Студопедия
Новини освіти і науки:
Контакти
 


Тлумачний словник






Проведення мною уроку музики у 1-В класі

Дата: 26.02.2012

Тема: «Свято мам»

Клас: 1-В

Мета: Навчити виразно співати пісні, уважно слухати музику, розрізняти музичні інструменти та тембри. Розвивати музичний та ритмічний слух, музичну пам’ять, розвивати чітку дикцію. Виховувати любов до музичного мистецтва.

Музичний репертуар: поспівка «Весна», пісня «Пісня про маму», муз. О.Швець, гра «Оркестр», слухання Е.Гріг «Остання весна».

Обладнання: флешка, ноутбук, ф-но, портрети, наочність до слухання.

Тип уроку: введення в тему.

 

Хід уроку:

Діти увійшли парами до кабінету музики і зайняли свої місця. З перших хвилин я зосередила увагу школярів. (Звучить музичне привітання)

 

- Молодці діти. Сідайте. Сьогодні ми з вами вивчимо нову пісню. Але для початку давайте розспіваємося. Перша роз співка буде співатися закритим ротом. Ось послухайте: (виразно показую розспівку).

Таким чином ми працюємо з дітьми над наступними двома розспівками. В третій розспівці я звернула увагу на чітку дикцію.

Наступною вправою була вправа на дикцію, але без використання музичного супроводу.

- Гарно вимовляючи слова, повторюйте за мною: Диби-диби-диби-диби-ди!

Наступним етапом були співи. Ми вивчили з дітьми поспівку «Весна».

 

- Сподобалась вона вам? (діти відповідають)

Розспівка спрямована на розвиток плавного співу за принципом безпосереднього поєднаного чергування нот.

- Тепер настала черга пісні. Послухайте, як я її заспіваю і скажіть, що вам хочеться робити під цю пісню. (виконую пісню).

З дітьми був вивчений 1 куплет і розучена мелодія. Був визначений сюжет та характер пісні. Мною був використаний прийом говоріння пошепки для активізації уваги школярів.

- Давайте тепер послухаємо з вами музику. Твір називається «Остання весна», написав його композитор Едвард Гріг (показую наочність). Після слухання ви мені скажете на яких інструментах була виконана мелодія.

(діти прослухали твір мовчки, потім відповідали на поставлені запитання).

- Тепер ми з вами пограємо в гру, яка називається «Оркестр». Я буду грати мелодію, спочатку швидку, а потім повільну, перший ряд буде імітувати гру на скрипці, другий – на трубі, третій – на гітарі. (граємо в гру)

- Молодці! Ви були дуже уважними. Давайте пригадаємо, що ми сьогодні вивчили (діти відповідають на мої запитання). Я згадала з дітьми музичний репертуар, що був використаний на уроці та підвела підсумки.

Прозвучало музичне прощання і діти вийшли організовано, не штовхаючись із класу.

 


Читайте також:

  1. II. Мотивація навчальної діяльності. Визначення теми і мети уроку
  2. II. Організація і проведення спортивних походів
  3. IV. Підсумок уроку
  4. IV. Повідомлення теми та мети уроку V. Сприймання і засвоєння нових знань, умінь та навичок.
  5. IІI. Формулювання мети і завдань уроку. Мотивація учбової діяльності
  6. VI. Оформлення маршрутної документації на проведення туристичних походів та експедицій
  7. VII. Підсумки уроку
  8. VIІ. Підсумок уроку
  9. VІ. Підсумки уроку і повідомлення домашнього завдання.
  10. Автоматичний розрахунок суми проведення.
  11. Алгоритм проведення внутрішнього аудиту.
  12. Аналіз та оцінка проведеного уроку




<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Хід уроку | ІНФОРМАЦІЙНІ ДЖЕРЕЛА

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.003 сек.