Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



УРОК № 12 ЦИКЛИ У ВОКАЛЬНО-ХОРОВІЙ МУЗИЦІ

Мета уроку :

Навчальна: продовжити знайомити учнів з образами, утіленими в му-зичних творах різних жанрів (музичний цикл); учити висловлювати свої особисті думки та враження з приводу музичних творів; поглибити знання учнів про творчість М. Мусоргського; закріпити розуміння учнями поняття вокальний цикл;

Розвивальна: формувати вміння виявляти спільне і відмінне у змісті та звучанні творів різних жанрів;

Виховна: прищеплювати учням зацікавленість ліричними й романтичними образами в музиці, естетичний смак.

Музичний матеріал: «Марш дерев'яних солдатиків», «Хвороба ляльки» П. Чайковського; «Лебідь», «Слон» К. Сен-Санса; вокальний цикл «Дитяча» М. Мусоргського; «Будинок під блакитним дахом» І. Кириліної.

Наочні посібники: нотна хрестоматія; портрети П. Чайковського, М. Мусоргського, К. Сен-Санса, І. Кириліної; інформаційні картки для ділової гри.

Обладнання: ТЗН, фонохрестоматія.

Тип уроку: комбінований урок.

ХІД УРОКУ

Учні входять до класу під музичний супровід (І. Кириліна «Будинок під блакитним дахом»)

ВСТУПНА ЧАСТИНА Організаційний момент Повідомлення теми, мети, завдань уроку (теми семестру та уроку написані на дошці)

Мотивація навчальної діяльності

Учитель. А чи знаєте ви, що у творчості майже кожного ком-позитора обов'язково є «дитяча сторінка», тобто музика, яку він писав спеціально для дітей, для вас. Сьогодні на уроці ми звернемося до такої музики.

Актуалізація опорних знань

Бліцоп итування

· Послухайте фрагменти музичних творів, які ви вивчали у молодших класах. Чи впізнали ви ці музичні твори?

· Чи пригадуєте їх назви та авторів?

Слухання фрагментів п'єс П. Чайковського «Марш дерев'яних солдатиків», «Хвороба ляльки», К. Сен-Санса «Лебідь», «Слон»

· Кому призначені ці твори?

· Що об'єднує ці твори?


Читайте також:

  1. V. Економічні цикли.
  2. V. Економічні цикли.
  3. Алгоритмічна конструкція повторення та її різновиди: безумовні цикли, цикли з після умовою та з передумовою.
  4. Арифметичні цикли. Оператор циклу For – Next
  5. В. З одноразовою зміною хазяїна (диксенні цикли) та ендогенною агломерацією
  6. Вкладені цикли
  7. Гамільтонові цикли
  8. Гетероциклические ароматические соединения
  9. Ділові цикли в США за період 1790-1990 рр.
  10. Другий закон термодинаміки. Цикли Карно.
  11. Економічний розвиток та економічні цикли.
  12. Економічні цикли і їх структура. Індикатори циклічних коливань




Переглядів: 1687

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Слухання музики | ОСНОВНА ЧАСТИНА . Розповідь учителя

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.04 сек.