МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Література1. Діалоги про виховання: Книга для батьків. — К.: Рад. шк„ 1988. 2. Ковалев СВ. Психология современной семьи. — М.: Просвещение, 1988. 3. Макаренко А.С. Книга для батьків. — К.: Рад. шк., 1975. 4. Маковій Г.П. Затоптаний цвіт. — К.: Український письменник, 1993. 5. Мудрость воспитания: Книга для родителей. — М.: Педагогика, 1988. 6. Никитин Б., Никитина Л. Мы, наши дети и внуки. — М.: Молодая гвардия,1989. 7. Омеляненко СЛ. та ін. Робоча книга класного керівника. — Черкаси, 1996. 8. Педагогика здоровья: Книга для родителей. — М.: Педагогика, 1990. 9. Популярная психология для родителей. — М.: Педагогика, 1988. 10. Спок Б. Ребенок и уход за ним. — М.: Знание, 1990. 11. Стельмахович М.Г. Українська родинна педагогіка. — К.: Освіта, 1996 12. Сухомлинський В.О. Батьківська педагогіка. — К.: Рад. шк., 1978. Завдання для самостійної роботи 1. Випишіть суттєві тези з праці А.С. Макаренка "Книга для батьків", які, на ваш погляд, стануть вам у пригоді в процесі створення власної сім'ї і виховання своїх дітей. 2. Випишіть із книги А.С. Макаренка "Книга для батьків" детальні пояснення щодо особливостей прояву істинного і фальшивого авторитетів. 3. Проаналізуйте особливості прояву певних видів батьківського авторитету у вашій сім'ї. 4. Ознайомтесь з книгою Б. Нікітіна і Л. Нікітіної "Ми, наші діти й онуки", випишіть 4—5 міркувань авторів, які, на ваш погляд, є оригінальними. 5. Випишіть 10—15 прислів'їв, що стосуються проблем сімейного виховання. 6. Ознайомтесь з книгою М.Г. Стельмаховича "Українська родинна педагогіка" і випишіть цікаві надбання етнопедагогі-ки, які ви змогли б використати у процесі виховання дітей у сучасній сім'ї. 7. Запропонуйте власну систему педагогічної просвіти батьків. 8. Складіть 10—12 порад окремо для матері і батька, яких варто дотримуватися у системі сімейного виховання дітей. Завдання для самоконтролю 1. У чому ви вбачаєте соціальну значимість сім'ї? 2. Розкрийте сутність основних функцій сім'ї. 3. Що таке батьківський авторитет? 4. Розкрийте особливості прояву справжнього батьківського авторитету. 5. Які особливості прояву фальшивого авторитету батьків? 6. Вкажіть на основні напрямки роботи класного керівника з батьками вихованців. 7. Розкрийте зміст і методику підготовки та проведення певних форм роботи класного керівника з батьками учнів. Читайте також:
|
||||||||
|