Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Функції класного керівника

Завдання і зміст виховання всебічно розвиненої особистості визначають функції класного керівника.

1. Забезпечувати оптимальні умови для всебічного гармо­нійного розвитку вихованців.

2. У співпраці з батьками, вчителями, які працюють з учня­ми певного класу, дитячими громадськими організаціями проводити цілеспрямовану роботу зі здійснення завдань націо­нального виховання школярів у процесі навчально-виховної роботи в школі та за її межами.

3. Систематично вивчати індивідуальні анатомо-фізіологічні і соціально-психологічні особливості розвитку учнів свого кла­су; давати рекомендації учителям-вихователям, які працюють з учнями цього класу, батькам та іншим вихователям щодо необхідності врахування індивідуальних та вікових особливо­стей розвитку кожного вихованця у процесі індивідуальної, гру­пової та колективної роботи.

4. Здійснювати організацію і виховання первинного учнів­ського колективу. Всебічно вивчати динаміку розвитку колек­тиву; розвивати спілкування в колективі на рівні вимог прин­ципу демократичного співробітництва; координувати діяльність з колективом учителів, які працюють у цьому класі.

5. Проводити виховні та організаційні заходи зі створення оптимальних умов, які сприяли б зміцненню та збереженню здоров'я учнів.

6. Здійснювати організаційно-виховну роботу з учнями, учи­телями та батьками учнів, спрямовану на формування у шко­лярів старанності й дисциплінованості у процесі навчальної діяльності з урахуванням їх індивідуальних потенційних ро­зумових можливостей.

7. Організовувати позакласну виховну роботу з учнями, спри­яти залученню вихованців до діяльності позашкільних дитя­чих виховних закладів; цікавитись участю школярів у діяль­ності дитячих громадських організацій.

8. Проводити цілеспрямовану організаційно-педагогічну ро­боту з батьками; забезпечувати системність у формуванні пси-холого-педагогічної культури батьків.

9. Домагатись єдності вимог до вихованців з боку школи й сім'ї; підтримувати зв'язок з вихователями груп продовженого

дня, керівниками гуртків, студій, спортивних секцій, дитячими громадськими організаціями.

10. Вести встановлену документацію класу, подавати керів­ництву школи відомості про успішність, розвиток і вихованість учнів; слідкувати за станом ведення учнями щоденників.

У рамках функцій діяльності класного керівника визнача­ються його конкретні обов'язки з урахуванням ряду суб'єктив­них і об'єктивних факторів.

Окрім функціональних обов'язків класний керівник має певні права: а) відвідувати уроки усіх вчителів у своєму класі; б) за­прошувати до школи батьків учнів класу або їх опікунів; в) ви­ступати з клопотанням перед дирекцією навчально-виховного закладу про заохочення або покарання учнів свого класу.

Схематично це зображено на рис. 3.35.


Читайте також:

  1. I. При підготовці до переговорів визначите склад делегації і її керівника.
  2. IV. Обов'язки і права керівника та заступника керівника подорожі
  3. N Уроки класного читання
  4. Автократичний тип керівника.
  5. Адвокатура в Україні: основні завдання і функції
  6. Алгоритм знаходження ДДНФ (ДКНФ) для даної булевої функції
  7. Але відмінні від значення функції в точці або значення не існує, то точка називається точкою усувного розриву функції .
  8. Аналіз коефіцієнтів цільової функції
  9. АРМ керівника
  10. АРХІВНІ ДОВІДНИКИ В СИСТЕМІ НДА: ФУНКЦІЇ ТА СТРУКТУРА
  11. АРХІВНІ ДОВІДНИКИ В СИСТЕМІ НДА: ФУНКЦІЇ ТА СТРУКТУРА
  12. Асимптоти графіка функції




Переглядів: 1671

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
ЗЛО. РОБОТА КЛАСНОГО КЕРІВНИКА | Напрямки і форми роботи класного керівника

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.02 сек.