МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Конструювання інтернет-магазину
Так, щоб зробити ваш Інтернет-магазин ефективним, необхідно враховувати наступні|слідуючі| чинники|фактори|:
Уявіть|уявляйте| себе відвідувачем|візитером| власного Інтернет-магазина і відповідайте на наступні|слідуючі| питання:
Головна сторінка інтернет-магазину– найважливіша його складова. Вона має бути спроектована так, щоб відвідувач відразу розумів, що на сайті працює Інтернет-магазин. Відвідувач завжди повинен знати, де знайти відповіді на наступні питання:
Звідси, щоб|аби| ефективність була стовідсотковою|стопроцентною| – на час потрібна стать Покупцем власного Інтернет-магазина, і, проаналізувавши і критично оцінивши всі недоліки|нестачі|, намагатися внести виправлення. До покупця має бути особливий підхід, і в Інтернеті реалізувати його простіше, ніж в реальному магазині - зручна і зрозуміла навігація по сайту; відповіді, на питання, що виникають у покупця, розташовані|схильні|, що називається, «під рукою» - рівноцінні хорошому|доброму| продавцеві. А підсумком цієї роботи будуть збільшена|зросла| кількість продажів і захоплені відгуки ваших покупців. Для того, щоб теорія носила конкретніший характер, ми вибрали як мету - створення простого інтернет-магазину. Простого - в сенсі спрощеного. Це буде не повноцінне комерційне застосування, а всього лише ілюстрація інтернет-технологій з нашими поясненнями і коментарями. Надалі ви зможете використовувати ці матеріали як основу для створення|створіння| справжнього|даного| інтернет-магазину або для розробки інтернет-додатків|застосувань| інших типів. Для цього вам доведеться|припаде| вирішити масу проблем, характерних|вдача| для реальних інтернет-застосувань. Читайте також:
|
||||||||
|