Збір даних про звички споживачів, дослідження іміджу марок і фірм, дослідження мотивації
Дослідження не сприйманих обставин (наприклад, мотиви) Надійність інтерв’ю, вплив інтерв’юера, проблеми репрезентативності вибірки
Спостереження
Планомірне охоплення і сприймання обставин без впливу на об’єкт спостереження
Польове і лабораторне, особисте, за участю спостерігача і без нього
Спостереження за поведінкою споживачів у магазині чи перед вітринами
- Часто об’єктивніше і точніше, ніж опитування.
-Багато фактів не піддаються поясненню. Високі витрати.
Панель
Повторюваний збір даних в однієї групи через рівні проміжки часу
Торгова, споживча, спеціальна
Постійне відстеження торгових запасів у групі магазинів
Виявлення розвитку в часі. Смертність панелі, ефект панелі
Експеримент
Дослідження впливу одного фактора на іншій при одночасному контролі сторонніх факторів
Польові, лабораторні
Тестування ринку, дослідження продукту, дослідження реклами
Можливість роздільного спостереження за впливом змінних. Контроль ситуації, реалістичність умов. Витрата часу і грошей
Найбільш поширеним методом збору первинної інформації є опитування. Він використовується у 90% всіх опитувань. Найголовнішим інструментом опитування є анкета.