МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Слухання музикиУчитель. Послухайте хор № 39 «Аллілуя» Ґ. Ф. Генделя та дайте відповідь на запитання, · Які почуття виникають під час слухання твору? Слухання хору №39 «Аллілуя» з ораторії «Месія» Ґ. Ф. Ггнделя · Чим саме вражає така музика? · Як ви вважаєте, де можна почути цю музику? · Який склад музикантів бере участь у виконанні цієї частини ораторії? Розповідь учителя — 13 квітня 1742 року під керуванням автора в Great Music Hall уперше прозвучав «Месія». Це був єдиний благодійний концерт, да-ний Генделем в Дубліні. Відтоді встановилася традиція виконувати «Месію» на користь нужденних (в останні роки життя композитор регулярно давав цю ораторію на користь Лондонського притулку для покинутих дітей і закріпив за ним монополію на доходи з концертів, заборонивши, поки він живий, публікацію партитури і уривків з неї). У Лондоні ораторія «Месія» наштовхнулася на опір церковників: до кінця 1740-х років вона прозвучала всього 5 разів; назву її було заборонено, на афішах значилося просто «Духовна ораторія». Утім, за життя Генделя ця ораторія, незважаючи на біблійний сюжет, рідко звучала в англійських церквах — концерти відбувалися зазвичай в театрі чи інших світських публічних залах. Останнє виконання ораторії — за 8 днів до смерті композитора, який сам грав на органі. Існує безліч авторських варіантів «Месії» — Гендель постійно змі-нював арії твору, узгоджуючи їх із можливостями співаків. Вокально-хорова робота Учитель. Поміж пісень, що також викликають у виконавців піднесений настрій, є також пісня І. Кириліної «Будинок під бла-китним дахом». Послухайте цю пісню та дайте відповідь на запитання, · Про який саме «будинок під блакитнимдахом» йдеться у пісні І. Кириліної? Розспівування Розучування пісні І. Кириліної «Будинок під блакитним дахом» ЗАКЛЮЧНА ЧАСТИНА . Підбиття підсумків уроку Учитель. Героїчні та життєствердні образи, які Ґеорг Фрідріх Гендель створив у музиці близько 300 років тому, хвилюють нас і сьогодні. І хоча сучасна музична мова змінилася, його монументальні музичні полотна звучать у концертних залах усього світу. Сьогодні фрагменти з них почули й ми. Бліц опитування · Як впливають обряди та звичаї на розвиток сучасної музики? · Що таке кантата? · Що таке ораторія? Учні виходять із класу під музичний супровід (І. Кириліна «Будинок під блакитним дахом»). Читайте також:
|
||||||||
|