Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Тема 7. Професійна підготовка кадрів для публічної служби

 

Однією із важливих складових професіоналізації публічної служби є організація та забезпечення цільової підготовки фахівців. Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 08.02.1997 р. № 167 підготовка державних службовців - це здобуття освіти відповідного освітньо-кваліфікаційного рівня спеціаліста, магістра за спеціальностями, спрямованими для професійної діяльності на державній службі, а також навчання в аспірантурі, докторантурі Національної академії державного управління при Президентові України, інших навчальних закладах або наукових установах за спеціальностями, спрямованими для професійної діяльності на державній службі.

Підготовка та перепідготовка державних службовців здійснюється за державним замовленням навчальними закладами, внесеними до переліку вищих навчальних закладів з підготовки та перепідготовки фахівців органів виконавчої влади та ринкової економіки.

Положенням про прийом, стажування та працевлаштування випускників Національної академії державного управління при Президентові України, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 14.04.2004 р. № 468, регулюються питання професійної підготовки державних службовців та посадових осіб місцевого самоврядування. а саме: прийом слухачів на навчання за денною, вечірньо-заочною, заочною і заочно-дистанційною формою для підготовки фахівців за спеціальностями галузі знань «Державне управління» освітньо-кваліфікаційного рівня магістр Національною академією державного управління при Президентові України; організація навчання слухачів в Національній академії здійснюється за державним замовленням і за договорами між Національною академією та замовниками на умовах, що визначаються такими договорами.

Постановою Кабінету Міністрів України від 29.07.2009 р. № 789 «Про затвердження Порядку прийому на навчання за освітньо-професійною програмою підготовки магістрів за спеціальністю «Державна служба» галузі знань «Державне управління» та працевлаштування випускників» визначено порядок прийому осіб на навчання за освітньо-професійними програмами підготовки магістрів за спеціальністю «Державна служба» галузі знань «Державне управління», організацію навчального процесу, державних іспитів та захисту магістерських робіт, працевлаштування випускників, передбачено цільову підготовку державних службовців та посадових осіб місцевого самоврядування за денною, заочною, вечірньою, заочною-дистанційною формами; укладання трьохсторонньої угоди між органом державної влади чи місцевого самоврядування, вищим навчальним закладом та слухачем у разі зарахування на навчання; визначено умови відшкодування вартості навчання у випадку встановлення факту нецільового використання бюджетних коштів.

Постановою Кабінету Міністрів України від 01.07.2009 р. № 665 «Про доповнення Положення про прийом слухачів до Національної академії державного управління при Президентові України» приведено розмір стипендіального забезпечення слухачів Національної академії державного управління при Президентові України з 1 вересня 2009 року у відповідність до вимог бюджетного законодавства, а також запроваджено обов’язкове відпрацювання аспірантами і докторантами, які навчалися за денною формою та державним замовленням, не менше п’яти років на посадах в органах державної влади або в органах місцевого самоврядування у разі, коли вони після закінчення навчання не розпочали займатися науково-педагогічною чи науковою діяльністю у сфері державного управління

Постановою Кабінету Міністрів України від 10.06.2009 р. № 572 «Про внесення зміни до пункту 1 постанови Кабінету Міністрів України від 17.06.1994 р. № 423» передбачено прийняття на державну службу без конкурсного відбору або стажування випускників вищих навчальних закладів, що здобули вищу освіту за спеціальностями галузі знань «Державне управління», у державні органи, які направляли їх на навчання за державним замовленням.

Важливою ланкою кадрової роботи є підвищення кваліфікації державних службовців. Результати навчання і підвищення кваліфікації є однією з підстав для просування по службі. Державним службовцям створюються умови для навчання і підвищення кваліфікації у відповідних навчальних закладах (на факультетах) та шляхом самоосвіти. Підвищення кваліфікації державних службовців відбувається постійно, але не рідше одного разу на п’ять років.

Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 07.07.10 № 564 основними видами підвищення кваліфікації державних службовців, що забезпечують його безперервність, є:

- навчання за професійними програмами підвищення кваліфікації державних службовців;

- тематичні постійно діючі семінари;

- спеціалізовані короткострокові навчальні курси;

- тематичні короткострокові семінари, зокрема тренінги;

- самостійне навчання (самоосвіта), зокрема участь у щорічному Всеукраїнському конкурсі «Кращий державний службовець» відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 27.12.2008 р. № 1136;

- стажування в органах, на які поширюється чинність Закону України «Про державну службу» а також за кордоном.


Читайте також:

  1. I підготовка їх до завантаження у повітряні судна
  2. VII. Професійна кооперація
  3. Аварійно-рятувальні підрозділи Оперативно-рятувальної служби цивільного захисту, їх призначення і склад.
  4. Аварійно-рятувальні служби
  5. Адміністративно-правове регулювання державної реєстрації актів цивільного стану, державної виконавчої служби, нотаріату та адвокатури.
  6. Адміністративно-правове регулювання проходження державної служби
  7. Аналіз руху кадрів
  8. Аналіз статистичних даних про склад та плинність кадрів, які обіймали керівні
  9. Арешт коштів на рахунку платника податків здійснюється виключно на підставі рішення суду, шляхом звернення органу державної податкової служби до суду.
  10. БЕЗПОСЕРЕДНЯ ПІДГОТОВКА ХВОРОГО ДО ОПЕРАЦІЇ
  11. Варіанти організації служби контролінгу
  12. Взаємовідносини органів публічної влади із судовими органами




Переглядів: 563

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Тема 6. Проходження публічної служби | Завдання (викласти письмово)

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.003 сек.