Безсальникові компресори (рис. 3.12) мають загальний вал з електродвигуном, закритий кожухом, який є продовженням картера, що виключає витік парів холодильного агента.
Блок-картер – це чавунний виливок, що поєднує блок циліндрів зі всмоктувальною і нагнітальною порожнинами, розташованими всередині компресора, і корпус вбудованого електродвигуна. У блоці циліндрів запресовані циліндричні втулки-гільзи. Зверху над циліндрами встановлена клапанна дошка із кришкою. Колінчастий вал обертається в двох підшипниках котіння.
На консольну частину вала насаджений ротор асинхронного електродвигуна. Статор запресований у картері. У нижній частині блока-картера є пробка гвинтова для контролю за рівнем мастила.
З торцевої сторони розташована кришка з масляним карманом, яка забезпечує доступ до електродвигуна.
Всмоктувальний запірний вентиль змонтований на корпусі блок-картера з боку бокової кришки. Пари холодоагента надходять від випарника через всмоктувальний вентиль і фільтр, у корпус вбудованого електродвигуна і охолоджують його.
Пройшовши через внутрішній простір блока-картера, пари холодоагента рухаються по каналах у всмоктувальну порожнину кришки, а потім через всмоктувальні клапани - у циліндри. Нагнітальний вентиль компресора розташований на блоці-картері.