Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Теми для дискусій

1. Російський уряд і модернізація Російської імперії наприкінці ХІХ – на початку XX ст.: охоронні тенденції та спроби реформ.

2. Соціально-економічний розвиток України в першій половині XIX ст.: на шляху до "емансипації" та індустріального суспільства.

Творчі запитання та завдання

1. На підставі поеми М.В.Гоголя “Мертві душі” визначте та проаналізуйте головні прояви кріпацтва в Російській імперії першої половини XIX ст.

2. Ознайомтеся з репродукціями картин Т.Г.Шевченка „Марія” (1840 р.), „Катерина” (1842 р.), „Селянська родина” (1843 р.), „Автопортрет (1848 р.). Яку історичну інформацію можна здобути завдяки цим творам образотворчого мистецтва?

3. На підставі творів Т.Г.Шевченка доведіть, що видатному українському поетові були притаманні радикально-революційні політичні погляди.

4. Які картини І.Рєпіна, на Ваш погляд, найбільш яскраво відображують соціальну диференціацію в Російській імперії другої половини XIX ст.? Надайте аргументовану відповідь.

5. Ознайомтеся з репродукціями картин російського художника-баталіста В.А.Верещагіна. Які військові події відображені на його полотнах? Які емоції та думки вони викликають? Як склалася доля видатного митця?

6. У чому, на Ваш погляд, полягає „імперський” характер творів сучасного письменника Б.Акуніна („Статський радник”, „Турецький гамбіт”, „Коронація”)? Чи вдалося йому об’єктивно показати кризові явища в Російській імперії другої половини XIX ст.?

7. Визначте нові види озброєння, які були застосовані під час Першої світової війни.

Змістовий модуль 4


Читайте також:

  1. Вправ, питань до дискусій.
  2. Дискусійні методи
  3. Основи соціально – психологічного тренінгу.Дискусійні ігрові методи, соціометрія, її суть та значення.
  4. ПСИХОЛОГІЧНІ ОСОБЛОСТІ ВЕДЕННЯ ПУБЛІЧНИХ ВИСТУПІВ І ДИСКУСІЙ
  5. Теми для дискусій
  6. Теми для дискусій




Переглядів: 1206

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Україна в добу модернізації | Новітня історія України

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.001 сек.