МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Література1. Верб МЛ. Педагогические основы формирования эстетической культури старших школьников. — Л., 1981. 2. Зязюн ІЛ., Семашко ОМ. Національна державна комплексна програма естетичного виховання // Рідна школа. — 1995. — № 12. 3. Кабалевский Д.Б. Воспитание ума и сердца. — М.: Просвещение, 1981. 4. Неменский Б.М. Мудрость красоты. — М.: Просвещение, 1981. 5. Сухомлинсъкий В.О. Народження громадянина // Вибрані твори: В 5 т. — Т. 3. — К.: Рад. шк., 1977. 6. Сухомлинсъкий В.О. Павлиська середня школа // Вибрані твори: В 5 т. — Т. 4. — К.: Рад. шк., 1976. 7. Сухомлинсъкий В.О. Серце віддаю дітям // Вибрані твори: В 5 т. — Т. 3. — К.: Рад. шк., 1976. 8. Фіцула MM. Педагогіка. — К.: Академія, 2000. 9. Эстетическая культура и эстетическое воспитание. — М.: Просвещение, 1983. Завдання для самостійної роботи 1. Ознайомтесь із творами В.О. Сухомлинського і виберіть 5—6 цікавих, на вашу думку, суджень про місце і роль естетичного виховання, особливості естетичного виховання школярів певного віку. 2. Проаналізуйте шкільну навчальну програму і основні підручники зі "свого" предмета з погляду його потенціальних можливостей для естетичного виховання школярів. 3. Ознайомтесь з роботою позашкільного дитячого виховного закладу (бібліотеки, будинку дитячої творчості) з погляду естетичного виховання школярів. 4. Проаналізуйте систему естетичного виховання, під впливом якої ви перебували у своїй школі. 5. Змоделюйте систему естетичного виховання у школі вашої мрії, виходячи з позиції: "Якби директором був я". Завдання для самоконтролю 1. Розкрийте сутність і завдання естетичного виховання в системі всебічного гармонійного розвитку особистості. 2. Розмежуйте сутність понять "естетична освіта", "естетична культура", "естетичні почуття", "естетичні ідеали", "естетична діяльність". 3. Чи тотожні поняття "естетичне виховання" і "художня освіта"? Чи є взаємозв'язок між ними? 4. Вкажіть на основні шляхи реалізації завдань естетичного виховання. Які з них, на ваш погляд, є найбільш дієвими і реальними? 5. Розкрийте сутність основних форм естетичного виховання. Які форми є найбільш ефективними? 6. Що ви відносите до засобів естетичного виховання? Вкажіть цифру, до якої сходяться лінії від обраних вами відповідей. Читайте також:
|
||||||||
|