Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Література

1. Абрамян В.Ц. Театральна педагогіка. — К.: Лібра, 1996.

2. Грехнев B.C. Культура педагогического общения. — М.: Просвещение, 1990.

3. Добрович А.Б. Воспитателю о психологии и психогигиене общения. — М.: Просвещение, 1987.

4. Кан-Калик В А. Учителю о педагогическом общении. — М.: Просвещение, 1987.

5. Карнегі Д. Як здобувати друзів і впливати на людей. — К.: Молодь, 1990.

6. Основы педагогического мастерства / Под. ред. И.А. Зя-зюна. — М.: Просвещение, 1987.

Завдання для самостійної роботи

1. Випишіть з творів А.С. Макаренка, В.О. Сухомлинського, інших педагогів 4—5 прикладів продуктивного спілкування учителя з вихованцями.

2. Користуючись книгою Д. Карнегі "Як здобувати друзів і впливати на людей", випишіть принципи, правила і способи: як поводитися з людьми; як сподобатися людям; як спонукати людину пристати до вашого погляду; як змінити думку люди­ни, не викликаючи при цьому її обурення або образи.

3. Зверніться до наукових джерел, рекомендованих до теми, складіть правила спілкування педагога з батьками учнів та колегами.

Завдання для самоконтролю

1. У чому полягає сутність педагогічного спілкування, і в чому ви вбачаєте його відмінність від загальнолюдського спілкування?

2. Проаналізуйте основні функції педагогічного спілкування.

3. Розкрийте взаємозв'язок між компонентами педагогічного спіл­кування.

4. Поясніть сутність основних рівнів спілкування.

5. У чому ви вбачаєте взаємозв'язок між видами спілкування?

6. Проаналізуйте можливі наслідки впливу на особистість того чи іншого стилю спілкування.

7. Проаналізуйте основні умови ефективності педагогічного спілку­вання.


Читайте також:

  1. Використана література
  2. ВИКОРИСТАНА ЛІТЕРАТУРА
  3. ВИКОРИСТАНА ЛІТЕРАТУРА
  4. Дитяча література буде доступна для розуміння за умови врахування специфіки цільової аудиторії.
  5. Довідкова література
  6. Додаткова література
  7. Додаткова література
  8. Додаткова література
  9. Додаткова література
  10. Додаткова література
  11. Додаткова література
  12. Додаткова література




Переглядів: 459

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Література | ЗЛО. РОБОТА КЛАСНОГО КЕРІВНИКА

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.07 сек.