МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
ТЕСТОВІ ЗАВДАННЯ lek-4ЗАПИТАННЯ ПІДСУМКОВОГО КОНТРОЛЮ Філософія освітиXXI століття – це рівний доступ кожного громадянина до якісної освіти. Кваліфікація (від. лат. qualis–який, якої якості та…фікація–лат. ficatio–здійснювання, втілювання) –це рівень підготовки людини до виконання того чи іншоговиду трудової діяльності.
Професія (від лат. professio – офіційно зазначене заняття, спеціальність)–це вид діяльності, який обумовлений суспільним розподілом праці і є соціально виправданим джерелом матеріального забезпечення людини.
Спеціальність(від лат. specialis – виключно до чогось призначений, спеціальний)–це різновид професійної діяльності, який охоплює порівняно вузьке коло робіт у професійній праці.
1. Організація фінансово-економічної освіти: стан розвитку. 2. Реалізація основних принципів Болонської декларації при підготовці фахівців економічного профілю. 3. Концепція освітньої діяльності за фахом «Облік і аудит». 4. Концепція освітньої діяльності за фахом « Фінанси».
5. Роль фахівця вищої кваліфікації в умовах трансформації ринкової економіки. 6. Професійне призначення та умови використання фахівця. 7. Кваліфікаційні вимоги до фахівця. Зміст і характер професійної діяльності фахівіця з фінансів, його права та обов 'язки. 8. Характеристика різних рівнів підготовки фахівців. 9. Особливості підготовки бакалаврів, спеціалістів та магістрів з фінансів. 10. Сутність і роль кваліфікаційних характеристик в організації підготовки фахівців з фінансів. 11. Вимоги кваліфікаційної характеристики фінансиста до рівня теоретичної підготовки, практичних навичок під час навчання в університеті. 12. Складові бухгалтерської професії: бухгалтерський облік, 13. Основні права і обов 'язки бухгалтера на підприємстві. 14. Зайнятість обліково-економічних кадрів. 15. Незалежний бухгалтерський облік і аудит. 16. Кваліфікаційні вимоги до спеціалістів у галузі бухгалтерського обліку та аудиту. 1. Нормативний документ, в якому окреслюється норма 1. Освітньо-професійна програма (ОПП) спеціальності. 2. Освітньо-кваліфікаційна характеристика (ОКХ) спеціальності. 3. Навчальний план. 4. Немає правильної відповіді. 2. Робоча програма дисципліни розробляється на основі:
2. Освітньо-кваліфікаційної характеристики (ОКХ) 3. ОПП та ОКХ спеціальності. 3. Навчальний план підготовки бакалаврів включає: 1. Нормативні дисципліни. 2. Вибіркові дисципліни за вибором студента. 3. Вибіркові дисциплін за вибором навчального закладу. 4. Включає 1, 2, 3. 5. Включає 1,2. 4. Здатність робітника виконувати конкретні завдання та 1. Кваліфікація. 2. Спеціалізація. 3. Кваліфікаційна спеціалізація. 5. Кваліфікація характеризується: 1. Рівнем кваліфікації. 2. Кваліфікаційною спеціалізацією. 3. Рівнем кваліфікації і кваліфікаційною спеціалізацією. 6. Навчальний план не містить: 1. Графіку навчального процесу. 2. Бюджету часу. 3. Плану підготовки фахівця за кредитно-модульною 4. Діагностики знань студентів. 7. Частка часу від загального обсягу дисципліни, яка мас 1.30; 2. 40; 3.50; 4.70. 8. Які навчальні дисципліни визначаються державним стандартом освіти (освітньо-професійною програмою підготовки): 1.Нормативні дисципліни. 2. Вибіркові дисципліни. 3. Відповідь 1 та 2. 4. Немає правильної відповіді. 9. Нормативний документ, за яким здійснюється навчання 1.Навчальний план. 2. Робочий навчальний план. 3. Індивідуальний навчальний план студента. 4. Робоча навчальна програма. 10. На кого покладається відповідальність за виконання 1.Декана факультету. 2. Завідувача кафедри. 3. Куратора. 4. Студента. 11. До основних напрямів розвитку системи фінансово-економічної освіти не відносять: 1.Оптимізацію мережі вищих навчальних закладів. 2. Удосконалення управління вищою фінансово-економічною освітою. 3. Атестацію випускників вищих навчальних закладів та сертифікацію фахівців. 4. Запровадження економічної підготовки у середній освіті. 12. Вид діяльності, який обумовлений суспільним розподілом праці і є соціально виправданим джерелом матеріального забезпечення людини: 1.Професія. 2.Спеціальність. 3.Кваліфікація. 12. Різновид професійної діяльності, який охоплює порівняно вузьке коло робіт в професійній праці: 1. Професія. 2. Спеціальність. 3. Кваліфікація. 14. Рівень підготовки людини до виконання того чиіншого 1.Професія. 2. Спеціальність. 3. Кваліфікація. 15. Викладач вищої школи, який має відповідну вищу 1. Асистент. 2. Старший викладач. 3. Доцент. 4. Професор. 16. Вчене звання викладача вищої школи, який виконує 1. Асистент. 2. Старший викладач. 3. Доцент. 4. Професор. Тема 5. Організація виховної роботи в університеті (конспект) Читайте також:
|
||||||||
|