Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Напрямки і форми роботи класного керівника

Діяльність класного керівника насичена педагогічною твор­чістю і не може бути обмежена рамками. Можна лише вести мову про форми виховної роботи (рис. 3.36). З погляду рівня спілкування визначають індивідуальну, групову і фронтальну форми роботи. Вибір тієї чи іншої форми виховної роботи зу­мовлюється різними факторами: завданнями виховання, рівнем розвитку первинного колективу, індивідуальними особливостя­ми розвитку школярів, об'єктивними обставинами, конкретни­ми педагогічними ситуаціями та ін.

Рис. 3.36. Форми роботи класного керівника

З погляду використання джерел і засобів виховного впливу на особистість школярів виділяють: а) словесні форми (збори, доповіді, бесіди, диспути, конференції, зустрічі, усні журнали та ін.); б) практичні форми (походи, екскурсії, спартакіади, олім­піади, конкурси, суспільно корисна праця та ін.); в) наочні фор­ми (діяльність шкільних музеїв, виставок, тематичні стенди та ін.). Але усі форми виховної роботи класного керівника взаємо­пов'язані між собою, доповнюють і збагачують одна одну. Є види роботи, в яких використовуються і словесні, і практичні, і наочні форми. Спостерігається певна діалектична інтеграція. Напри­клад, колективні творчі справи (КТС) і є зразком такої інтеграції.


Читайте також:

  1. I. При підготовці до переговорів визначите склад делегації і її керівника.
  2. II. Вимоги безпеки перед початком роботи
  3. II. Вимоги безпеки праці перед початком роботи
  4. III. Вимоги безпеки під час виконання роботи
  5. III. Вимоги безпеки під час виконання роботи
  6. Internet. - це мережа з комутацією пакетів, і її можна порівняти з організацією роботи звичайної пошти.
  7. IV. Вимоги безпеки під час роботи на навчально-дослідній ділянці
  8. IV. Обов'язки і права керівника та заступника керівника подорожі
  9. N Уроки класного читання
  10. S Визначення оптимального темпу роботи з урахуванням динаміки наростання втоми.
  11. VII. Прибирання робочих місць учнями (по завершенню роботи) і приміщення майстерні черговими.
  12. А) Відносини власності і форми господарювання в сільському господарстві




Переглядів: 1403

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Функції класного керівника | Робота класного керівника з вивчення учнів

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.002 сек.