Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



ЗЛО. РОБОТА КЛАСНОГО КЕРІВНИКА

Функції класного керівника. Напрямки і форми роботи класного керівника. Робота класного керів­ника з вивчення учнів. Робота класного керівника з організації та проведення позакласної виховної ро­боти. Література. Завдання для самостійної робо­ти. Завдання для самоконтролю.

У житті кожної людини, яка свого часу була учнем, помітну роль відігравав класний керівник. Впродовж довгих років шкільництва педагог-вихователь стояв найближче до витоків духовного становлення учнів. "У вихованні, — писав К.Д. Ушин-ський, — все повинно базуватися на особі вихователя, тому що виховна сила виливається тільки з живого джерела людської особистості. Ніякі статути і програми, ніякий штучний організм закладу, хоч би як хитро він був придуманий, не може замінити особистості в справі виховання"1.

В.О. Сухомлинський також надавав професійним виховате­лям провідну роль у духовному становленні юної особистості. "Вихователь, — писав педагог, — це особа, яка за дорученням народу має повсякденний доступ до найдорожчого народного багатства — душі, розуму, почуттів дітей, підлітків і юнаків. Перед ним, з одного боку, моральні цінності, створені, вистраж­дані протягом століть, з другого — багатство народу, його май­бутнє, його надія — молоде покоління. Вихователь творить най­більше багатство суспільства — людину"2.

Тому класними керівниками призначають найбільш досвід­чених учителів-вихователів. Як правило, кожен класний керів­ник вважає доцільним працювати з одним дитячим колекти­вом впродовж тривалого часу (5—7 років).

1 Ушинський КД. Твори: В 6 т. — Т. 1. — К.: Рад. шк„ 1952. — С 123.

2 Сухомлинський В.О. Методика виховання колективу. — К.: Рад. шк., 1971. — С 26—27.


Читайте також:

  1. I. При підготовці до переговорів визначите склад делегації і її керівника.
  2. II. Будова доменної печі (ДП) і її робота
  3. IV. Обов'язки і права керівника та заступника керівника подорожі
  4. IV. Практична робота.
  5. N Уроки класного читання
  6. VI. Домашня робота.
  7. VI. Практична робота .
  8. VI. Практична робота .
  9. VI. Практична робота.
  10. VI. Практична робота.
  11. VI. Практична робота.
  12. VI. Практична робота.




Переглядів: 440

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Література | Функції класного керівника

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.02 сек.