Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Література

1. Верб МЛ. Педагогические основы формирования эстети­ческой культури старших школьников. — Л., 1981.

2. Зязюн ІЛ., Семашко ОМ. Національна державна комплекс­на програма естетичного виховання // Рідна школа. — 1995. — № 12.

3. Кабалевский Д.Б. Воспитание ума и сердца. — М.: Про­свещение, 1981.

4. Неменский Б.М. Мудрость красоты. — М.: Просвещение, 1981.

5. Сухомлинсъкий В.О. Народження громадянина // Вибрані твори: В 5 т. — Т. 3. — К.: Рад. шк., 1977.

6. Сухомлинсъкий В.О. Павлиська середня школа // Вибрані твори: В 5 т. — Т. 4. — К.: Рад. шк., 1976.

7. Сухомлинсъкий В.О. Серце віддаю дітям // Вибрані тво­ри: В 5 т. — Т. 3. — К.: Рад. шк., 1976.

8. Фіцула MM. Педагогіка. — К.: Академія, 2000.

9. Эстетическая культура и эстетическое воспитание. — М.: Просвещение, 1983.

Завдання для самостійної роботи

1. Ознайомтесь із творами В.О. Сухомлинського і виберіть 5—6 цікавих, на вашу думку, суджень про місце і роль естетич­ного виховання, особливості естетичного виховання школярів певного віку.

2. Проаналізуйте шкільну навчальну програму і основні під­ручники зі "свого" предмета з погляду його потенціальних мож­ливостей для естетичного виховання школярів.

3. Ознайомтесь з роботою позашкільного дитячого виховно­го закладу (бібліотеки, будинку дитячої творчості) з погляду естетичного виховання школярів.

4. Проаналізуйте систему естетичного виховання, під впли­вом якої ви перебували у своїй школі.

5. Змоделюйте систему естетичного виховання у школі ва­шої мрії, виходячи з позиції: "Якби директором був я".

Завдання для самоконтролю

1. Розкрийте сутність і завдання естетичного виховання в си­стемі всебічного гармонійного розвитку особистості.

2. Розмежуйте сутність понять "естетична освіта", "естетична культура", "естетичні почуття", "естетичні ідеали", "естетична діяльність".

3. Чи тотожні поняття "естетичне виховання" і "художня осві­та"? Чи є взаємозв'язок між ними?

4. Вкажіть на основні шляхи реалізації завдань естетичного ви­ховання. Які з них, на ваш погляд, є найбільш дієвими і реальними?

5. Розкрийте сутність основних форм естетичного виховання. Які форми є найбільш ефективними?

6. Що ви відносите до засобів естетичного виховання? Вкажіть цифру, до якої сходяться лінії від обраних вами відповідей.


Читайте також:

  1. Використана література
  2. ВИКОРИСТАНА ЛІТЕРАТУРА
  3. ВИКОРИСТАНА ЛІТЕРАТУРА
  4. Дитяча література буде доступна для розуміння за умови врахування специфіки цільової аудиторії.
  5. Довідкова література
  6. Додаткова література
  7. Додаткова література
  8. Додаткова література
  9. Додаткова література
  10. Додаткова література
  11. Додаткова література
  12. Додаткова література




Переглядів: 481

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
По Шляху Чумацькому у росах Буде вічність мчати на коні, Я ж губами у розкішних косах Позбираю зоряні вогні. | ФІЗИЧНЕ ВИХОВАННЯ

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.016 сек.