МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Теми для дискусій1. Історія боротьби українського народу за незалежність: прорахунки, здобутки, парадокси, уроки. 2. Створення уніатської церкви: поразка або перемога політики окатоличення українського народу. 3. Україна та Європа: історична спадщина політичних взаємовідносин. Творчі питання та завдання 1. Встановіть та охарактеризуйте домінуючі принципи «кодексу гідності» українських козаків. 2. Спираючись на історичні джерела й наукові дослідження, визначте характерні риси козацького воєнного мистецтва. 3. Поясніть походження назв вулиць та історичних місць м. Черкаси. Визначте історичні витоки традиції присвоювання містам власного герба. Що уособлює гербова символіка м.Черкаси? 4. Назвіть імена видатних черкащан – діячів науки та мистецтва. Завдяки чому вони увійшли до історії? 5. Складіть історичний портрет Івана Богуна. Чи поділяєте Ви думку польських хроністів про те, що український герой був справжнім середньовічним лицарем? Відповідь аргументуйте. 6. Чи можна вважати, що в повісті “Тарас Бульба” М.В.Гоголь дотримувався історичної об’єктивності, відображуючи козацьку добу? Проілюструйте відповідь уривками з твору. 7. Проаналізуйте художню трактовку постаті Богдана Хмельницького в творах українських письменників П.Загребельного “Я – Богдан” та І. Ле “Богдан Хмельницький”. Порівняйте її з історичними фактами життя гетьмана. 8. Спираючись на реальні історичні факти, доведіть наявність ідеологічного підтексту в романі Н.Рибака „Переяславська Рада”. 9. Проаналізуйте художній фільм польського режисера Єжі Гофмана “Вогнем і мечем” з позиції історика. Чи вдалося автору об’єктивно відобразити події Хмельниччини, показати життя козацтва? 10. Чи поділяєте Ви погляди О.С.Пушкіна відносно гетьмана І.Мазепи, викладені в поемі „Полтава”? Дайте аргументовану відповідь. 11. Чи можна беззастережно оцінювати постать гетьмана Івана Мазепи або як зрадника (радянська історіографія), або як героя та патріота (сучасна українська історіографія)? Змістовий модуль 3 Читайте також:
|
||||||||
|