Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Показники маршу. Особливості здійснення маршу зимою, в горах, зміст бойового наказу на марш

В усіх випадках командир повинен забезпечити прибуття взводу (відділення, танка) в призначений район або на вказаний рубіж своєчасно у повному складі і в готовності до виконання бойового завдання. Дистанції між машинами під час здійснення маршу мають складати 25-50 м. В умовах загрози застосування противником високоточної зброї дистанції між бойовими машинами збільшуються і можуть бути 100-150 м.

Маршрути руху, по можливості, не повинні проходити через великі населенні пункти, вузли доріг, тіснини, поблизу залізничних станцій (портів, аеропортів).

Середня швидкість руху взводу без врахування часу на привали може бути: на бойових машинах піхоти (бронетранспортерах), танках – 20 – 25 км/год;

- на автомобілях під час руху у складі окремої автомобільної колони – 25 – 30 км/год;

- в пішому порядку – 4 – 5 км/год, на лижах – 5 -7 км/год;

- у горах, лісисто-болотистій місцевості, взимку та інших несприятливих умовах середня швидкість руху колон може падати до 15 – 20 км/год., а іноді до 7 – 11 км/год.

Привали призначають через 3 – 4 години руху, тривалістю до 1 години і один привал тривалістю до 2 годин у другій половині добового переходу, а денний (нічний) відпочинок – у кінці кожного добового переходу.

На привалах машини зупиняються на правому узбіччі дороги не ближче 10 м. одна від одної або на дистанціях, установлених командиром.

Під час вимушеної зупинки машини (БТР, БМП, танки, автомобілі) відводяться на праве узбіччя або сторону від дороги, де ліквідується несправність, поворот башти БМП, БТР, танка в сторону проїжджої частини дороги категорично забороняється.

Своє місце в колоні взводу машина займає тільки на привалі.

Обгін колон під час руху забороняється.

Зимоюперед маршем командир батальйону (роти, взводу, відділення) організовує підготовку озброєння, техніки до роботи в умовах низьких температур та вживає заходів щодо запобігання обморожень особового складу та забезпечення машин пристроями для підвищення їх прохідності. Якщо марш здійснюється в умовах глибокого снігового покрову, в похідну охорону включаються машини, оснащені навісним обладнанням.

При частих снігових зарядах або в сильну заметіль рух, з дозволу командира бригади (батальйону, роти, взводу) може бути призупинений. Командир батальйону (роти, взводу) в цих умовах повинен заборонити одиночне пересування людей і машин, організувати кругову охорону та вжити заходів щодо обігріву особового складу.

У горахособливу увагу приділяють перевірці справності ходової частини та механізмів управління машин, вивченню важко прохідних ділянок маршруту, визначенню порядку їхнього подолання та організація регулювання руху на цих ділянках. На кожній машині повинні бути заздалегідь підготовленні спеціальні пристрої для запобігання скочування машин на підйомах та спусках.

Швидкість руху на підйомах, спусках та інших важко прохідних ділянках може знижуватися, а дистанції між машинами можуть збільшуватися до меж, які забезпечують безпеку руху.

Перевали, ущелини, гірські проходи, каньйони і тунелі підрозділи долають, як правило, безупинно в суворо встановленому порядку. Машини у випадку вимушеної їх, зупинки відводяться в місця, де вони не заважають руху колон.

Під час подолання, особливо, небезпечних ділянок доріг, які повинні позначатися покажчиками, особовий склад механізованих підрозділів спішується.

Під час руху в пішому порядку скелясті ділянки, осипи та перевали долаються, як правило, повзводно або по відділеннях, дотримуючись заходів безпеки. На крутих підйомах, спусках та інших важко прохідних ділянках маршруту при необхідності можуть робитися короткі зупинки тривалістю до 3 хвилин.

Одержавши завдання на марш, командир підрозділу під час з'ясування завдання та оцінки обстановки крім звичайних питань вивчає по карті маршрут руху, його протяжність та прохідність, умови здійснення маршу, рубежі і час можливої зустрічі з противником або до яких дій бути готовим, місця і час привалів, а також місця, час і порядок дозаправлення техніки, харчування особового складу та поповнення запасів матеріальних засобів, які витрачаються в ході маршу, оцінює маршові можливості штатних та приданих підрозділів, визначає допустимі швидкості руху та розмір дистанції між машинами з метою захисту від високоточної зброї по ділянках маршруту та розраховує час руху по кожному з них, оцінює характер місцевості, умови захисту і маскування в районах привалів, денного (нічного) відпочинку і зосередження, визначає обсяг інженерного обладнання районів та робить інші необхідні розрахунки, а також визначає порядок спостереження та підтримання зв'язку в ході маршу. Рішення на марш командир відпрацьовує на карті графічно, показано на рис. 7.1.2.

У бойовому наказі на марш командир взводу (відділення) вказує:

- відомості про противника;

- завдання взводу (відділення): маршрут руху , район зосередження (відпочинку) або рубіж і час прибуття в призначений район або виходу на вказаний рубіж, шикування колони, дистанцію між машинами (при діях в пішому порядку – дистанцію між колонами відділень), швидкість руху, а під час здійснення маршу в передбаченні вступу в бій з противником і порядок дій при зустрічі з ним ;

- які підрозділи ідуть попереду і позаду взводу, порядок підтримання взаємодії і зв'язку з ним;

- час готовності до маршу;

- своє місце в колоні і заступника.

Рис. 7.1.2. Рішення на марш командира механізованого батальйону (варіант)


Читайте також:

  1. I. Особливості аферентних і еферентних шляхів вегетативного і соматичного відділів нервової системи
  2. IV група- показники надійності підприємства
  3. VI.3.3. Особливості концепції Йоганна Гайнріха Песталоцці
  4. VI.3.4. Особливості концепції Йоганна Фрідриха Гербарта
  5. А. Особливості диференціації навчального процесу в школах США
  6. А/. Форми здійснення народовладдя та види виборчих систем.
  7. Абсолютні показники фінансової стійкості
  8. Абсолютні показники фінансової стійкості та її типи
  9. Абсолютні та відності показники результатів діяльності підприємства.
  10. Агітація за і проти та деякі особливості її техніки.
  11. Аграрне виробництво і його особливості
  12. Аграрне право як галузь права, його історичні витоки та особливості.




Переглядів: 4305

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Умови виконання маршу, порядок підготовки підрозділу до маршу | Вихідні дані та порядок проведення розрахунку маршу і прийняття рішення на марш

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.002 сек.