Маркетингові дослідження
Київ – 2009
ЗМІСТ
Тема 1. Сутність і система маркетингових досліджень……. 3
Тема 2. Маркетингова інформація…………………………... 12
Тема 3. Методи збирання первинної інформації……...........32
Тема 4. Дослідження кон'юнктури і місткості ринку………42
Тема 5. Прогнозні дослідження збуту…………………………59
Тема 6. Маркетингові дослідження конкуренції та конкурентов……………………………………………………66
Читайте також: - Абстрактно-логічні прийоми економічного дослідження.
- Автоматизовані системи управлінні охороною праці, обліку, аналізу та дослідження травматизму
- Адаптовані й специфічні методи дослідження у журналістикознавстві
- Актуальність дослідження
- Алгоритм дослідження кон’юктури
- Алгоритм променевого дослідження опорно-рухової системи
- Аналіз документів як метод соціологічного дослідження.
- Аналіз інформації та постановка задачі дослідження
- Аналіз потреб споживачів та аналіз конкурентів у процесі маркетингового дослідження
- Аналітичний метод дослідження
- Анкета — основний інструмент дослідження
- Біблія як об'єкт читання і сприйняття в християнстві. Дослідження
Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:
|
|