Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Україна в добу модернізації

(20год.)

Проблемні питання і завдання

1. Чи була Україна наприкінці XVIII – на початку XIX ст. колонією Російської імперії?

2. Де найсильніше відбувалося національне гноблення українців в австрійській чи російській частинах України? Де був вищим рівень соціально-економічного розвитку українських земель?

3.У чому причини наступу росційського уряду на національні права українського народу в 60–70-ті рр. XIX ст.?

4. У чому полягають історичні причини революцій? Проаналізуйте їх на прикладі відомих вам революційних подій в Австро-Угорщині та Російській імперії.

5. Чи можна вважати російську революцію 1905–1907 рр. такою, що зазнала повної поразки?

6. Чому Перша світова війна була для українського народу війною братовбивчою?

7. Порівняйте політику російської та австрійської військових адміністрацій в Галичині під час Першої світової війни.

Робота з джерелами

1. Порівняйте програмні документи декабристів (“Руську правду” П. Пестеля й "Конституцію" М. Муравйова). Яким чином передбачалося вирішення національного питання в імперії, зокрема, доля України?

2. Проаналізуйте політичні цілі членів Кирило-Мефодіївського товариства, спираючись на програмний документ організації „Закон Божій (Книга Буття українського народу)”.

3. Знайдіть у “Маніфесті 19 лютого 1861 р.” докази половинчастості селянської реформи Олександра II.

4. Проаналізуйте “Височайший Маніфест від 17 жовтня 1905 р.”. Чи можливо було практичне втілення демократичних проектів царського уряду в умовах того часу?

Теми для складання історичних таблиць

У таблиці назвати та охарактеризувати (рік утворення, програма, представники та ін.) політичні партії, які пердставляли національний рух українців Наддніпрянщини на поч. ХХ ст.


Читайте також:

  1. I. Україна з найдавніших часів до початку XX ст.
  2. В разі реконструкції, модернізації виробництв, при розробці нових
  3. Визначте, коли і чому Україна опинилася під гнітом литовських і польських феодалів.
  4. Визначте, коли і чому Україна опинилася під гнітом литовських і польських феодалів.
  5. Внаслідок реалізації адміністративно-територіальної реформи Україна із централізованої держави стане децентралізованою європейською країною самоврядних громад.
  6. Внесок народу України у перемогу над фашизмом. Україна – одна з фундаторів ООН.
  7. Вопрос 12. Україна за часів Директорії.
  8. ГКЧП і Україна
  9. Глобалізаційні процеси в сучасній світовій культурі та теорія модернізації
  10. Друга світова війна і Україна
  11. За Акт проголосувало абсолютна більшість депутатів Верховної Ради. УРСР перестала існувати. На геополітичній карті світу заявилася нова самостійна держава – Україна.
  12. Закарпатська Україна




Переглядів: 569

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Теми для дискусій | Теми для дискусій

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.002 сек.