МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Проведення мною уроку музики у 1-В класіДата: 26.02.2012 Тема: «Свято мам» Клас: 1-В Мета: Навчити виразно співати пісні, уважно слухати музику, розрізняти музичні інструменти та тембри. Розвивати музичний та ритмічний слух, музичну пам’ять, розвивати чітку дикцію. Виховувати любов до музичного мистецтва. Музичний репертуар: поспівка «Весна», пісня «Пісня про маму», муз. О.Швець, гра «Оркестр», слухання Е.Гріг «Остання весна». Обладнання: флешка, ноутбук, ф-но, портрети, наочність до слухання. Тип уроку: введення в тему.
Хід уроку: Діти увійшли парами до кабінету музики і зайняли свої місця. З перших хвилин я зосередила увагу школярів. (Звучить музичне привітання)
- Молодці діти. Сідайте. Сьогодні ми з вами вивчимо нову пісню. Але для початку давайте розспіваємося. Перша роз співка буде співатися закритим ротом. Ось послухайте: (виразно показую розспівку). Таким чином ми працюємо з дітьми над наступними двома розспівками. В третій розспівці я звернула увагу на чітку дикцію. Наступною вправою була вправа на дикцію, але без використання музичного супроводу. - Гарно вимовляючи слова, повторюйте за мною: Диби-диби-диби-диби-ди! Наступним етапом були співи. Ми вивчили з дітьми поспівку «Весна».
- Сподобалась вона вам? (діти відповідають) Розспівка спрямована на розвиток плавного співу за принципом безпосереднього поєднаного чергування нот. - Тепер настала черга пісні. Послухайте, як я її заспіваю і скажіть, що вам хочеться робити під цю пісню. (виконую пісню). З дітьми був вивчений 1 куплет і розучена мелодія. Був визначений сюжет та характер пісні. Мною був використаний прийом говоріння пошепки для активізації уваги школярів. - Давайте тепер послухаємо з вами музику. Твір називається «Остання весна», написав його композитор Едвард Гріг (показую наочність). Після слухання ви мені скажете на яких інструментах була виконана мелодія. (діти прослухали твір мовчки, потім відповідали на поставлені запитання). - Тепер ми з вами пограємо в гру, яка називається «Оркестр». Я буду грати мелодію, спочатку швидку, а потім повільну, перший ряд буде імітувати гру на скрипці, другий – на трубі, третій – на гітарі. (граємо в гру) - Молодці! Ви були дуже уважними. Давайте пригадаємо, що ми сьогодні вивчили (діти відповідають на мої запитання). Я згадала з дітьми музичний репертуар, що був використаний на уроці та підвела підсумки. Прозвучало музичне прощання і діти вийшли організовано, не штовхаючись із класу.
Читайте також:
|
||||||||
|