Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Професійне призначення фахівця

Освітньо-кваліфікаційна характеристика

Магістр

Автоматизовані системи управління

Автоматизація облікових та фінансових розрахунків

Автоматизовані робочі

місця фінансиста,

бухгалтера, аудитора

 

Випускники університетів (спеціальність «Облік і аудит»)– це фахівці, діяльність яких пов'язана із забез­печенням якісного обліку, аналізу та аудиту на всіх напрямах виробничого прогресу підприємств (або процесів надання послуг, виконання робіт) з урахуванням особ­ливостей їх юридичного статусу, розмірів та напрямів діяльності, а також з веденням облікових процесів і формуванням інформаційної бази для економічного аналізу і управління діяльністю підприємств з використанням сучасних інформаційних технологій.

Освітньо-кваліфікаційна характеристика (ОКХ) магістраза

відповідною спеціальністю з конкретного напряму підготовки є державним нормативним документом, складовою частиною Державного стандарту освіти, який встановлює:

> професійне призначення, кваліфікацію та умови використання магістрів за спеціальністю «Фінанси»;

> систему соціально-професійних та професійних задач;

> сукупність і рівень сформульованих вмінь і знань, необхідних для вирішення соціально-професійних і професійних завдань;

> вимоги до атестації випускників вищих навчальних закладів.

>

Використовується для:

 

> визначення первинних посад випускників вищих навчальних закладів та умов їх використання;

> визначення об'єкта, цілей освітньої та професійної підготовки;

> розробки та коригування освітньо-професійної програми з підготовки фахівців;

> розробки засобів діагностики рівня освітньо-професійної підготовки фахівця;

> визначення змісту навчання як бази для опанування спеціальністю,

кваліфікацією;

> визначення змісту навчання в системі перепідготовки та
підвищення кваліфікації;

> атестації випускників вищих навчальних закладів та сертифікації фахівців;

> укладання договорів або контрактів щодо підготовки фахівців;

> професійної орієнтації здобувачів фаху;

> визначення критеріїв професійного відбору;

> прогнозування потреби у фахівцях при плануванні та підготовці;

> обґрунтування переліків спеціалізації;

> відзначення кваліфікації фахівців;

> розподілу та аналізу використання випускників вищих навчальних закладів.

Фахівці готуються для вирішення широкого кола фінансових та економічних завдань у відповідності до обраної вузької спеціалізації на підприємствах, у фінансових установах різного профілю незалежно від форм власності.


Читайте також:

  1. Аварійно-рятувальні підрозділи Оперативно-рятувальної служби цивільного захисту, їх призначення і склад.
  2. Автоматизація процесу призначення IP-адрес
  3. Аналіз службового призначення деталей та конструктивних елементів обладнання харчових виробництві, визначення технічних вимог і норм точності при їх виготовленні
  4. Аналіз та планування витрат організації на професійне навчання персоналу
  5. Бізнес-планування, його суть та призначення
  6. Будівельні домкрати, їх призначення, класифікація та конструкція.
  7. Будівельні лебідки, їх призначення, класифікація та конструкція.
  8. Будівельні підйомники, їх призначення, класифікація та конструкція.
  9. Бурові долота спеціального призначення
  10. Бурові установки для буріння стволів, їх призначення і класифікація.
  11. Бюджетна класифікація: будова, роль і призначення видатків.
  12. Бюджетні призначення




Переглядів: 611

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Напрями розвитку системи економічної освіти | Кваліфікаційні вимоги до фахівця

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.002 сек.