МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
Кваліфікаційні вимоги до фахівцямати:
· широку ерудицію та культуру, бути патріотом та гідним представником вітчизняної інтелігенції, мати високі громадянські та моральні якості; · бути підготовленим до самостійної, активної, творчої, професійної діяльності, спрямованої на вдосконалення організації виробництва та підвищення його ефективності; · фундаментальну підготовку, необхідну для саморозвитку знати: · основи соціально-гуманітарних дисциплін в обсязі, що забезпечує професіоналізм та широту світогляду; · спеціальні дисципліни, які лежать в основі професійної придатності. уміти: · оцінювати поточну кон'юнктуру та перспективну виробничу та ринкову ситуацію і розробляти відповідні до них програми діяльності підприємства та установи; · виявляти проблеми та вузькі місця виробничо-збутового прогресу і пропонувати альтернативні варіанти його вдосконалення та фінансового забезпечення; · досягати конструктивних рішень у трудовому колективі, домагатися оптимально психологічного клімату в довіреному йому підрозділі; · складати, аналізувати та інтерпретувати фінансові звіти і на цій основі приймати рішення з підвищення ефективності діяльності та напрямків її розвитку; · розуміти процеси та фактори, які визначають внутрішнє та зовнішнє фінансове середовище, в якому працює підприємство чи установа; · співвідносити вплив внутрішнього та зовнішнього середовища відносно власної організації та її можливостей, особливо на своєму рівні активності та відповідальності. Фахівці з обліку і аудиту рівня бакалавра повинні бути здатні виконувати проектні, організаційні, контрольні, методичні та технологічні функції, вирішуючи при цьому такі задачі: > визначення облікової політики підприємства; > складання плану роботи бухгалтерії, визначення її структури та чисельності працівників; > організування облікових робіт, складання бухгалтерської звітності; > організування внутрішньогосподарського контролю та здійснення контрольно-аналітичної функції в процесі діяльності; > організування роботи контрольно-ревізійних груп та впровадження прогресивних форм і методів бухгалтерського обліку; > облік господарських операцій на підприємстві; > проведення економічного аналізу, контролю і ревізії та аудиту. > Магістри з облікуі аудиту володіють вмінням виконуватипрогностичні, облікові, контрольно-ревізійні, аналітичні, організаційні, дослідницькі та педагогічні функції і розв'язувати при цьому такі задачі: > прийняття управлінських рішень щодо використання матеріальних, трудових і фінансових ресурсів; > узагальнення поточної облікової інформації за допомогою власноруч складених первинних документів, реєстрів обліку, відповідних форм звітності; > проведення перевірки на відповідність стану обліку і звітності чинному законодавству України та інших видів контролю; > аналіз основних показників господарської діяльності та прогнозування її фінансової сталості; > визначення облікової політики та організація облікової роботи; > впровадження наукових досліджень з проблем обліку, контролю, аналізу в практику господарювання; підготовка фахівців з обліку і аудиту.
Магістр з фінансівповинен бути підготовлений до роботи за такими видами фінансово-економічної діяльності: > фінансове посередництво; > страхування; > допоміжна діяльність у сфері фінансів та страхування; > діяльність у сфері бухгалтерського обліку; > консультації з питань комерційної діяльності та управління; > державне управління; > управління на недержавному рівні; > управління нарівні державних автономій; > управління нарівні областей та міст загальнодержавного підпорядкування; > допоміжна діяльність у сфері державного управління; > управління та нагляду сфері оподаткування; > управління на рівні районів, міст, районів (у містах); > діяльність у сфері соціального страхування; > професійно-технічна освіта; > вища освіта; > організації у сфері економіки; > організації у фінансових службах підприємств, організацій
Термінологія:
Управління якістю спеціаліста(якістю вихідного продукту системи «вуз») – це: > управління якостями освітньої системи (якістю наданих послуг); > управління тими якостями людини, що спонукають її вчитися, тобто перетворюють з об’єкта навчання на суб’єкт навчання. Читайте також:
|
||||||||
|