Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Тема 3. Міжнародне право в період збройних конфліктів

Метою даної теми є закріплення знання студентами основного призначення права збройних конфліктів, навчити студентів розмежовувати міжнародні збройні конфлікти, не міжнародні збройні конфлікти, комбатантів та не комбатантів, статуси воєнно-полонених, цивільних осіб. Закріпити розуміння важливості Женевських Конвенцій 1949 року та Додаткових Протоколів до них. Запам’ятати основні принципи міжнародного гуманітарного права, їх ієрархію.

На студента покладено завдання ознайомитись та зрозуміти важливість та призначення «Правил звичаєвого міжнародного гуманітарного права», (Customary international humanitarian law Rules http://www.icrc.org/eng/assets/files/other/customary-international-humanitarian-law-i-icrc-eng.pdf

Ключові терміни та поняття: збройний конфлікт, види збройних конфліктів, війна, учасник збройних конфліктів, засоби ведення війни, методи ведення війни, театр війни, добровольці, найманці, парламентери, шпигуни, комбатанти, некомбатанти, воєнна окупація, воєнний полон, морська війна, нейтралітет, оголошення війни, закінчення війни, воєнні хитрощі, цивільні об’єкти, культурні цінності, військовополонені, капітуляція, мирний договір, угода про перемир’я, мирне цивільне населення, принципи міжнародного гуманітарного права.

 

План

1. Поняття і джерела міжнародного гуманітарного права (права збройних конфліктів).

2. Історія становлення міжнародного гуманітарного права.

3. Початок війни і її правові наслідки.

4. Закінчення війни і його правові наслідки.

5. Заборона й обмеження визначених засобів і методів ведення війни.

Питання і завдання для самоконтролю

1. Що таке право збройних конфліктів?

2. Перелічіть джерела міжнародного гуманітарного права (права збройних конфліктів).

3. Хто належить до комбатантів?

4. Хто належить до некомбатантів?

5. Проаналізуйте законодавство України про збройні конфлікти.

6. Хто такі найманці?

7. Що таке театр війни?

8. Який порядок оголошення війни?

9. Які правові наслідки оголошення війни?

10. Яким чином здійснюється закінчення війни?

11. Які правові наслідки завершення війни?

12. Назвіть суб’єктів відповідальності міжнародного гуманітарного права.

13. У чому полягає правовий режим воєнної окупації?

14. Як здійснюється захист поранених, хворих і військовополонених?

15. Хто такі добровольці?

16. Хто такі парламентери?

17. Хто такі шпигуни?

18. Яким чином здійснюється захист культурних цінностей?

19. Перелічіть заборонені засоби і методи ведення війни.

20. Наведіть приклади збройних конфліктів міжнародного і неміжнародного характеру.


Читайте також:

  1. I період – адаптаційний.
  2. I. Грецький період (друга половина VII — середина
  3. I. Загальна характеристика політичної та правової думки античної Греції.
  4. II. ПЕРІОД РОЗКВІТУ
  5. IV-й період Римської держави ( ІІІ – V ст. н. е. ) – пізня Римська імперія
  6. IV. Відмінність злочинів від інших правопорушень
  7. L2.T4/1.1. Засоби періодичного транспортування штучних матеріалів.
  8. Ni - загальна кількість періодів, протягом яких діє процентна ставка ri.
  9. V. Класифікація і внесення поправок
  10. А) Філософія православ'я
  11. А. Правобережну Україну.
  12. А/. Право власності.




Переглядів: 526

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Завдання | Теми доповідей

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.003 сек.