МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Організація та здійснення виховної роботи в школі.Педагогічний колектив ЗОШ №1 у 2011/2012 навчальному році з метою вирішення загальної виховної теми школи «Створення виховного простору для розвитку особистості учня, здатного виявляти національну гідність, бути конкурентноспроможним, успішно реалізовуватись як громадянин, професіонал, носій культури» працював над такими виховними проблемами: - формування громадянина – патріота України, підготовленого до життя, з високою національною свідомістю; формування правової культури учнів. - виховання громадянина з демократичним світоглядом і культурою, який не порушує прав і свобод людини та з повагою ставиться до традицій і культури інших народів; - реалізація індивідуального підходу до особистості учня, створення умов для самореалізації особистості відповідно до її здібностей, суспільних та власних інтересів; - сприяння формуванню в учнів свідомого ставлення до власного здоров'я як основи розвитку людини, формування засад здорового способу життя, збереження і зміцнення фізичного, психічного та соціального здоров’я; - організація виховного простору через взаємодію педагогічного колективу з органами учнівського та батьківського самоврядування.
Згідно зі змістом виховання в Україні, визначеним в Програмі «Основні орієнтири виховання учнів 1-12 класів», - формування ціннісного ставлення учня до суспільства і держави, до людей, до природи, до мистецтва. до праці, до себе, - виховна робота проводилась за такими напрямами: - патріотичне виховання та формування національної свідомості; - правове виховання та профілактика шкідливих звичок; - моральне виховання; - екологічне виховання; - естетичне виховання; - трудове виховання та профорієнтаційна діяльність; - виховання відповідального ставлення учня до власного здоров’я; - діяльність учнівського самоврядування. та була спрямована на створення виховного простору, необхідного для формування в учнів ціннісного ставлення до себе, родини та людей, до суспільства та держави, до природи, до праці та культури. Аналіз відвіданих уроків та виховних заходів показав. що виховна робота проводиться на належному рівні, використовуються сучасні технології виховання учнів. Питання виховної роботи розглядались на засіданнях методичного об'єднання класних керівників: «Стан роботи методичного об'єднання класних керівників Згідно з річним планом роботи школи у 2011/2012 н. р. було проведено засідання педагогічної ради на тему: «Морально-естетичне виховання як складова громадянської освіти учнів» (листопад) та «Робота по розробці та запровадженню нових виховних програм, технологій і методик моніторингу виховання» (березень), на яких були затверджені Програма морально-естетичного виховання в школі та Карта моніторингових досліджень виховного процесу в ЗОШ №1. Протягом 2011/2012 адміністрацією школи вивчалося питання роботи гуртків та секцій в школі, стан соціального захисту учнів школи, правової освіти в закладі, проведено моніторинг рівня вихованості учнів. За результатами даної роботи видано відповідні накази.
Читайте також:
|
||||||||
|