МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Теми для дискусій1. Роль і місце особистості та народу в історії. 2. Які теорії походження людини є найбільш науково обґрунтованими? 3. Норманська теорія походження Давньоруської держави: «за» і «проти».
Творчі питання та завдання 1. За допомогою відомих вам історичних фактів підтвердіть або спростуйте поширену думку про те, що історії притаманно повторюватися. 2. Знайдіть докази того, що пережитки східнослав’янських язичницьких віри й обрядів збереглися дотепер? 3. Спробуйте встановити, чи були історичні прототипи у персонажів давньоруських билин (Іллі Муромця, Альоші Поповича, Добрині Микитича, Володимира Красна Сонечка, Солов’я-розбійника, Тугарина-Змія). 4. На підставі картини В.М.Васнєцова „Богатирі” виявіть та охарактеризуйте головні елементи озброєння дружинників Київської Русі. Рекомендована література: Основна література: 1, 6, 7. Додаткова література: С а м о с т і й н а р о б о т а № 2 (5 год.) Тема 1.2.Українські землі в складі Великого князівства Литовського (XIV-XVI ст.). Зміст самостійної роботи: Змістовий модуль 2. Українські землі в ранній новий час (14год.) Проблемні питання і завдання 1. Охактеризуйте відносини між польською королівською владою та українським козацтвом до середини XVII ст. 2. Чи була неминучою Визвольна війна українського народу 1648–1657 рр.? 3. У чому полягає значення Війська Запорізького в історії українського державотворення? 4. Визначте соціальні та релігійні аспекти извольної війни 1648–1654 рр., обґрунтуйте їх вплив на процеси становлення Української козацької держави. 5. Проаналізуйте причини поразки козацького війська під Берестечком. 6. Чи є політичною помилкою Б.Хмельницького підписання в 1654 р. Переяславської угоди з Московським царством? 7. Чи могла Україна зберегти ознаки власної державності в складі Російської імперії? 8. Порівняйте процеси етнічної асиміляції козацької верхівки в Речі Посполитій та в Російській імперії. 9. Чи був історичною закономірністю період Руїни? Відповідь обґрунтуйте. Робота з джерелами 1. Ознайомтеся з листами Івана Мазепи до Марії Кочубей. Як вони відображають характер і внутрішній світ гетьмана? 2. Доведіть, що „Конституція” П.Орлика мала демократичний характер. Читайте також:
|
||||||||
|