Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



ТЕСТОВІ ЗАВДАННЯ lek-4

ЗАПИТАННЯ ПІДСУМКОВОГО КОНТРОЛЮ

Філософія освітиXXI століття – це рівний доступ кожного громадянина до якісної освіти.

Кваліфікація (від. лат. qualisякий, якої якості тафікаціялат. ficatioздійснювання, втілювання) –це рівень підготовки людини до виконання того чи іншоговиду трудової діяльності.

 

Професія (від лат. professio – офіційно зазначене заняття, спеціальність)це вид діяльності, який обумовлений суспільним розпо­ділом праці і є соціально виправданим джерелом матеріального забезпечення людини.

 

Спеціальність(від лат. specialis – виключно до чогось призначений, спеціальний)це різновид професійної діяльності, який охоплює порів­няно вузьке коло робіт у професійній праці.

 

1. Організація фінансово-економічної освіти: стан розвитку.

2. Реалізація основних принципів Болонської декларації при підготовці фахівців економічного профілю.

3. Концепція освітньої діяльності за фахом «Облік і аудит».

4. Концепція освітньої діяльності за фахом « Фінанси».

 

5. Роль фахівця вищої кваліфікації в умовах трансформації ринкової економіки.

6. Професійне призначення та умови використання фахівця.

7. Кваліфікаційні вимоги до фахівця. Зміст і характер профе­сійної діяльності фахівіця з фінансів, його права та обов 'язки.

8. Характеристика різних рівнів підготовки фахівців.

9. Особливості підготовки бакалаврів, спеціалістів та магістрів з фінансів.

10. Сутність і роль кваліфікаційних характеристик в орга­нізації підготовки фахівців з фінансів.

11. Вимоги кваліфікаційної характеристики фінансиста до рівня теоретичної підготовки, практичних навичок під час навчання в університеті.

12. Складові бухгалтерської професії: бухгалтерський облік,
економічний аналіз, ревізія і контроль, аудит.

13. Основні права і обов 'язки бухгалтера на підприємстві.

14. Зайнятість обліково-економічних кадрів.

15. Незалежний бухгалтерський облік і аудит.

16. Кваліфікаційні вимоги до спеціалістів у галузі бухгалтер­ського обліку та аудиту.

1. Нормативний документ, в якому окреслюється норма­
тивний зміст навчання,установлюються вимоги до змісту,
обсяг
у та рівня освітньоїта професійної підготовки бакалавра
за в
ідповідними спеціальностямице:

1. Освітньо-професійна програма (ОПП) спеціальності.

2. Освітньо-кваліфікаційна характеристика (ОКХ) спеці­альності.

3. Навчальний план.

4. Немає правильної відповіді.

2. Робоча програма дисципліни розробляється на основі:
1. Освітньо-професійної програми (ОПП) спеціальності.

 

2. Освітньо-кваліфікаційної характеристики (ОКХ)
спеціальності.

3. ОПП та ОКХ спеціальності.

3. Навчальний план підготовки бакалаврів включає:

1. Нормативні дисципліни.

2. Вибіркові дисципліни за вибором студента.

3. Вибіркові дисциплін за вибором навчального закладу.

4. Включає 1, 2, 3.

5. Включає 1,2.

4. Здатність робітника виконувати конкретні завдання та
обов'язки
у рамках певного виду діяльності — це:

1. Кваліфікація.

2. Спеціалізація.

3. Кваліфікаційна спеціалізація.

5. Кваліфікація характеризується:

1. Рівнем кваліфікації.

2. Кваліфікаційною спеціалізацією.

3. Рівнем кваліфікації і кваліфікаційною спеціалізацією.

6. Навчальний план не містить:

1. Графіку навчального процесу.

2. Бюджету часу.

3. Плану підготовки фахівця за кредитно-модульною
системою.

4. Діагностики знань студентів.

7. Частка часу від загального обсягу дисципліни, яка мас
б
ути відведена на аудиторну роботу студента не повинна
перевищ
увати,%:

1.30; 2. 40; 3.50; 4.70.

8. Які навчальні дисципліни визначаються державним стан­дартом освіти (освітньо-професійною програмою підготовки):

1.Нормативні дисципліни.

2. Вибіркові дисципліни.

3. Відповідь 1 та 2.

4. Немає правильної відповіді.

9. Нормативний документ, за яким здійснюється навчання
ст
удента, виходячи з вимог освітньо-професійної програми
в
ідповідного рівня підготовки та з урахуванням- це

1.Навчальний план.

2. Робочий навчальний план.

3. Індивідуальний навчальний план студента.

4. Робоча навчальна програма.

10. На кого покладається відповідальність за виконання
с
тудентоміндивідуального навчального плану?

1.Декана факультету.

2. Завідувача кафедри.

3. Куратора.

4. Студента.

11. До основних напрямів розвитку системи фінансово-економічної освіти не відносять:

1.Оптимізацію мережі вищих навчальних закладів.

2. Удосконалення управління вищою фінансово-еконо­мічною освітою.

3. Атестацію випускників вищих навчальних закладів та сертифікацію фахівців.

4. Запровадження економічної підготовки у середній освіті.

12. Вид діяльності, який обумовлений суспільним розпо­ділом праці і є соціально виправданим джерелом матеріального забезпечення людини:

1.Професія.

2.Спеціальність.

3.Кваліфікація.

12. Різновид професійної діяльності, який охоплює порів­няно вузьке коло робіт в професійній праці:

1. Професія.

2. Спеціальність.

3. Кваліфікація.

14. Рівень підготовки людини до виконання того чиіншого
вид
у трудової діяльності:

1.Професія.

2. Спеціальність.

3. Кваліфікація.

15. Викладач вищої школи, який має відповідну вищу
спеціальну освіту і достатню кваліфікацію для проведення
лабораторних, практичних, семінарських занять та науково-
досл
ідних робіт під керівництвом доцентів та професорів:

1. Асистент.

2. Старший викладач.

3. Доцент.

4. Професор.

16. Вчене звання викладача вищої школи, який виконує
навчально-методичн
у роботу, читає лекції, проводить наукові
дослідження, керує роботою асистентів та викладачів, працює
п
ід керівництвом професора:

1. Асистент.

2. Старший викладач.

3. Доцент.

4. Професор.

Тема 5. Організація виховної роботи в університеті (конспект)


Читайте також:

  1. V. Завдання.
  2. VІ. Підсумки уроку і повідомлення домашнього завдання.
  3. Адаптація персоналу: цілі та завдання. Введення у посаду
  4. Адвокатура в Україні: основні завдання і функції
  5. АКТУАЛЬНI ПРОБЛЕМИ І ЗАВДАННЯ КУРСУ РОЗМIЩЕННЯ ПРОДУКТИВНИХ СИЛ УКРАЇНИ
  6. Актуальність і завдання курсу безпека життєдіяльності. 1.1. Проблема безпеки людини в сучасних умовах.
  7. Аналіз руху грошових коштів у контексті нової фінансової звітності Важливим завданням аналізу фінансового стану підприємства є оцінка руху грошових коштів підприємства.
  8. Аудит, його мета та завдання
  9. Багатокритеріальні завдання оптимального керування
  10. Багатокритерійні завдання і можливі шляхи їхнього рішення.
  11. Безпека життєдіяльності людини – найважливіше завдання людської цивілізації
  12. Бухгалтерська звітність, її значення, завдання і вимоги




Переглядів: 670

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Кваліфікаційні вимоги до фахівця | Класифікація позначень

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.003 сек.