індикатори напередвизначених типів - це позначення напередвизначених типів, наприклад, int, integer, char.
Позначення напередвизначених операцій - це символи, пари символів і рідше більш довгі ланцюжки символів, яким стандартним оточенням поставлена у відповідність деяка напередвизначена інтерпретація.
Розрізняються наступні групи позначень: - позначення операцій напередвизначених типів, звичайно скалярних, наприклад, -, +, *, /; - позначення операцій відносин (порівняння, більше, менше і т.д.), наприклад, ==, !=, <, >, >=, <=; - позначення логічних операцій (логічне И, ЧИ, НЕМАЄ і т.д.), наприклад, !, &&, ||; - позначення операцій маніпулювання бітами (зрушення, побітові И, ЧИ, і т.д.), наприклад, &, ^ , <<, >>, ||.
Позначення напередвизначених розподільників - це такі позначення, значення яких полягає в тому, що вони входять як допоміжні позначення в конструкції більш високих рівнів, наприклад, позначення “(“, “)”, “,” .
Напередвизначені зображення -це такі позначення, у яких зв'язок зі значенням установлюється стандартним оточенням.
Читайте також:
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|