Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Кваліфікаційні вимоги до фахівця

мати:

 

· широку ерудицію та культуру, бути патріотом та гідним представником вітчизняної інтелігенції, мати високі громадянські та моральні якості;

· бути підготовленим до самостійної, активної, творчої, професійної діяльності, спрямованої на вдосконалення організації виробництва та підвищення його ефективності;

· фундаментальну підготовку, необхідну для саморозвитку
та самостійного поглиблення професійних знань.

знати:

· основи соціально-гуманітарних дисциплін в обсязі, що забезпечує професіоналізм та широту світогляду;

· спеціальні дисципліни, які лежать в основі професійної придатності.

уміти:

· оцінювати поточну кон'юнктуру та перспективну виробничу та ринкову ситуацію і розробляти відповідні до них програми діяльності підприємства та установи;

· виявляти проблеми та вузькі місця виробничо-збутового прогресу і пропонувати альтернативні варіанти його вдосконалення та фінансового забезпечення;

· досягати конструктивних рішень у трудовому колективі, домагатися оптимально психологічного клімату в довіреному йому підрозділі;

· складати, аналізувати та інтерпретувати фінансові звіти і на цій основі приймати рішення з підвищення ефективності діяльності та напрямків її розвитку;

· розуміти процеси та фактори, які визначають внутрішнє та зовнішнє фінансове середовище, в якому працює підприємство чи установа;

· співвідносити вплив внутрішнього та зовнішнього середовища відносно власної організації та її можливостей, особливо на своєму рівні активності та відповідальності.

Фахівці з обліку і аудиту рівня бакалавра повинні бути здатні виконувати проектні, організаційні, контрольні, методичні та технологічні функції, вирішуючи при цьому такі задачі:

> визначення облікової політики підприємства;

> складання плану роботи бухгалтерії, визначення її структури та чисельності працівників;

> організування облікових робіт, складання бухгалтерської звітності;

> організування внутрішньогосподарського контролю та здійснення контрольно-аналітичної функції в процесі діяльності;

> організування роботи контрольно-ревізійних груп та впровадження прогресивних форм і методів бухгалтерського обліку;

> облік господарських операцій на підприємстві;

> проведення економічного аналізу, контролю і ревізії та аудиту.

>

Магістри з облікуі аудиту володіють вмінням виконуватипрогностичні, облікові, контрольно-ревізійні, аналітичні, організаційні, дослідницькі та педагогічні функції і розв'язувати при цьому такі задачі:

> прийняття управлінських рішень щодо використання матеріальних, трудових і фінансових ресурсів;

> узагальнення поточної облікової інформації за допомогою власноруч складених первинних документів, реєстрів обліку, відповідних форм звітності;

> проведення перевірки на відповідність стану обліку і звітності чинному законодавству України та інших видів контролю;

> аналіз основних показників господарської діяльності та прогнозування її фінансової сталості;

> визначення облікової політики та організація облікової роботи;

> впровадження наукових досліджень з проблем обліку, контролю, аналізу в практику господарювання; підготовка фахівців з обліку і аудиту.

 

Магістр з фінансівповинен бути підготовлений до роботи за такими видами фінансово-економічної діяльності:

> фінансове посередництво;

> страхування;

> допоміжна діяльність у сфері фінансів та страхування;

> діяльність у сфері бухгалтерського обліку;

> консультації з питань комерційної діяльності та управління;

> державне управління;

> управління на недержавному рівні;

> управління нарівні державних автономій;

> управління нарівні областей та міст загальнодержавного підпорядкування;

> допоміжна діяльність у сфері державного управління;

> управління та нагляду сфері оподаткування;

> управління на рівні районів, міст, районів (у містах);

> діяльність у сфері соціального страхування;

> професійно-технічна освіта;

> вища освіта;

> організації у сфері економіки;

> організації у фінансових службах підприємств, організацій
та установ різних форм власності і господарювання.

 

Термінологія:

 

Управління якістю спеціаліста(якістю вихідного продукту системи «вуз») – це:

> управління якостями освітньої системи (якістю наданих послуг);

> управління тими якостями людини, що спонукають її вчитися, тобто перетворюють з об’єкта навчання на суб’єкт навчання.


Читайте також:

  1. II. Вимоги безпеки перед початком роботи
  2. II. Вимоги безпеки праці перед початком роботи
  3. II. Вимоги до складання паспорта бюджетної програми
  4. III. Вимоги безпеки під час виконання роботи
  5. III. Вимоги безпеки під час виконання роботи
  6. III. Вимоги до учасників, складу груп і керівників туристських подорожей
  7. IV. Вимоги безпеки під час роботи на навчально-дослідній ділянці
  8. IV. ВИМОГИ ПРОФЕСIЇ ДО IНДИВIДУАЛЬНО-ПСИХОЛОГIЧНИХ ОСОБЛИВОСТЕЙ ФАХIВЦЯ
  9. V. Вимоги безпеки в аварійних ситуаціях
  10. V. Вимоги безпеки в екстремальних ситуаціях
  11. Аналітичні реакції та вимоги, яким вони повинні відповідати.
  12. Бланк документа, вимоги що пред'являються до нього.




Переглядів: 808

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Професійне призначення фахівця | ТЕСТОВІ ЗАВДАННЯ lek-4

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.004 сек.