Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Теми доповідей

1. Проблеми в Косово – вираження права на самовизначення народів?

2. Порівняйте принцип відмінності (розходження) (principle of distinction) при веденні міжнародних збройних конфліктів та при веденні не міжнародних збройних конфліктів (відповідно до Правил звичаєвого міжнародного гуманітарного права», (Customary international humanitarian law Rules).

3. Проблеми дотримання принципу воєнної (військової) необхідності при веденні збройних конфліктів.

Завдання

1. Порівняйте схематично особливості «міжнародного збройного конфлікту», «не міжнародного збройного конфлікту» та «інтернаціоналізованого збройного конфлікту».

2. В 1999 році для того, для того, щоб зупинити поширення міжетнічного конфлікту в Косово, в своїй повітряній кампанії по колишній Югославії, НАТО бомбить радіо і телецентр в Белграді, убивши цим 16 осіб. Крім того, війська НАТО також скинули бомбу на китайське посольство в Белграді. Будь ласка, обговоріть ці випадки в світлі принципів міжнародного гуманітарного права.

При таких же умовах, чи буде міст законним об’єктом атаки з точки зору міжнародного гуманітарного права? Чи є це виключно цивільний об'єкт?

 

Рекомендована література: [1-20, 23-26, 29, 31, 37-40, 42, 58, 60, 100, 122-125, 130-131, 147, 193-199, 205, 208, 210-212, 218, 220, 237, 282, 288-289, 293, 297-299, 317]

 

 


Читайте також:

  1. Методичні вказівки до виконання рефератів, есе, доповідей
  2. ПРИБЛИЗНА ТЕМАТИКА НАУКОВИХ ДОПОВІДЕЙ СТУДЕНТІВ
  3. Розгляд періодичних доповідей держав.
  4. Стаття 34. Заслуховування доповідей та інформацій (повідомлень) Рахункової палати на засіданнях комітетів Верховної Ради України
  5. Тематика доповідей та рефератів
  6. Тематика доповідей та рефератів
  7. Тематика доповідей та рефератів
  8. Тематика доповідей та рефератів
  9. Теми для коротких доповідей
  10. Теми доповідей
  11. Теми доповідей до теми 2




Переглядів: 811

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Тема 3. Міжнародне право в період збройних конфліктів | Тема 4. Міжнародне економічне право. Міжнародне право охорони природнього навколишнього середовища

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.004 сек.